Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4kløver skriver:Nej. prøver at købe vælling for sidst han fik det kunne han godt lig det. så bare en nat flaske.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min datter fik den aldrig, hun fik vand i en kop og mme i sin grød..ikke andet end det. Sp sagde det var helt fint:-)
michelledam skriver: Jeg synes da bare du skal gå over til vælling så hvis han godt kan lide det. Der er ikke ligeså meget næring i men der er det jern i han skal have. Isabella gad kun vælling i en mdr. Da hun kom på skemad gad hun ikke vælling mere
Jeg synes da bare du skal gå over til vælling så hvis han godt kan lide det. Der er ikke ligeså meget næring i men der er det jern i han skal have. Isabella gad kun vælling i en mdr. Da hun kom på skemad gad hun ikke vælling mere
4kløver skriver: Det var ikke dårligt ment. jeg ved godt at man ikke kan stille noget op sidder i det
Det var ikke dårligt ment. jeg ved godt at man ikke kan stille noget op sidder i det
Nej, det må du undskylde! Kan godt se mit svar ikke ligfrem virker positivt
Men det er sgu ikke nemt, når de ikke gider!
rikkeregnbue skriver: Nej, det må du undskylde! Kan godt se mit svar ikke ligfrem virker positivt Men det er sgu ikke nemt, når de ikke gider!
4kløver skriver:Håber Du har vel ikke lige en supper idé hvad jeg kan giv ham til morgenmad han gider ikke ølle og havregrød. Han får grød middag.
michelledam skriver: Hvad med hjemmelavet æblegrød med a38, du kunne prøve at pifte havregrøden op med en eller to isterninger jordbærmos. Jeg laver jordbær mos med blåbær i og kommer det i isterningbakker og når det er frossen kommer jeg dem i en pose i fryseren. Isabella elsker det. Og det smarte er at når de er tøet op, er grøden spiseklar
Hvad med hjemmelavet æblegrød med a38, du kunne prøve at pifte havregrøden op med en eller to isterninger jordbærmos. Jeg laver jordbær mos med blåbær i og kommer det i isterningbakker og når det er frossen kommer jeg dem i en pose i fryseren. Isabella elsker det. Og det smarte er at når de er tøet op, er grøden spiseklar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128