Hvordan anmelder man bedst hundehandlere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Dyrenes beskyttelse vil nok gerne hører om det. Men har hun dem på sin egen adr? Det har hundehandlere jo sjældent netop fordi der ikke skal være beviser hvis de bliver meldt. Og hvis i ikke har beviser kan det hele være lidt lige meget.

Hun har oprettet forskellige annoncer, en i hendes eget navn, en i svigermors navn, og en mere i en andens navn. Jeg ved faktisk ikke hvor hun har hvalpene. men jeg kunne forestille mig hun ikke har dem alle samme sted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

jeg ved det heller ikke, var bare et forslag, da jeg ikke tror politiet altid lige gider tage sig tid til den slags...

Nej det tror jeg desværre heller ikke.. og så alligevel.. der har jo været en del og de sager...

Anmeld

17. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Nej det tror jeg desværre heller ikke.. og så alligevel.. der har jo været en del og de sager...

Ja altså egentlig er det jo svindel, så det burde jo være en politi-sag, men det er aldrig til at vide hvor meget de vil gøre ved det.. Der kræves jo også beviser og sådan for sådan noget og hvis hun ikke melder noget til myndighederne eller registrerer hundene, så er det jo svært at bevise...

Anmeld

17. juli 2012

Dustmuz

undskyld mig..
læste nogen det jeg skrev på side 1 tror jeg..

Det er Dansk kennelklub man skal have fat i..

politiet gør ikke noget ved det, mindre Dansk kennelklub har været ind over først..

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

undskyld mig..
læste nogen det jeg skrev på side 1 tror jeg..

Det er Dansk kennelklub man skal have fat i..

politiet gør ikke noget ved det, mindre Dansk kennelklub har været ind over først..

Jeg har fundet en mail adresse på en fra DKK.. Hvor man skal melde det til Så ham har jeg skrevet til håber det hjælper

Anmeld

17. juli 2012

pussekat

Anonym skriver:

Hej folkens
Nu er det sådan at jeg har kendskab til en ung kvinde der nu har hentet 2x17-18 hvalpe i polen. Hvalpene kommer uden papire, chip eller lignende. (det bliver ikke oplyst til myndighederne som der er regler om)
Hun er selv på kontanthjælp (eller lignende), og kan ikke passe hendes to børn på 1½-4 år. Der er ansat en (hendes svigermor) til at komme hver dag og passe børnene, imens hun tager ud til hendes heste..
Jeg kender hende ikke personligt, men det gør min søster.. Hun tør bare ikke melde hende. For det vil få nogle konsekvenser for hende..
Men Vi har siddet og regnet lidt på det, og det er over 150.000 hun har tjent på disse hvalpe. Som hun i øvrigt sægler i et andet navn..
Men, hvordan melder man hende bedst, så det bliver stoppet? Hvem gider tage sig bedst af det?

Er anonym i tilfælde af at hun, eller andre hun kender er her inde

hejsa

må jeg ? om når er hun fra horsens af ?????

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

jeg ville få en til at ringe på en hvalp og aftale at komme udog kigge den og så tag ud og kig og evt. tag billeder af den og så sige at man lige vil hjem og tænke over det og så har i fundet ud af hvor hundene er henne af og billeder som bevis

Anmeld

17. juli 2012

MortilElias2010

Hej folkens
Nu er det sådan at jeg har kendskab til en ung kvinde der nu har hentet 2x17-18 hvalpe i polen. Hvalpene kommer uden papire, chip eller lignende. (det bliver ikke oplyst til myndighederne som der er regler om)
Hun er selv på kontanthjælp (eller lignende), og kan ikke passe hendes to børn på 1½-4 år. Der er ansat en (hendes svigermor) til at komme hver dag og passe børnene, imens hun tager ud til hendes heste..
Jeg kender hende ikke personligt, men det gør min søster.. Hun tør bare ikke melde hende. For det vil få nogle konsekvenser for hende..
Men Vi har siddet og regnet lidt på det, og det er over 150.000 hun har tjent på disse hvalpe. Som hun i øvrigt sægler i et andet navn..
Men, hvordan melder man hende bedst, så det bliver stoppet? Hvem gider tage sig bedst af det?

Er anonym i tilfælde af at hun, eller andre hun kender er her inde

Har spurgt på fb og dette var svaret:

Svar: Politiet, og er det en med kennelmærke i DKK, så også til dem, da de så kan gå ind og smide dem ud af klubben.

Udover det, så skal hun meldes til kommunen, til skat og politiet.

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

jeg ville få en til at ringe på en hvalp og aftale at komme udog kigge den og så tag ud og kig og evt. tag billeder af den og så sige at man lige vil hjem og tænke over det og så har i fundet ud af hvor hundene er henne af og billeder som bevis

Hun har delt dem op i 3, hendes søster har nogle, og nogle hos svigermor.. Og så hos hende selv.. Hun skriver også i annoncen at hun tit er hos familien i den by.. Så der kan de også ses, da de tager dem med der ud.. Og så er de sat til salg på 3 forskellige konti på dba, guloggratis osv..

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

må jeg ? om når er hun fra horsens af ?????

Nej, hun er ikke fra Horsens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.