Han vil bare ikke den flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

4kløver

rikkeregnbue skriver:

Har samme problem med Ida på lige knap 6 mdr

Det er alt for tidligt Jeg har fået 120 i ham i dag på flaske. Og resten i kop og det er blevet inde denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

4kløver skriver:

Det er alt for tidligt Jeg har fået 120 i ham i dag på flaske. Og resten i kop og det er blevet inde denne gang.

Ja, det er jeg godt klar over. Men jeg kan jo ikke gøre noget.

Anmeld

16. juli 2012

morethanperfect

4kløver skriver:

Xander har aldrig været glad for sin flaske. Men nu vil han slet ikke ha den. Jeg kæmper hver gang. Har prøvet med kop med/uden tud hvad pokker skal jeg gøre. Alt kommer op igen tit når jeg bruger kop. Han bliver snart 7 mdr så det er for tidligt at stoppe synes jeg.

Tja .. Jeg ville stoppe ..
Hvis han ikke gider den er det vel bare sådan det er .. Hører flere der er stoppet ved 8 mdr. alderen .. Men selvf. skal han have mælk .. Måske fra en alm. kop ?

Anmeld

16. juli 2012

Clisolka

4kløver skriver:

2 passer fint men synes "hovdet" virker lille. Jeg har da prøvet en anden flaske.
Tak for svar. han gider den bare ikke så nu må han bare få mad og mælk i kop. Selv om det er hyggelig med flaske.

Ja det er hyggeligt med flasken - savner den tid  Husk hvis du stopper med MME, så skal han have jern-dråberne - det var det vi gjorde da Isabella stoppede som 8 mrd 

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

rikkeregnbue skriver:

Ja, det er jeg godt klar over. Men jeg kan jo ikke gøre noget.

Det var ikke dårligt ment. jeg ved godt at man ikke kan stille noget op sidder i det

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

Babymor2010 skriver:

Ja det er hyggeligt med flasken - savner den tid  Husk hvis du stopper med MME, så skal han have jern-dråberne - det var det vi gjorde da Isabella stoppede som 8 mrd 

Jep det har han fået siden 5 mdr.

Anmeld

16. juli 2012

Mother-love

Nu kender jeg ikke mamflaskerne. Men har du evt. Overvejet at han ikke gider og have flaske mere?
Isabella gad ikke have flaske mere da hun var 7 mdr. Vi var oppe i x sutter men det gik for langsomt for hende. Så vi droppede flasken.
Og så fik hun sødmælk istedet i løbet af dagen til hendes mad.

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

michelledam skriver:

Nu kender jeg ikke mamflaskerne. Men har du evt. Overvejet at han ikke gider og have flaske mere?
Isabella gad ikke have flaske mere da hun var 7 mdr. Vi var oppe i x sutter men det gik for langsomt for hende. Så vi droppede flasken.
Og så fik hun sødmælk istedet i løbet af dagen til hendes mad.

Jo men synes det er for tidligt for mig. det er så hyggelig med flaske.

Anmeld

16. juli 2012

Mother-love

4kløver skriver:

Jo men synes det er for tidligt for mig. det er så hyggelig med flaske.

Hehe forstår godt du synes det er lidt trist jeg synes også det var hyggeligt. Men man skal jo ikke tvinge barnet fordi man selv synes det er hyggeligt.

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

michelledam skriver:

Hehe forstår godt du synes det er lidt trist jeg synes også det var hyggeligt. Men man skal jo ikke tvinge barnet fordi man selv synes det er hyggeligt.

Nej. prøver at købe vælling for sidst han fik det kunne han godt lig det. så bare en nat flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.