McD mad og andet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter kan ikke lide fastfood (fylder 3 i september), og det er meget sjældent, jeg køber noget.
De dage får hun som regel rugbrød til aftensmad, som heldigt nok er hendes livret, og jeg spiser, når ungerne er kommet i seng.
Win-win situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

MortilElias2010

Schonert skriver:

Hvad får jeres tumlinger at spise når i fårfastfood?

har tit tænkt på det da jeg har nogen venner der TIT spiser fastfood, og hvad de så giver deres baby/tumlig at spise? - 

skriver på mobil sp derffor er det kort, hååber  stadig nogeb ville svare.

Elias får pomfritter og en milkshake - han kan ikke lide burgere og ellers får han en pølse med brød uden noget, for ketchup og remoulade kan han heller ikke lide. 

Kan egentligt kun grine af mig selv, da jeg under graviditeten blev helt harm over at se forældre tage deres børn med på MacD og svor at det skulle vi bare ikke og det kom ikke til at ske osv. - altså små babyer og nu har vi selv Elias med og har haft siden han blev 1 år  Han fik dog i starten bare sin egen mad, mos og mme - så smagte han en pommes en dag og ja nu er det sådan det er  

Jeg har ikke tal på hvor mange gange vi får udendørsmad  Nogen gange tit ifh til ellers og andre gange slet ikke - ikke noget jeg vil gøre mig hellig på  Hver gang er vigtigst af alt hyggeligt 

Anmeld

18. juli 2012

Maja_4000

Vi får det ikke særlig tit .. Men når vi gør , får hun det samme som os .. En af os vælger en ret som er "børnevenlig" og så deler vi

Hun kan ikke styre en burger endnu , men hun er vild med nuggets og pommes .. Eller , alt hvad der kan dyppes i et eller andet Haha

Men som regl bestiller en af os en pastaret eller lignende .. På Bones ELSKER hun salatbaren , så der er vi for det meste , hvis vi skal "rigtig" ud og spise og ikke bare have pizza

Anmeld

18. juli 2012

Holbæktrunten

Schonert skriver:

har tit tænkt på det da jeg har nogen venner der TIT spiser fastfood, og hvad de så giver deres baby/tumlig at spise? - 

Her spiser vi ikke så meget junkfood - måske en gang hver anden mdr... Noah får og har de sidste par mdr fået der samme som os (han. Er ti mdr). Hvis ikke han kan lide maden, får han enten rugbrød, glaskanderne, eller nogle af de små portioner hjemmelavet masker hr frosset ned i barnestørrelser, lige ril microen. Men han bliver tilbudt det samme som os... I weekenderne spiser vi fx rundstykker om søndagen ved 9 tiden. Noah vågner ved 7-8 tiden og får sin havregrød, men får stadig lov at hygge med et halvt rundstykke med smør, mens vi andre spiser...

Anmeld

18. juli 2012

Solstrålebørn

Når vi får det, får børnene det også.. 

Anmeld

18. juli 2012

TeamRocket

De få gange om året vi spiser fast food er det gerne mac d- og så får ungerne bare hvad de vil have. Min datter kan kun lide deres is og pommes og sønnike kan bare godt lide at kigge på mennesker og drikke kolde drikke med sugerør
Så ja der får de gerne rugbrød når vi så kommer hjem. Selv spiser jeg gerne to hamburgere + pommes og en fanta og manden æder omkring 100 cheesburgere

Anmeld

18. juli 2012

Lou87

Jeg er ikke fast food forskrækket..
Men jeg giver det så heller ikk særlig tit.
Nok en gang om mdr ca.

Hun spiser som regel pommes med noget dyppelse - hun gider ikk meget af det andet

Anmeld

19. juli 2012

Kløver

Vi får sjældent mad fra mcd, men når det er får han happymeal, med pommes, mælk og nuggets, fik han i hvert fald sidst. Ellers bestiller vi fra et sted hvor man kan få lækre pasta retter, som vi alle sammen får, ofte er de ret store, så en til far mens jeg deler med Daniel

Anmeld

19. juli 2012

LR85

Schonert skriver:

Min tunling på to-et-halv får Ikke fastfood. 

Ja synes ikke om a gå på Mc D med 'sin tumling'

En pizza eller lasange fra et pizzaria, kan godt ske. 

Anmeld

19. juli 2012

morethanperfect

Schonert skriver:

Aldrig

Vi får sjældent fastfood , og hvis vi endelig gør , er det sen mad hvor Oscar har fået noget andet end os ..
Så har vi spist når han er blevet lagt i seng ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.