Luksus problem. Hvad ville DU gøre :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

TeamRocket

Sally-Slingshot skriver:

Sikke en sød og betænksom mand du har
Jeg ville få massage, shoppe nyt tøj og lækre sko. Også ville jeg købe neglelak og lækker ansigtspleje hos en kosmetolog/dermatolog. Det har du også glæde af længe!

Åh tak.. Ja jeg elsker faktisk også at ordne negle- har bare prioteret det meget lavt de sidste par år. Kunne da godt være jeg skulle kaste mig ud i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
TeamRocket skriver:

Det kan jeg bare slet ikke- ender altid med at sidde og tænke- ej det også synd for ungerne, jeg tar dem med og shopper til dem istedet. Men det har jeg jo fået strengt forbud imod hader at have dårlig samvittighed over noget som jo burde falde mig lige så naturligt som at klø sig i nakken.. Jesus- det jo ikke synd for dem at have en glad og frisk mor..

Nej det er nemlig ik noget du ska ha dårlig samvitighed over! Tænk på hvor meget mere overskud du vil få efter sådan en weekende og hvor meget det vil smitte af på dine børn og mand!! 

Men nu er jeg nok også godt til at være lidt egoistiske bare engang i mellem, for hvis ik jeg ku få lov til det, ville jeg hurtigt blive træls at være sammen med!! 

Så afsted og forkæl dig selv vh stine

Anmeld

15. juli 2012

LR85

Nyd det og vær taknemmelig overfor din søde mand. 

Dernæst, gå til frisør -få en god hårkur, farv øjenbryn. 

Få noget massage

Spis lækker sushi med hvidvin -med manden eller veninde/mor

Gå til fodterapeut, forkæl dine fødder/negle. 

Ikke mindst, sørg for a vise din mand a han er en meget betænksom mand. Du er heldig a have ham 

Anmeld

15. juli 2012

Kofoed.

Jeg ville helt sikkert bestille tid hos en frisør og kosmetolog, og så ellers bare komme hovedet til bunds, måske også en hel krops massage og fuld fod pleje.

Anmeld

15. juli 2012

TeamRocket

An&Jo skriver:

min kæreste har lige givet mig samme chance, og jeg tog dælme imod den..

Han kiggede i mit klædeskab, og synes det så ret håbløst ud, og beordrede mig faktisk til at gå ud og købe tøj, tøj, tøj, og mere tøj og KUN til mig selv..

Jeg glæder mig vildt meget, for der er ved at være huller i det meste af mit tøj, fordi jeg køber til drengene og kæresten fremfor til mig selv, så nu er det min tur, og jeg er allerede ved at finde ud af hvilke ting der skal med hjem..

Ja sådan er det også her- jeg har to par bukser- og der er huller i det ene. Og alligevel tænker jeg altid- ej jeg undvære og køber ekstra til børnene der altså bare ikke mangler..

Bliver et sjovt syn lørdag hvis jeg bliver jagtet rundt på shopping af en mand der søger for jeg slet ikke kigger på børnehalløj eller madvare..

Jeg ligner sgu min mor på det punkt- jeg er så nærrig når det gælder mig selv.

Anmeld

15. juli 2012

Kofoed.

LR85 skriver:

Nyd det og vær taknemmelig overfor din søde mand. 

Dernæst, gå til frisør -få en god hårkur, farv øjenbryn. 

Få noget massage

Spis lækker sushi med hvidvin -med manden eller veninde/mor

Gå til fodterapeut, forkæl dine fødder/negle. 

Ikke mindst, sørg for a vise din mand a han er en meget betænksom mand. Du er heldig a have ham 

Vi er ret enige

Anmeld

15. juli 2012

chael

Jeg er ligesom dig

Og dog, hvis jeg så falder over et par lækre sko, så køber jeg det

Men er det altid sådan, at hvis man får chancen for bare at shoppe, så finder man aldrig en skid og man synes pludselig ikke man har brug for noget.

Og når man så mindst venter at finde noget, så finder man 1000 ting

Mit bedste råd; gør intet overilet Så hellere gemme til rainy day

Anmeld

15. juli 2012

mariamiss6

TeamRocket skriver:

Hår og negle laver jeg selv når jeg lige føler for det (hvilket er sjældent) Måske jeg skulle købe nogle lækre matrialer dertil? Det var egentlig en god inspiration!
Nyt tøj, er næsten ved at få overbevist mig selv om at shoppe noget lækkert graviditetstøj- det fra sidste graviditet sidder så grimt på mig i denne omgang desværre! Men jeg fortryder bare altid når jeg ser priserne- for tænk på hvor meget mad man kan få for 300 og jeg kan jo bare købe joggin tøj i føtex jeg hader at jeg tænker sådan. Min mand har forbudt mig at tænke praktisk! haha. Det er bare det med at gøre det der er problemet!

Så tænk semi-praktisk

Køb tøj som du også ville kunne være i efter graviditeten, hvis altså størrelserne matcher nogen lunde

Du kan jo sagtens få pæne bluser og kjoler, som du snildt ville kunne bruge efter graviditeten. Og når det bliver lidt køligere, kan du bruge et par leggins inde under en evt. kjole. På den måde brænder du ikke alt snolden af på tøj

Og som du selv siger, lidt matrialer til negle og hår, det erjo sådan en langtidsholdbar sag, fordi materialer jo ofte rækker til mere end een gang

Har du en hobby? Evt. en kreativ hobby, elle rhar du set noget diu godt kunne tænke dig at begynde på, så køb en god og grundig startpakke, eller spæd op på hvad du har i forvejen

Få dig en vaske ægte forkælelsestur, hvor du får en helt i bund massage og den slags

Altså, hvis pengene lå i min hånd, og manden sagde sådan til mig, så varj eg strøget med det samme hehe :D

Anmeld

15. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror jeg minder lidt om dig. Jeg ville ende med at købe lidt til mig selv og ellers til lillemanden, farmanden og hjemmet.

Men ellers tag en veninde med som skal sørge for at du får købt ting til dig selv

Anmeld

15. juli 2012

OktoberMor

TeamRocket skriver:

Jeg har gået og været lidt trist og stresset, jeg føler mig en kende udkørt og synes mest af alt at jeg ligner en karklud 9 ud af 10 dage- jeg vil gerne gøre noget ud af mig selv, men mangler både tid, råd og et spark i røven for jeg vil jo hellere bruge tid og penge på alle andre end mig. Så nu har manden tilbudt en hel weekend fri kun til mig- ubegrænset shoppepenge og lutter egoistiske tanker i mit hovede imens han er stay at home dad, rengørings kone, kok og chauffør og hvad jeg ellers vil have brug for. Og jeg blev vildt glad- sidst jeg forkælede mig selv eller havde bare en fridag var før min graviditet med lillefyren- det er knap 3 år siden!!
Men hver evig eneste gang jeg tænker på hvad jeg kunne tænke mig at lave eller købe- kommer husmoderen jo op i mig og jeg tænker 'ej lad os gemme til en regnvejrs dag jeg har alligevel ikke brug for noget, eller også begynder jeg at sidde og tænke på at få julegaverne i hus så det er ordnet til ungerne ej men jeg er håbløs!
Hvad havde i gjort hvis jeres mand sagde sådan ?

Og glædelig søndag

Gid det var mig...  

Jeg syntes du skal forkæle dig selv, en frisørtur, nyt tøj og evt en hudpleje hos en skønhedsklinik, så du bliver ladt op igen.. Jeg ved det er svært, men tag imod det, for hvem ved om du får sådan en chance igen?.. Forkæl dig selv, og gi ham kærlighed i bytte, evt køb noget frækt undertøj, så gør du også ham opmærksom på at du er glad for ham.. ;-) Og så længe han ser dig glad, så længe vil han også være glad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.