McD mad og andet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.935 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Schonert

Hvad får jeres tumlinger at spise når i fårfastfood?

har tit tænkt på det da jeg har nogen venner der TIT spiser fastfood, og hvad de så giver deres baby/tumlig at spise? - 

skriver på mobil sp derffor er det kort, hååber  stadig nogeb ville svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Moar2011

har tit tænkt på det da jeg har nogen venner der TIT spiser fastfood, og hvad de så giver deres baby/tumlig at spise? - 

kommer virkelig and på hvad det er for nået fastfood .. men ellers får han det samme eller andet nemt, som små rester fra fryseren (kødsovs, lasagne eller ligende..¨

skal dog siges at det er sjælden vi får fastfod.. 

Anmeld

18. juli 2012

MinNoah

Det samme som os Synes ikke man kan sidde og spise pizza/macd osv og så give sit barn et stykke rugbrød.... Eller jo den går måske indtil barnet er 12-18 mdr, men ikke længere...

Så når vi er på macd så får vores dreng et happy meal med burger, pommes og iste (holder os stadig helst fra cola) - vores dreng bliver 3 år i august.

Får vi mad fra  pizzaria så får han enten pølser m pommes eller pitabrød - indimellem pizza, men er han ikke så vild med.

Anmeld

18. juli 2012

Happiness

Hvis vi får fast food,tager vi det altid med hjem. Og så laver jeg noget hurtigt til Lukas. Koger noget pasta, og giver så fx rugbrød og grøntsager til. Evt en pølse... Men hvis vi er på café eller lignende, plejer vi at have et glasmad med til ham. Eller bestiller noget på menuen, der kan spises af en snart 1 årig Som  ikke er for usundt.

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Pizza eller pasta... han har 1 gang fået en meal fra BurgerKing... Men nu er vi ikke dem der spiser såååå meget fastfood.

Anmeld

18. juli 2012

AnneBJ

Hvis det er ude (fx på macD, Jensens eller ligende) får han pommes fritter med dyppelse - han ELSKER pommes, og er helt sagelig mens han siger "dyp-dyp" om hver eneste der dyppes i ketchup/remo.

Herhjemme, hvis vi bestiller noget, får han rester/havregrød/rugbrød eller lignende, og så spiser vi når han er puttet - hvis han ikke er puttet, smager han et par fritter hos os, hvis han er mere sulten.

Anmeld

18. juli 2012

Muhmi

Vi spiser meget sjældent fastfood og jeg ved ikke hvor godt jeg ville have det med at Silas skulle til at spise burger eller pizza... Men han er også kun 15 mdr. Men måske han kunne få en burger eller noget hvis vi en dag smutter forbi McD (Dog er meget meget sjældent) når han er omkring 2½-3 år? Who knows... Som sagt så spiser vi det ikke så meget, så har ikke stået i det dillema endnu

Anmeld

18. juli 2012

Mor1012

Schonert skriver:

har !@#$%^&* tænkt på det da jeg har nogen venner der !@#$%^&* spiser fastfood, og hvad de så giver deres baby/tumlig at spise? - 

Emilie er 19 mdr og får det samme som os... det ligemeget om det er pizza, burger eller hvad vi får udefra, hun får lov at få det, men ofte koger jeg en kartoffel eller skruer ved siden af

Anmeld

18. juli 2012

merle2010

min datter på 2 år får burger eller nuggets i sin happymeal på mcd.. hendes store søskende på 6 år får jo happy meals, så er det svært ikke at give hende... spiser vi andre steder får hun for det meste pasta....

hun hader pomfritter, både hjemmelavede og fastfood..

Anmeld

18. juli 2012

B&J

Det eneste daniel kan lig af fastfood er pizza... så det får vi ca hver 3månede... ellers får vi slet ikke fastfood da min mave heller ikke kan tåle det mere.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.