Update på "falsk positiv test hjælp piger"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Kris89

4kløver skriver:

Tillykke.
Hvad med en mms

tak

tror også det bliver mms... men først når jeg er i rum med ham vil se hans ansigtsudtryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Kris89

Bella89 skriver:

Stort tillykke

tusind tak

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

Miss Church skriver:

TILLYKKE!! 

tusind tak

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

UnderCover34 skriver:

Årh hvor skønt for jer! 

(håber at kunne gøre jer kunsten efter Snart...)

Tusind tak

for jer

Anmeld

18. juli 2012

4kløver

Kris89 skriver:

tak

tror også det bliver mms... men først når jeg er i rum med ham vil se hans ansigtsudtryk

Jeg ville også ha sent en til min. Men inden han tog på nat ville han gerne ha jeg tog en. Så det blev så min veninde der fik den.

Anmeld

18. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Kris89 skriver:

Billedet fortæller alt...  

bortset fra hvor meget jeg tudede da det kom frem

TUSIND TAK for støtten søde dejlige piger  

Så håber vi den lille vokser sig stor og stærk og først kommer ud omkring termin denne gang

Hvordan fortæller jeg manden det??? turde ikke sige noget igår, men nu har jeg lige et par timer til at få fundet den bedste måde at give ham den dejlige nyhed på ..

Haha forstå slet ikke at du kunne vente 

Jeg kunne ikke sove hele natten og da klokken ENDELIG blev 7 tog jeg en test  Gav mig så til at tudede og sprang ind i sengen og vækkede kæresten og fortalte ham det 

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

4kløver skriver:

Jeg ville også ha sent en til min. Men inden han tog på nat ville han gerne ha jeg tog en. Så det blev så min veninde der fik den.

min veninde har fået

var simpelthen nød til at dele det med en "real life" glæder mig bare til han kommer hjem

vi var lige ved at være bange for at hvis vi skulle have hjælp vi kunne risikere det blev oven i vores bryllup som skal holdes 7.-9.-13  men ser ud som om vi får det HELE!!!

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

Babymamma skriver:

Haha forstå slet ikke at du kunne vente 

Jeg kunne ikke sove hele natten og da klokken ENDELIG blev 7 tog jeg en test  Gav mig så til at tudede og sprang ind i sengen og vækkede kæresten og fortalte ham det 

jeg er også  helt oppe og køre... heldigvis var han taget på job da jeg stod op, og den var kun meget svag positiv, så først her til middag jeg er blevet "sikker"...

så må jeg kunne vente til han kommer hjem her ved tre tiden, håber jeg kan nå at fange ham der.

Anmeld

18. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Kris89 skriver:

jeg er også  helt oppe og køre... heldigvis var han taget på job da jeg stod op, og den var kun meget svag positiv, så først her til middag jeg er blevet "sikker"...

så må jeg kunne vente til han kommer hjem her ved tre tiden, håber jeg kan nå at fange ham der.

Ja, man er fuldstændig oppe og kører  Hvor er det dejligt og tillykke med det  

Håber manden bliver glad 

Anmeld

18. juli 2012

MyBigWish

Stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.