At bade baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

pemiro

morethanperfect skriver:

Er ret sikker på der er parafume i .. Det dufter i hvert fald ..
Ville i hvert fald anbefale neutral  

Ihh træks.. Troede ellers det var okay når det var fra libero.. Må vidst ud og ha fat i noget nyt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Moar2011

pemiro skriver:

Så når det bare ligner tør hud i panden (hvide skaller) så er det ikke arp vel?

Ville sige nej ..
For min søns var lysbrun i hår bunden

Anmeld

19. juli 2012

-Sigrid-

pemiro skriver:

Det må jeg lige prøve en gang og se om det hjælper
Tak for tippet

Anmeld

19. juli 2012

pemiro

Maja88 skriver:

nej desværre.. deres vådservietter er der også noget i...

man kan tydeligt lugte det hvis du prøver nogen helt uden noget

Det synes jeg er lidt træls...
Hvad så med deres bleer? Bruger dem godt nok ikke, men føler mig da lidt snydt, eftersom der er det der grønne mærke på deres olie :/

Anmeld

19. juli 2012

pemiro

Storms-Mor skriver:

Ville sige nej ..
For min søns var lysbrun i hår bunden

Okay tak for svar..
Hører lige lægen ad imorgen så jeg er helt sikker

Anmeld

19. juli 2012

samantha1986

pemiro skriver:

Jeg tænker at en gang ugentligt og så ved lejlighed kan han få et ekstra
Håber også snart vi kan begynde med noget svømning når de 8 uger er gået for mig

Ja det ser jeg også frem til. Jeg skal til undersøgelse i næste uge selv om der kun ergået syv uger. Men glæder mig sp meget til vi kan komme i svømmehaller. 

Anmeld

19. juli 2012

Mother-love

Da isabella var en mdr kom hun i bad 2 gange om ugen. Jeg kom kun en smugle baby sæbe i hendes hår. Da hun altid har haft meget hår. Og det var for at de ikke blev fedtet af den olie jeg kom i vandet. Jeg smurte hende kun ind i creme da hun var helt spæd da hendes hud omkring håndled og ankler var lidt tørre. Ellers har jeg aldrig smurt hende. Og hun har aldrig haft problemer med hendes hud.

Anmeld

19. juli 2012

Maja88

pemiro skriver:

Det synes jeg er lidt træls...
Hvad så med deres bleer? Bruger dem godt nok ikke, men føler mig da lidt snydt, eftersom der er det der grønne mærke på deres olie :/

tror ikke der er noget i bleerne.. dem bruger vi og de er de eneste hun kan tåle

Anmeld

19. juli 2012

Kløver

Vores søn på 1.5 kommer i bad 2-3 gange i ugen og ved behov. Vores datter på 3 mdr kommer i bad ca 1 gang i ugen, igen lidt ved behov, hvis hun har brug for det oftere eller det kan strækkes for at undgå hun får tør hud, er for 1 mdrs tid siden begyndt at komme en anelse babysæbe i vandet. Ville nok ikke råde til olie i vandet, men nøjes med creme eller olie på de områder som har behov, efter bad

Anmeld

19. juli 2012

pemiro

samantha1986 skriver:

Ja det ser jeg også frem til. Jeg skal til undersøgelse i næste uge selv om der kun ergået syv uger. Men glæder mig sp meget til vi kan komme i svømmehaller. 

Jeg har "desværre" tre uger igen, men glæder mig.. Også til at få strammet maveskindet op :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.