At gå ned med skrald mens baby sover - ville I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.138 visninger
43 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

lycly

Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

An&Jo

LuLy skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så gå ned med skrald mens jeres baby lå og sov oppe i lejligheden?

kommer an på hvilken sal jeg boede på..

Inden jeg flyttede hjem til kæresten igen, boede vi på første sal, og der kunne jeg godt gå ned med skrald selvom han lå og sov i lejligheden, men jeg ville nok ikke gøre det hvis jeg boede længere oppe..

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

LuLy skriver:

jeg havde taget baby alarmen med.. så er det vel ikke anderledes end at have den lille sovende udenfor imens man selv er indefor..

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

Ja da. De få minutter det tager, er helt okay i min verden.

Går ud fra det bare lige er ned, og op igen.

Anmeld

15. juli 2012

anynom

LuLy skriver:

Nu bor jeg godt nok i hus, men jeg går både ud med skraldet og tømmer postkassen selvom Isabel sover - det tager jo ikke mange minutter at ordne det.

Anmeld

15. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ja det ville jeg. Det tager jo ikke særlig lang tid.

Og skulle barnet vågne sker der ikke noget ved at han/hun har grædt/brokket sig i under et minut.

Anmeld

15. juli 2012

Kamulla

15. juli 2012

Muhmi

Jeg ville ikke have nogle skrubler ved det...

Anmeld

15. juli 2012

pemiro

LuLy skriver:

Jeg bor på 2. Og jeg var i kælderen idag og sætte vask over mens han sov.. Så jeg ville sagtens ku ta skrald ned

Anmeld

15. juli 2012

132319

Ja, det gør jeg af og til. Dobbelttjekker dog 100 gange om jeg har mine nøgler på mig

Jeg bor på 2. sal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.