Han vil bare ikke den flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

4kløver

Xander har aldrig været glad for sin flaske. Men nu vil han slet ikke ha den. Jeg kæmper hver gang. Har prøvet med kop med/uden tud hvad pokker skal jeg gøre. Alt kommer op igen tit når jeg bruger kop. Han bliver snart 7 mdr så det er for tidligt at stoppe synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Giraffen

4kløver skriver:

Xander har aldrig været glad for sin flaske. Men nu vil han slet ikke ha den. Jeg kæmper hver gang. Har prøvet med kop med/uden tud hvad pokker skal jeg gøre. Alt kommer op igen tit når jeg bruger kop. Han bliver snart 7 mdr så det er for tidligt at stoppe synes jeg.

måske du skal en sutte str op?

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

Giraffen skriver:

måske du skal en sutte str op?

Har prøvet men så går det alt for stærkt for han. Jeg bruger mam flasker og der er nr 3 stor i sutten men hullet er stort.

Anmeld

16. juli 2012

Clisolka

4kløver skriver:

Har prøvet men så går det alt for stærkt for han. Jeg bruger mam flasker og der er nr 3 stor i sutten men hullet er stort.

Kan det være du skal 1 str. ned igen, hvis det evt. går for hurtigt for ham?

Anmeld

16. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Har samme problem med Ida på lige knap 6 mdr

Anmeld

16. juli 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Har samme problem med Ida på lige knap 6 mdr

Jeg kan godt huske jeg havde problemet med Isabella også da hun var i den alder - da hun nåede 8 mrd. ville hun overhovedet ikke flasken mere Hun var 6 mrd. da hun droppede natflasken 

Anmeld

16. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Jeg kan godt huske jeg havde problemet med Isabella også da hun var i den alder - da hun nåede 8 mrd. ville hun overhovedet ikke flasken mere Hun var 6 mrd. da hun droppede natflasken 

Ida vil knap og nap have sin natflaske. Nogle dage er den guld værd og andre .... bronze! Forstår du hvor jeg vil hen?

Anmeld

16. juli 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Ida vil knap og nap have sin natflaske. Nogle dage er den guld værd og andre .... bronze! Forstår du hvor jeg vil hen?

Jeps  

Anmeld

16. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Jeps  

Haha

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

Babymor2010 skriver:

Kan det være du skal 1 str. ned igen, hvis det evt. går for hurtigt for ham?

2 passer fint men synes "hovdet" virker lille. Jeg har da prøvet en anden flaske.
Tak for svar. han gider den bare ikke så nu må han bare få mad og mælk i kop. Selv om det er hyggelig med flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.