Han vil bare ikke den flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Mother-love

4kløver skriver:

Nej. prøver at købe vælling for sidst han fik det kunne han godt lig det. så bare en nat flaske.

Jeg synes da bare du skal gå over til vælling så hvis han godt kan lide det. Der er ikke ligeså meget næring i men der er det jern i han skal have. Isabella gad kun vælling i en mdr. Da hun kom på skemad gad hun ikke vælling mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Muffinmus

min datter fik den aldrig, hun fik vand i en kop og mme i sin grød..ikke andet end det. Sp sagde det var helt fint:-)

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

michelledam skriver:

Jeg synes da bare du skal gå over til vælling så hvis han godt kan lide det. Der er ikke ligeså meget næring i men der er det jern i han skal have. Isabella gad kun vælling i en mdr. Da hun kom på skemad gad hun ikke vælling mere

Håber
Du har vel ikke lige en supper idé hvad jeg kan giv ham til morgenmad han gider ikke ølle og havregrød. Han får grød middag.

Anmeld

16. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

4kløver skriver:

Det var ikke dårligt ment. jeg ved godt at man ikke kan stille noget op sidder i det

Nej, det må du undskylde! Kan godt se mit svar ikke ligfrem virker positivt

Men det er sgu ikke nemt, når de ikke gider!

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

rikkeregnbue skriver:

Nej, det må du undskylde! Kan godt se mit svar ikke ligfrem virker positivt

Men det er sgu ikke nemt, når de ikke gider!

Helt ok.

Anmeld

16. juli 2012

Mother-love

4kløver skriver:

Håber
Du har vel ikke lige en supper idé hvad jeg kan giv ham til morgenmad han gider ikke ølle og havregrød. Han får grød middag.

Hvad med hjemmelavet æblegrød med a38, du kunne prøve at pifte havregrøden op med en eller to isterninger jordbærmos. Jeg laver jordbær mos med blåbær i og kommer det i isterningbakker og når det er frossen kommer jeg dem i en pose i fryseren. Isabella elsker det. Og det smarte er at når de er tøet op, er grøden spiseklar

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

michelledam skriver:

Hvad med hjemmelavet æblegrød med a38, du kunne prøve at pifte havregrøden op med en eller to isterninger jordbærmos. Jeg laver jordbær mos med blåbær i og kommer det i isterningbakker og når det er frossen kommer jeg dem i en pose i fryseren. Isabella elsker det. Og det smarte er at når de er tøet op, er grøden spiseklar

Tak det skal prøves.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.