At bade baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Kløver

pemiro skriver:

MåNåNårrrysygsygehuse

De rådede mig til olien på sygehuset fordi hans hud er meget
Tør omtrent over alt..
Sp sagde jeg også sku bruge lidt creme, pga tør hud, men tror ikke jeg brugte nok olie før, for idag puttede jeg mere i vandet, og det gjorde jeg ikke behøvede creme efterfølgende.. Nu må jeg se om det holder ellers dropper jeg det..

Tal for dit svar har fundet ud af det er ganske fint kun at bade en gang i ugen

Når sygehuset råder jer til olie, ville jeg også følge den anvisning. Vi fik at vide at de ikke behøver. Bad på samme måde som os fordi de jo ikke sveder osv, så klatvask hver dag og 1 gang i ugen var deres råd til os, også for ikke at udtørre huden
Lige en tanke hvis du ikke ønsker olie i håret, har du prøvet at smøre ind i olien bagefter frem for at komme i vandet ? Mere om det gav bedre effekt, og at de ikke bliver svære at stå med når de skal op af vandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

pemiro

Maja84 skriver:

Når sygehuset råder jer til olie, ville jeg også følge den anvisning. Vi fik at vide at de ikke behøver. Bad på samme måde som os fordi de jo ikke sveder osv, så klatvask hver dag og 1 gang i ugen var deres råd til os, også for ikke at udtørre huden
Lige en tanke hvis du ikke ønsker olie i håret, har du prøvet at smøre ind i olien bagefter frem for at komme i vandet ? Mere om det gav bedre effekt, og at de ikke bliver svære at stå med når de skal op af vandet

Jeg har godt overvejet det med olien, fordi flere har sagt de har gjort det.. Tror jeg vil prøve det næste uge når badet kalder igen

Anmeld

20. juli 2012

samantha1986

pemiro skriver:

Jeg har "desværre" tre uger igen, men glæder mig.. Også til at få strammet maveskindet op :O

Uha ja det blivet skønt. Ser jeg også frem til. Er så træt af det hænger. 

Anmeld

20. juli 2012

pemiro

Maja88 skriver:

tror ikke der er noget i bleerne.. dem bruger vi og de er de eneste hun kan tåle

Jeg har læst på liberos olie, og der står den er uden tilsætningsstoffer og parfume, så den er måske blevet lavet om så den ikke indeholder fy-ting mere

Anmeld

20. juli 2012

pemiro

morethanperfect skriver:

Er ret sikker på der er parafume i .. Det dufter i hvert fald ..
Ville i hvert fald anbefale neutral  

Jeg har læst på liberos olie, og der står den er uden tilsætningsstoffer og parfume, så den er måske blevet lavet om så den ikke indeholder fy-ting mere

Anmeld

20. juli 2012

morethanperfect

pemiro skriver:

Ja det kan godt være .. Oscar kunne i hvert fald ikke tåle den

Anmeld

21. juli 2012

Maja88

pemiro skriver:

det kan da sagtens tænkes

men den dufter stadig

jeg bruger alt i enten de stribede eller apotekets babyserie til hende

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

Maja88 skriver:

det kan da sagtens tænkes

men den dufter stadig

jeg bruger alt i enten de stribede eller apotekets babyserie til hende

Jeg har også købt matas badeolie, for vil ikke bruge liberos hviiiis nu der skulle være noget... Det var mere bare lige til info

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

morethanperfect skriver:

Ja det kan godt være .. Oscar kunne i hvert fald ikke tåle den

Ja skal ikke kunne sige det.. Det var skam også blot til info.. Købte også en anden olie igår fra matas da jeg alligevel skulle have noget andet derfra..
Skal ikke risikere noget med liberos hvis der er noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.