At gå ned med skrald mens baby sover - ville I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Maja_4000

Ja .. Men vi har skakt Hehe

Hvor vi boede før ville jeg ikke gøre det .. Vi boede på 2. sal , og skulle helt ned i kælderplan for så at gå op på den anden side af bloggen .. En ret "lang" tur :b Så vi tog altid bare skraldet med , når vi alligevel skulle ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

ESV

Nej jeg ville aldrig efterlade et sovende barn alene i lejligheden. Hverken for at går ned med skrald, på tanken, ned med vasketøj osv. jeg ser ikke "surt" til folk der gør det, jeg ville bare ikke selv gøre det.

Anmeld

15. juli 2012

kitra

ja det ville jeg. Jeg kan ikke se noget problem i det men jeg slår da også græsset om aftenen når børnene er lagt for kan ikke slå den når de er med ude da de ikke kan komme med ud til vejen og gå mens jeg slår græs. har dog alarmen med så jeg kan høre hvis de vågner.

Anmeld

15. juli 2012

Giraffen

LuLy skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?

jeg går så langt som babyalarmen rækker - dog ikke over veje osv - dvs jeg godt kan gå ned med skrald og ned i vaskekælderen mens hun sover... vi bor i stuen så vi kan også hurtigt komme indenfor hvis hun våner

Anmeld

15. juli 2012

Pige2009

LuLy skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?

Da jeg boede i lejlighed på 1. sal, kunne jeg godt finde på at hånes med skraldet mens hun sov

Anmeld

15. juli 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja selvfølgelig bor på 4. sal og er alene med hende så det kan jeg blive nødt til.

Nemlig! Man lære at sno sig

Anmeld

15. juli 2012

Sujan

Ja man kan... Er alene med min datter på 3 mdr og går ned med skrald og i vaskekælder mens hun sover.. skulle hun vågne tager hun ikke skade. Og ellers har jeg baby alarm med så jeg kan høre hvis hun vågner

Anmeld

15. juli 2012

Lovely<3

Ja selvfølgelig ville jeg da det. Kan overhovedet ikke se hvad der skulle være galt i det ?

Anmeld

15. juli 2012

Fenja09

Ja, det ville jeg højest sandsynligt. Vi bor i hus ( to etager) og jeg render også i kælderen og ordner vasketøj mens den bette sover. Så synes sagtens at man lige kan smutte ned med skraldet, tror også det tager kortere tid at gøre det, end når jeg skal ned og ordne vasketøj

/Fenja

Anmeld

15. juli 2012

marius' mor

Ja, bor på 2.sal og kan ikke se noget problem med det, går også i kælderen oordner vasketøj, men så har jeg babyalarm med.. Nogle gange sover han over i barnevognen i haven, selvfølgelig med babyalarm tændt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.