Har svært ved at glemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

For 9 mdr siden var min kæreste mig utro. Jeg fandt ud af det, ved at en skrev til mig på mail. Vi ved ikke hvem denne person er. Jeg har op til flere gange været i selskab men hende min kæreste var utro med. Hun er vel som sådan en sød nok pige, men kan ikke undgå at have stor foragt overfor hende. Synes hun er hmm ja klam (undskyld sproget) Jeg gør alt jeg kan for ikke at vise det og snakker også pænt til hende/med hende. Men føler jeg mister lidt af mig selv hver gang jeg er venlig overfor hende - men kan ikke finde ud af hvorfor jeg får det sådan. Ved ikke hvad jeg kan gøre for at komme videre og ikke blive ked hver gang jeg ser eller hører om hende. Jeg elsker min kæreste meget højt og snak om baby har et par gange været på tale. Men hvad kan jeg gøre for at komme videre og glemme det der skete? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

babyborn

Åååh den er godt nok svær... 

Jeg synes det er flot at du i det hele taget prøver at tale med hende, hvilket jeg OVERHOVEDET IKKE havde gjort...

Jeg tror din følelse er meget normal, mht at du synes hun er klam etc..

Al mulig støtte og opbakning herfra...

Anmeld

16. juli 2012

JanetBJ

Puha, jeg HADER utroskab.

Flot at du stadig gider at snakke med hende og komme videre og tilgive, jeg har ikke rigtigt nogen løsning til hvad du kan gøre, andet end lade tiden vise det .. Du har tilgivet, men kan ikke glemme, og du vil stadig huske det laaaaaaaaaaang tid endnu, men en dag glemmer du det og lader de gode ting overskygge det.

Har selv grebet min kæreste i at skrive til to forskellige tøser om de skulle mødes, og 'er og sådan .. NØJ jeg blev gal .. Han ville selv blive rasende hvis jeg gjorde sådan til andre fyre!

Det var heldigvis det eneste der er sket, det er aldrig sket siden, og vi har det faktisk bedre i dag, end vi havde før det.

Anmeld

16. juli 2012

Kay

vd ik rigtig om du kan bruge mit råd... men jeg havde ikke snakket til en person der havde pisset så groft på mig... jeg havde råbt og skreget og så ikke snakket til nogle af de to igen...

men det virker som om du gerne vil blive sammen med din kæreste... og det er jo dit valg... men så ville jeg ALDRIG lade den kvinde være en del af vores liv... hvis det var mig...

du vil aldrig glemme det... og det vil altid nage... hun har engang været sammen med din kæreste på trods af hun ved han er optaget... sådan en skal bare ik inærheden igen... og skal da slet ikke tales pænt til!

helt ærligt... så lydder det ik som om du lader ham forstå hvor alvorligt det er det han har gjort... og det gør det bare lettere for ham at gøre igen og igen...

som sat ved ik hvor meget du får ud af mit råd... men... du fik det enny way...

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

vd ik rigtig om du kan bruge mit råd... men jeg havde ikke snakket til en person der havde pisset så groft på mig... jeg havde råbt og skreget og så ikke snakket til nogle af de to igen...

men det virker som om du gerne vil blive sammen med din kæreste... og det er jo dit valg... men så ville jeg ALDRIG lade den kvinde være en del af vores liv... hvis det var mig...

du vil aldrig glemme det... og det vil altid nage... hun har engang været sammen med din kæreste på trods af hun ved han er optaget... sådan en skal bare ik inærheden igen... og skal da slet ikke tales pænt til!

helt ærligt... så lydder det ik som om du lader ham forstå hvor alvorligt det er det han har gjort... og det gør det bare lettere for ham at gøre igen og igen...

Tak for den tid du har brugt på at svare, men du har ret - jeg kan ikke bruge dit svar til noget. Men tak for din tid.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

babyborn skriver:

Åååh den er godt nok svær... 

Jeg synes det er flot at du i det hele taget prøver at tale med hende, hvilket jeg OVERHOVEDET IKKE havde gjort...

Jeg tror din følelse er meget normal, mht at du synes hun er klam etc..

Al mulig støtte og opbakning herfra...

Tusinde tak skal du have. Jeg kan ikke se andre muligheder end at snakke pænt. Kan ikke se, hvad jeg opnår ved at råbe og skrige af hende. Jeg har dengang fortalt min ærlige mening om det de gjorde og hvad jeg synes om hende. Hun påstår så, at hun ikke vidste at min kæreste havde mig. Men jeg har nu valgt at tilgive og har nok bare meget svært ved at glemme

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Puha, jeg HADER utroskab.

Flot at du stadig gider at snakke med hende og komme videre og tilgive, jeg har ikke rigtigt nogen løsning til hvad du kan gøre, andet end lade tiden vise det .. Du har tilgivet, men kan ikke glemme, og du vil stadig huske det laaaaaaaaaaang tid endnu, men en dag glemmer du det og lader de gode ting overskygge det.

Har selv grebet min kæreste i at skrive til to forskellige tøser om de skulle mødes, og 'er og sådan .. NØJ jeg blev gal .. Han ville selv blive rasende hvis jeg gjorde sådan til andre fyre!

Det var heldigvis det eneste der er sket, det er aldrig sket siden, og vi har det faktisk bedre i dag, end vi havde før det.

Tusinde tak for dig svar og tror du har ret i at jeg har tilgivet men har svært ved at glemme. Og hver gang jeg ser hende, bliver jeg mindet om det

Anmeld

16. juli 2012

TeamRocket

Hun er klam! Det er de begge! Og det havde jeg fandme sørget for at fortælle dem! Er du gal hvor bliver jeg gal når jeg nærmest fornemmer du tar hensyn til dem, og de ikke gør til dig! Håber virkelig din kæreste har plantet en kæmpe diamant på din finger og har brændmærket dit navn på sin skulder! Det er ham der skal kæmpe for at du kan tilgive og glemme, det skal du ikke gøre alene.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hun er klam! Det er de begge! Og det havde jeg fandme sørget for at fortælle dem! Er du gal hvor bliver jeg gal når jeg nærmest fornemmer du tar hensyn til dem, og de ikke gør til dig! Håber virkelig din kæreste har plantet en kæmpe diamant på din finger og har brændmærket dit navn på sin skulder! Det er ham der skal kæmpe for at du kan tilgive og glemme, det skal du ikke gøre alene.

Han gør alt han kan for at hjælpe mig videre. Jeg har skældt ud - jeg har råbt - jeg har virkelig raset ud. Dengang det skete. Men nu vil jeg bare gerne blive fri at tankerne og få lov til at nyde den kærlighed vi har og den fremtid vi er ved at bygge om sammen. Jeg har ikke lavet dette indlæg for at høre hvor usel min kæreste var. For det er jeg og han godt klar over. Jeg sidder her og føler mit hjerte bliver trådt på frem for at få nogle gode råd med på vejen

Anmeld

16. juli 2012

Mettefpigen

Kay skriver:

har det lige nøjagtig på samme måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.