Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billedet fortæller alt...
bortset fra hvor meget jeg tudede da det kom frem
TUSIND TAK for støtten søde dejlige piger
Så håber vi den lille vokser sig stor og stærk og først kommer ud omkring termin denne gang
Hvordan fortæller jeg manden det??? turde ikke sige noget igår, men nu har jeg lige et par timer til at få fundet den bedste måde at give ham den dejlige nyhed på ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ååååh hvor dejligt, stort tillykke
Uha, der er flere muligheder.. Købe en lille gave til ham hvor der står far på, nu ved jeg ikke hvor længe du har..
Ellers kunne du også stille dig foran et spejl når han kommer hjem og spørge ham om du ser tyk ud
For at bebs bliver derinde indtil omkring termin
Drømme skriver: Ååååh hvor dejligt, stort tillykke Uha, der er flere muligheder.. Købe en lille gave til ham hvor der står far på, nu ved jeg ikke hvor længe du har.. Ellers kunne du også stille dig foran et spejl når han kommer hjem og spørge ham om du ser tyk ud For at bebs bliver derinde indtil omkring termin
tark
gode ideer... måske man skulle købe en gave... har også overvejet at lave et brev og printe billede ud af testen. så smide den i postkassen og bede ham tømme den når han kommer hjem
Kris89 skriver: tark gode ideer... måske man skulle købe en gave... har også overvejet at lave et brev og printe billede ud af testen. så smide den i postkassen og bede ham tømme den når han kommer hjem
God ide
Man kunne også skrive et brev for barnet..
Der er forskellige gode digte på nettet der plejer at blive brugt til bedsteforældrene
Mener også der er nogle gamle tråde herinde om hvordan man kan fortælle det..
Man kunne også give et par små sko ?
Kris89 skriver: Billedet fortæller alt... bortset fra hvor meget jeg tudede da det kom frem TUSIND TAK for støtten søde dejlige piger Så håber vi den lille vokser sig stor og stærk og først kommer ud omkring termin denne gang Hvordan fortæller jeg manden det??? turde ikke sige noget igår, men nu har jeg lige et par timer til at få fundet den bedste måde at give ham den dejlige nyhed på ..
TILLYKKE!!
Årh hvor skønt for jer!
(håber at kunne gøre jer kunsten efter Snart...)
simone_jacobsen skriver: STORT tillykke med den flotte test Det lyder som om, at faderen ikke bor under samme tag som dig?Da jeg sagde det til min kæreste (er i dag 14+4) stod jeg og stegte frikadeller.. Han skulle lige ind i stuen og jeg sagde han lige skulle komme tilbage når han havde ordnet det han skulle - da han kom retur sagde han; "når hva' så..", mit svar lød "jamen ikke så meget. Har forresten testet positiv i dag..."Ikke noget romantisk og anderledes.. At han så ikke lige fangede den i første forsøg ja..... Men jeg ville personligt ikke gøre så meget ud af det, bare sige det f.eks. over madlavinig, middag, opvask osv.Men god fornøjelse - håber på en spændende opdate
STORT tillykke med den flotte test Det lyder som om, at faderen ikke bor under samme tag som dig?Da jeg sagde det til min kæreste (er i dag 14+4) stod jeg og stegte frikadeller.. Han skulle lige ind i stuen og jeg sagde han lige skulle komme tilbage når han havde ordnet det han skulle - da han kom retur sagde han; "når hva' så..", mit svar lød "jamen ikke så meget. Har forresten testet positiv i dag..."Ikke noget romantisk og anderledes.. At han så ikke lige fangede den i første forsøg ja..... Men jeg ville personligt ikke gøre så meget ud af det, bare sige det f.eks. over madlavinig, middag, opvask osv.Men god fornøjelse - håber på en spændende opdate
tak for svar...
jo vi har lige købt hus men han er på arbejde nu. han fanger den heldigvis ikke hver gang jeg tager en test (har også været ofte indenfor de sidste år.)
og ingen af os er/var klar på at det kunne lykkedes nu, så tror slet ikke han har fattet at der er ngoet i gære
overvejer at sende ham en mms med billede af testen når han er kommet hjem så jeg kan se hans ansigtsudtryk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128