TeamRocket skriver:
Hår og negle laver jeg selv når jeg lige føler for det (hvilket er sjældent) Måske jeg skulle købe nogle lækre matrialer dertil? Det var egentlig en god inspiration!
Nyt tøj, er næsten ved at få overbevist mig selv om at shoppe noget lækkert graviditetstøj- det fra sidste graviditet sidder så grimt på mig i denne omgang desværre! Men jeg fortryder bare altid når jeg ser priserne- for tænk på hvor meget mad man kan få for 300 og jeg kan jo bare købe joggin tøj i føtex
jeg hader at jeg tænker sådan. Min mand har forbudt mig at tænke praktisk!
haha. Det er bare det med at gøre det der er problemet!
Så tænk semi-praktisk 
Køb tøj som du også ville kunne være i efter graviditeten, hvis altså størrelserne matcher nogen lunde 
Du kan jo sagtens få pæne bluser og kjoler, som du snildt ville kunne bruge efter graviditeten. Og når det bliver lidt køligere, kan du bruge et par leggins inde under en evt. kjole. På den måde brænder du ikke alt snolden af på tøj 
Og som du selv siger, lidt matrialer til negle og hår, det erjo sådan en langtidsholdbar sag, fordi materialer jo ofte rækker til mere end een gang 
Har du en hobby? Evt. en kreativ hobby, elle rhar du set noget diu godt kunne tænke dig at begynde på, så køb en god og grundig startpakke, eller spæd op på hvad du har i forvejen 
Få dig en vaske ægte forkælelsestur, hvor du får en helt i bund massage og den slags 
Altså, hvis pengene lå i min hånd, og manden sagde sådan til mig, så varj eg strøget med det samme hehe :D
Anmeld