Film på tv2 nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

blomst84

Både manden og jeg STOR-tuder  Hold da op en sørgelig film.... Men hvor smukt også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

MorDk

blomst84 skriver:

Både manden og jeg STOR-tuder  Hold da op en sørgelig film.... Men hvor smukt også

Ja og så er den baseret på en virkelig historie. Det elsker jeg!!

Anmeld

19. juli 2012

Lady Marion <3

Jeg vidste fra starten at jeg ikke burde se den  too late  Resten af aftenen er ødelagt .

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

For mig lyder det som om I der ikke vælger at se den er bange for følelser! Det er ikke en svaghed, men en styrke! 

Jeg har efterhånden set den en håndfuld gange og jeg græder hver evige enste gang, heldigvis og lykkeligvis er følelser ikke farlige herhjemme og manden kommer oglægger sine arme om mig og sidder bare og deler oplevelsen med mig! 

Anmeld

19. juli 2012

blomst84

MorDk skriver:

Ja og så er den baseret på en virkelig historie. Det elsker jeg!!

Hvor er det bare sødt  Så godt til sidst at den var autentisk... Ej altså tuder stadig 

Anmeld

19. juli 2012

Guldimaven

Åhh, den var så god!!

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

blomst84 skriver:

Vidunderligt der er andre der deler oplevelsen! 

Anmeld

19. juli 2012

HopinWishin

Jeg tudede bare jeg så reklamen til filmen i morges på tv2!! Så nej jeg ser den ikke i aften... Men er sikker på den er rigtig sød

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

blomst84 skriver:

Hvor er det bare sødt  Så godt til sidst at den var autentisk... Ej altså tuder stadig 

Samme her  Det er bestemt ikke en film man nogensinde glemmer! Har sagt til. Min mand at skulle vi nogensinde til Japan skal det være med Hachiko for øje så jeg kan komme ned og kysse og kramme den! Statuen!  

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Jeg ELSKER film man kan tude til.... ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.