McD mad og andet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

NinaNymannMadsen

det er kun den store der får det samme som os når vi får fastfood men nu er den bette også kun 9 måneder og har kun 2 tænder. jo hun får da pommes at tygge i men hun får gerne noget grød eller rugbrød også for at hun får noget ordenligt mad. når hun når 1års alderen så må hun da også få lige som os andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

chael

Vi spiser mcd. Hovedsagligt, når vi spiser det. Vi er vel på mcd max 1 gang om måneden. Ellers kan vi godt lide sushi, det går vel også under betegnelsen; fastfood?

Pizza spiser vi sjældent, for ungerne kan ikke lide det, kun min hjemmelavet.

Vi kan også godt lide café besøg, så er måltidet lidt sundere.

Ja, vi spiser egentlig ikke specielt meget fastfood, i den der "klamme" ende, som burger, pommesfritter osv.

Anmeld

19. juli 2012

Nadia&Daniel

Fast food i form af pizza eller lignende: så får hun en omgang spaghetti med kødsovs (vist hun får pizza, spiser hun kun et meget lille stykke)

Fast food i form af McD (Burger King): så får hun en happy meal med burger eller kyllingstykker (og istedet for sodavand/isthe får hun mælken)

Men det sker sjælden - er super fan af mad (rigtigt mad)

Anmeld

19. juli 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Aldrig

Vi får sjældent fastfood , og hvis vi endelig gør , er det sen mad hvor Oscar har fået noget andet end os ..
Så har vi spist når han er blevet lagt i seng ..  

Det er det samme her - hvis vi en sjælden gang skal have pizza eller kylling, så er det efter hun er lagt i seng. 

Vi har prøvet en enkelt gang, hvor hendes fætre ville på Macd - der blev det hentet og vi spiste hjemme. Hun fik en burger og nogle pommes. Hun elsker pommes, både udefra og hjemmelavede 

Anmeld

20. juli 2012

Tona

Schonert skriver:

Hvad får jeres tumlinger at spise når i fårfastfood?

har tit tænkt på det da jeg har nogen venner der TIT spiser fastfood, og hvad de så giver deres baby/tumlig at spise? - 

skriver på mobil sp derffor er det kort, hååber  stadig nogeb ville svare.

Vi spiser virkelig sjældent fast food, men når vi endelig gør det, så får Amanda det samme som os. Der skal ikke gøres forskel. Jeg syntes at man som forældre har et ansvar for at spise så sundt at barnet kan få det samme som de voksne uden problemer. Det er bedst for alle parter og så er der sagtens plads til at barnet en sjælden gang kan få fast food når resten af familien gør det. Når vi bestiller fast food er vi dog nødt til at bestille adskillige salater da jeg har gluten allergi og ikke kan tåle så meget af det der sælges som fast food. Af en eller anden årsag er Amanda helt vild med at spise de der salater, så det får hun så også en masse af ved siden af og det syntes jeg er rigtig fint. Så det er faktisk begrænset hvor meget af fast food'en hun spiser, men det er jo så hendes eget valg. 

Anmeld

20. juli 2012

132319

Min datter på 23 måneder får det samme som os og har gjort det længe.

Hun er VILD med pomfritter men nuggets og burgere rører hun ikke

Vi spiser MAX Fast food en gang om måneden.

Anmeld

20. juli 2012

astridt

Min datter på 6 år -har da hun var 4 år smagt en burger fra en grillbar (den var hun ikke begejstret for), men ellers kun fået hjemmetlavet burgere og hotdogs ganske sjældent.

Vi er ikke de store fastfood-spisere -men manden kan sagtens tage på Mac D eller B-king med kammerater når de skal sludre efter arbejde eller noget.

Her får vi hellere en rugbrødsmad alle sammen, som fastfood -men dermed ikke sagt vi er "hellige" eller sundere end andre -vi får slik, kage og andre usunde sager som alle andre mennesker  

Men jeg synes nu godt man kan spise noget forskelligt, bare ikke for tit og ikke hvis barnet har smagt fastfood og derfor godt ved hvad det er, så det når jo en alder hvor det ikke går mere.

Mvh Astrid

Anmeld

20. juli 2012

Anneiris

Når jeg er ude med min datter (Hun fylder 2 til okt) så får hun det samme som os. 
- Men det er meget sjældent vi spiser fastfood. Vi spiser som regl Bagels, sandwiches, mm. Men NÅR vi så er på pizzaria eller Mc. D så for hun pasta m. kødsovs, eller en happymeal med pommes, burger og mælk En meget sjælden gang, en lille cola.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.