At gå ned med skrald mens baby sover - ville I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

B&J

jaa det tager jo ikke engang 1minut så det ville jeg nok ture af gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

chael

Det kommer an på hvor langt der er?

Man går jo ikke ligefrem hjemmefra

Altså jeg har gjort det masser af gange, men vi bor så også i rækkehus

Så der er ikke så langt ned til skraldespanden

*C

Anmeld

15. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, det ville jeg ikke.. Af en enkelt grund - jeg har det med at glemme min nøgle og så kan jeg ikke komme ind igen!

Så skal jeg vente på min mor, og tænk hvis bettepigen vågner imens.

Men ellers... Ja, det ville jeg nok godt kunne gøre

Anmeld

15. juli 2012

Sakris

Det ville jeg ikke have problemer med. Bor godt nok i stue-etagen, men går nogle gange ned og hænger tøj op når min datter sover inde. Har bare babyalarmen med, så jeg kan suse op, hvis hun siger det mindste kvæk.  

Anmeld

15. juli 2012

Silas&Mille

mor:) skriver:

ja det ville jeg. Det tager jo ikke særlig lang tid.

Og skulle barnet vågne sker der ikke noget ved at han/hun har grædt/brokket sig i under et minut.

Lige hvad jeg ville have skrevet

Vi bor på anden sal og det tager måske samlet 2 minutter at gå ned med skrald. Er Mille vågnet i mellem tiden og græder, så dør hun ikke at det. Det er godt for lungerne

Vi er dog så heldige at Mille ikke rigtig græder når hun vågner, hun ligger bare og pludre og griner  

Anmeld

15. juli 2012

OktoberMor

LuLy skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?

Ja selvfølgelig er det Okay.. Det tager Max 2 min.. ;-)

Jeg syntes også sagtens hvis man bor i hus at man kan lade barnet sove inde, mens man ordner have eller andet.. Så længe man kan høre barnet, evt med en babyalarm.. Der sker jo heller intet ved at gå ind i f.eks matas og lade barnet stå i barnevognen.. ;-) Jeg syntes ikke man skal gøre et større problem ud af sådanne småting.. ;-)

Anmeld

15. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Silas&Mille skriver:

Lige hvad jeg ville have skrevet

Vi bor på anden sal og det tager måske samlet 2 minutter at gå ned med skrald. Er Mille vågnet i mellem tiden og græder, så dør hun ikke at det. Det er godt for lungerne

Vi er dog så heldige at Mille ikke rigtig græder når hun vågner, hun ligger bare og pludre og griner  

Hehe. Det lyder som vores dreng. Det er først når han er træt af at ligge i sin seng at der kommer lidt brok

Anmeld

15. juli 2012

Ka+Ma=Be

LuLy skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?

Ja det kan jeg ikke se noget i vejen med Jeg har altid babyalarmen med ned, hvis det er nødvendigt at gøre det. Vil dog sige, at jeg som oftest venter med sådan noget til manden er hjemme Eller tager Benjamin med ned

Anmeld

15. juli 2012

Clisolka

Jeg ville ikke turde gøre det lige pt. - måske om 2-3 måneder 

Vi bor på 2. sal og der er ca 2-3 min. gågang til skraldespandene, men der er så meget boring og larm lige pt. i min blok. Håndværkerne render ind og ud af lejligheden, så der ville jeg ikke lade hende være alene med dem 

Anmeld

15. juli 2012

Missq4

jep det ville jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.