Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja det ville jeg. Jeg kan ikke se noget problem i det men jeg slår da også græsset om aftenen når børnene er lagt for kan ikke slå den når de er med ude da de ikke kan komme med ud til vejen og gå mens jeg slår græs. har dog alarmen med så jeg kan høre hvis de vågner.
LuLy skriver: Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?
Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?
jeg går så langt som babyalarmen rækker - dog ikke over veje osv - dvs jeg godt kan gå ned med skrald og ned i vaskekælderen mens hun sover... vi bor i stuen så vi kan også hurtigt komme indenfor hvis hun våner
Da jeg boede i lejlighed på 1. sal, kunne jeg godt finde på at hånes med skraldet mens hun sov
dorthemus skriver: Ja selvfølgelig bor på 4. sal og er alene med hende så det kan jeg blive nødt til.
Ja selvfølgelig bor på 4. sal og er alene med hende så det kan jeg blive nødt til.
Nemlig! Man lære at sno sig
Ja selvfølgelig ville jeg da det. Kan overhovedet ikke se hvad der skulle være galt i det ?
Ja, det ville jeg højest sandsynligt. Vi bor i hus ( to etager) og jeg render også i kælderen og ordner vasketøj mens den bette sover. Så synes sagtens at man lige kan smutte ned med skraldet, tror også det tager kortere tid at gøre det, end når jeg skal ned og ordne vasketøj
/Fenja
Ja, bor på 2.sal og kan ikke se noget problem med det, går også i kælderen oordner vasketøj, men så har jeg babyalarm med.. Nogle gange sover han over i barnevognen i haven, selvfølgelig med babyalarm tændt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128