Luksus problem. Hvad ville DU gøre :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Dinna88

TeamRocket skriver:

Hår og negle laver jeg selv når jeg lige føler for det (hvilket er sjældent) Måske jeg skulle købe nogle lækre matrialer dertil? Det var egentlig en god inspiration!
Nyt tøj, er næsten ved at få overbevist mig selv om at shoppe noget lækkert graviditetstøj- det fra sidste graviditet sidder så grimt på mig i denne omgang desværre! Men jeg fortryder bare altid når jeg ser priserne- for tænk på hvor meget mad man kan få for 300 og jeg kan jo bare købe joggin tøj i føtex jeg hader at jeg tænker sådan. Min mand har forbudt mig at tænke praktisk! haha. Det er bare det med at gøre det der er problemet!

Ja, KOM IGANG med at finde materialer da
jeg har lige fået stukket 1000 kr i hånden - skal vi mødes og shoppe?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Mettefpigen

Jeg havde shoppet med nogle veninder, spist på café måske taget i biffen.. Spist god middag om aftenen med en god flaske vin... Ogap havde jeg enten hygget med vin med veninderne eller taget ud og havde fået drinks med dem :-D

Anmeld

15. juli 2012

Savannah

TeamRocket skriver:

Åh tak.. Ja jeg elsker faktisk også at ordne negle- har bare prioteret det meget lavt de sidste par år. Kunne da godt være jeg skulle kaste mig ud i det.

Forkæl dig selv! Jeg er også alt for dårlig til det og jeg har ikke engang mine egne unger. Det føles SÅ skønt når man så gør det.
Hav' en skøn ego-weekend

Anmeld

15. juli 2012

Kløver

Hm mega svært, tænker nok som dig, 99% er det altid resten af familien som får. Hver gang jeg siger nu skal jeg have noget nyt, 2 ting til mig og 2 poser til ungerne. Har dog været lidt bedre her på det sidste, nyligt købt 1 ny kjole og 1 bluse, trængte meget til nyt da meget af mit tøj efterhånden bliver slidt og hullet :-( en midlertidig ring til jeg kan passe vielsesring igen efter fødsel. Og en ny bibel på nudansk. Og føler jeg har brugt så mange penge

Hvad med en smule nyt tøj, måske zoneterapi, godt når man er gravid, måske nye gode sko, til barnevognen skal luftes igen creme til kroppen en bif tur, ud at spise

Håber du får en dejlig weekend :-)

Anmeld

16. juli 2012

Dustmuz

hvis jeg gav min kæreste sådan et tilbud, så ville jeg være gældsat resten af livet, selv hvis jeg havde en million eller 2 på kontoen haha

tror jeg de fleste mænd ville være, hvis en kvinde fik helt frie tøjler hehe

Jeg personligt, ville bare dikkedere den hjemme på sofaen sammen med kæresten..
hvis jeg altså fik tilbudet..

Anmeld

16. juli 2012

anynom

Åh, nyd det!

Efter jeg er blevet mor har jeg købt en ting til mig selv - resten er gået til barn eller hjemmet. Ejer et par bukser som ikke er i stykker

For nogle år siden blev jeg sendt på shopping med en veninde, som havde fået besked på hvor mange penge jeg skulle bruge på tøj, forkælelse etc og hun fik at vide af min mand at vi ikke måtte komme hjem før alle pengene var brugt. Ahh, det var så lækkert

Stod jeg i samme situation igen ville jeg starte med at forny garderoben, få ordnet mit hår og så slutte af med en omgang massage

Anmeld

18. juli 2012

TeamRocket

Dustmuz skriver:

hvis jeg gav min kæreste sådan et tilbud, så ville jeg være gældsat resten af livet, selv hvis jeg havde en million eller 2 på kontoen haha

Jeg måtte love at forsøge at holde mig under de ti tusind hvis jeg bruger en million er vi nok nødt til at sælge hytten

Anmeld

18. juli 2012

TeamRocket

Dinna88 skriver:

Ja, KOM IGANG med at finde materialer da
jeg har lige fået stukket 1000 kr i hånden - skal vi mødes og shoppe?  

Ih det kunne da være så hyggeligt! hihi.

Anmeld

18. juli 2012

jydeinden

Dustmuz skriver:

hey! nu har vi da boet sammen i snart halvandet år, og den sidste ting jeg købte til mig selv var vist to fyrfadsstager til samlet 500 kr.. så penge er da vist ikke Det jeg bruger af... til gengæld er jeg god til at forkæle andre. inkl. dig, hihi 

Anmeld

18. juli 2012

Dinna88

TeamRocket skriver:

Ih det kunne da være så hyggeligt! hihi.

Hehe, ja, det kunne så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.