Luksus problem. Hvad ville DU gøre :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

TeamRocket

Jeg har gået og været lidt trist og stresset, jeg føler mig en kende udkørt og synes mest af alt at jeg ligner en karklud 9 ud af 10 dage- jeg vil gerne gøre noget ud af mig selv, men mangler både tid, råd og et spark i røven for jeg vil jo hellere bruge tid og penge på alle andre end mig. Så nu har manden tilbudt en hel weekend fri kun til mig- ubegrænset shoppepenge og lutter egoistiske tanker i mit hovede imens han er stay at home dad, rengørings kone, kok og chauffør og hvad jeg ellers vil have brug for. Og jeg blev vildt glad- sidst jeg forkælede mig selv eller havde bare en fridag var før min graviditet med lillefyren- det er knap 3 år siden!!
Men hver evig eneste gang jeg tænker på hvad jeg kunne tænke mig at lave eller købe- kommer husmoderen jo op i mig og jeg tænker 'ej lad os gemme til en regnvejrs dag jeg har alligevel ikke brug for noget, eller også begynder jeg at sidde og tænke på at få julegaverne i hus så det er ordnet til ungerne ej men jeg er håbløs!
Hvad havde i gjort hvis jeres mand sagde sådan ?

Og glædelig søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Dinna88

Lidt nyt tøj, nye sko og en lækker frokost på café 

Jeg vil IKKE smide pengene i en tur til frisøren eller at få lavet negle - det er ting der skal holdes ved lige  så hellere en omgang shopping.

Anmeld

15. juli 2012

Dinna88

Og sikke en mand du har dig

Anmeld

15. juli 2012

TeamRocket

Dinna88 skriver:

Lidt nyt tøj, nye sko og en lækker frokost på café 

Jeg vil IKKE smide pengene i en tur til frisøren eller at få lavet negle - det er ting der skal holdes ved lige  så hellere en omgang shopping.

Hår og negle laver jeg selv når jeg lige føler for det (hvilket er sjældent) Måske jeg skulle købe nogle lækre matrialer dertil? Det var egentlig en god inspiration!
Nyt tøj, er næsten ved at få overbevist mig selv om at shoppe noget lækkert graviditetstøj- det fra sidste graviditet sidder så grimt på mig i denne omgang desværre! Men jeg fortryder bare altid når jeg ser priserne- for tænk på hvor meget mad man kan få for 300 og jeg kan jo bare købe joggin tøj i føtex jeg hader at jeg tænker sådan. Min mand har forbudt mig at tænke praktisk! haha. Det er bare det med at gøre det der er problemet!

Anmeld

15. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh den er da nem 

Bestil tid til lækker massage.

En tur til frisør. 

Sov længe!!

Ta på ynglings cafe med veninder.

I biografen.

Ta til nærmeste ynglings storby og shop tøj!

Evt en smut tur til eks London på weekend, når nu der er den store tegnebog fremme!!  Endten med en veninde eller bare alene. Ku jeg sagtens finde på...  

Det var lige hva jeg ku finde på! Vh stine

Anmeld

15. juli 2012

An&Jo

min kæreste har lige givet mig samme chance, og jeg tog dælme imod den..

Han kiggede i mit klædeskab, og synes det så ret håbløst ud, og beordrede mig faktisk til at gå ud og købe tøj, tøj, tøj, og mere tøj og KUN til mig selv..

Jeg glæder mig vildt meget, for der er ved at være huller i det meste af mit tøj, fordi jeg køber til drengene og kæresten fremfor til mig selv, så nu er det min tur, og jeg er allerede ved at finde ud af hvilke ting der skal med hjem..

Anmeld

15. juli 2012

Kay

jeg havde fattet telefonen og fået fat i en venninde... booket tid til ansigts behandling og massage og resten af dagen skulle bruges på cafe tur og shopping... ville nok ik bruge en milliard på shopping... men ville nyde det

Anmeld

15. juli 2012

Savannah

Sikke en sød og betænksom mand du har
Jeg ville få massage, shoppe nyt tøj og lækre sko. Også ville jeg købe neglelak og lækker ansigtspleje hos en kosmetolog/dermatolog. Det har du også glæde af længe!

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

TeamRocket skriver:

Jeg har gået og været lidt trist og stresset, jeg føler mig en kende udkørt og synes mest af alt at jeg ligner en karklud 9 ud af 10 dage- jeg vil gerne gøre noget ud af mig selv, men mangler både tid, råd og et spark i røven for jeg vil jo hellere bruge tid og penge på alle andre end mig. Så nu har manden tilbudt en hel weekend fri kun til mig- ubegrænset shoppepenge og lutter egoistiske tanker i mit hovede imens han er stay at home dad, rengørings kone, kok og chauffør og hvad jeg ellers vil have brug for. Og jeg blev vildt glad- sidst jeg forkælede mig selv eller havde bare en fridag var før min graviditet med lillefyren- det er knap 3 år siden!!
Men hver evig eneste gang jeg tænker på hvad jeg kunne tænke mig at lave eller købe- kommer husmoderen jo op i mig og jeg tænker 'ej lad os gemme til en regnvejrs dag jeg har alligevel ikke brug for noget, eller også begynder jeg at sidde og tænke på at få julegaverne i hus så det er ordnet til ungerne ej men jeg er håbløs!
Hvad havde i gjort hvis jeres mand sagde sådan ?

Og glædelig søndag

elf cosmetic har sådan nogle gele eylinere i fede farver.. det er hutig og lækker makeup og er fedt her om sommeren med blot lidt mascara..

tager maks 5 min.. og de er vandfaste.. weeee.. og super lav pris...

her er de...

http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=179&currency=DKK

Anmeld

15. juli 2012

TeamRocket

StineW79 skriver:

Årh den er da nem 

Bestil tid til lækker massage.

En tur til frisør. 

Sov længe!!

Ta på ynglings cafe med veninder.

I biografen.

Ta til nærmeste ynglings storby og shop tøj!

Evt en smut tur til eks London på weekend, når nu der er den store tegnebog fremme!!  Endten med en veninde eller bare alene. Ku jeg sagtens finde på...  

Det var lige hva jeg ku finde på! Vh stine

Det kan jeg bare slet ikke- ender altid med at sidde og tænke- ej det også synd for ungerne, jeg tar dem med og shopper til dem istedet. Men det har jeg jo fået strengt forbud imod hader at have dårlig samvittighed over noget som jo burde falde mig lige så naturligt som at klø sig i nakken.. Jesus- det jo ikke synd for dem at have en glad og frisk mor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.