Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymamma skriver: Ja, man er fuldstændig oppe og kører Hvor er det dejligt og tillykke med det Håber manden bliver glad
Ja, man er fuldstændig oppe og kører Hvor er det dejligt og tillykke med det
Håber manden bliver glad
tusind tak
det SKAL han blive... nu har vi ventet 1½ år på ønskebaby ellers bliver MOR sur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyBigWish skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Kris89 skriver: Billedet fortæller alt... bortset fra hvor meget jeg tudede da det kom frem TUSIND TAK for støtten søde dejlige piger Så håber vi den lille vokser sig stor og stærk og først kommer ud omkring termin denne gang Hvordan fortæller jeg manden det??? turde ikke sige noget igår, men nu har jeg lige et par timer til at få fundet den bedste måde at give ham den dejlige nyhed på ..
Billedet fortæller alt...
bortset fra hvor meget jeg tudede da det kom frem
TUSIND TAK for støtten søde dejlige piger
Så håber vi den lille vokser sig stor og stærk og først kommer ud omkring termin denne gang
Hvordan fortæller jeg manden det??? turde ikke sige noget igår, men nu har jeg lige et par timer til at få fundet den bedste måde at give ham den dejlige nyhed på ..
Camillos skriver: Stort tillykke
Kris89 skriver: tusind tak det SKAL han blive... nu har vi ventet 1½ år på ønskebaby ellers bliver MOR sur
Haha ja okay, så bliver han nu nok glad
Stort tillykke!!!
Hvad sagde manden ?? :-)
BigBabyWish12 skriver: Stort tillykke med det.
Stort tillykke med det.
Tusind tak
MinNoah skriver: Stort tillykke!!! Hvad sagde manden ?? :-)
jamen han blev glad.. dog reagerede han ikke så voldsomt som håbet, men glad blev han
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128