Hvordan anmelder man bedst hundehandlere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Nej, hun er ikke fra Horsens

Jeg vil meget gerne vide hvor hun kommer fra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg vil meget gerne vide hvor hun kommer fra!

Hun kommer fra Nordjylland/Aalborg..

Anmeld

17. juli 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hun kommer fra Nordjylland/Aalborg..

Mange tak

Er der eventuelt flere oplysninger du vil give mig, så vi kan gøre en indsats for de kære hunde, så skriv til mig i pb. Er medlem af diverse dyr-sider på fb og har nogen der vil se nærmere på det, men det kræver flere oplysninger...

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Mange tak

Er der eventuelt flere oplysninger du vil give mig, så vi kan gøre en indsats for de kære hunde, så skriv til mig i pb. Er medlem af diverse dyr-sider på fb og har nogen der vil se nærmere på det, men det kræver flere oplysninger...

Jeg skriver lige til dig privat..

- Jeg har kontaktet DKK..

Anmeld

17. juli 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg skriver lige til dig privat..

- Jeg har kontaktet DKK..

Du er en skat!

Anmeld

17. juli 2012

Ina33

Jeg har også nogle familiemedlemmer, der gør en stor indsats for dyr, så hvis det er muligt, så vil jeg også gerne have flere oplysninger på PB.

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

Hun har delt dem op i 3, hendes søster har nogle, og nogle hos svigermor.. Og så hos hende selv.. Hun skriver også i annoncen at hun tit er hos familien i den by.. Så der kan de også ses, da de tager dem med der ud.. Og så er de sat til salg på 3 forskellige konti på dba, guloggratis osv..

okay men så kunnne man tag billeder af dem der er der hvor den person nu tager hen

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

okay men så kunnne man tag billeder af dem der er der hvor den person nu tager hen

Jaa.. Men tror nu nok os at de kan finde frem til hvor mange der er .. Myndighederne skal nok finde det.. det værste er jo at der ik er en tæve/mor til hvalpene.. Der var jeg jo så ikke hvad hun siger..
Jeg kan bare ikke tage der ud.. For de kan godt genkende mig..
men hun har så "glemt" at man nok ikke skal skrive det samme i annoncerne..
Og myndighederne kan godt finde frem til hendes tidligere annoncer.. Jeg tror ikke det er mere end 6 mdr siden hun havde en 15-20 hvalpe til salg..

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

Jaa.. Men tror nu nok os at de kan finde frem til hvor mange der er .. Myndighederne skal nok finde det.. det værste er jo at der ik er en tæve/mor til hvalpene.. Der var jeg jo så ikke hvad hun siger..
Jeg kan bare ikke tage der ud.. For de kan godt genkende mig..
men hun har så "glemt" at man nok ikke skal skrive det samme i annoncerne..
Og myndighederne kan godt finde frem til hendes tidligere annoncer.. Jeg tror ikke det er mere end 6 mdr siden hun havde en 15-20 hvalpe til salg..

okay så er der ikke andet for at prøve at høre hvad de siger

Anmeld

18. juli 2012

pussekat

Anonym skriver:

Nej, hun er ikke fra Horsens

hejsa

ok men der her lige være en fra horsens af så tro det være den dame igen og her være det polit som her være der ud samme med nok fra når dyr vært af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.