Så tosset! De tænker sig ikke om,.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Mother-love

onlyme skriver:

Nej,. Han sagde også noget til dem men når han sad med Lærke i armene kunne han ikke sidde og råbe til dem pga hun lå i hans arme og spiste,. Og samme tid sad han og gav vores søn rugbrødsmadder så han havde lige fokus på noget andet,.!
Men det burde simpelthen ikke være hans problem og se efter de børn,.! Det burde stedfaren simpelthen selv kunne klare for ja som du siger så må hun lade være med at efterlade dem hos ham.!

Okay, havde forstået på dit indlæg at din kæreste ikke havde gjort noget. Men det erhellt sikkert klart at han ikke kan være over to unger mere når han har to andre at se efter.
Men havde som sagt bet om at få erstattet de ring der var blevet ødelagt og så sagt at en anden gang måtte de meget gerne ringe i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

HeidiØ

onlyme skriver:

Hej Girls,.!

Jeg må simpelthen høre jeres mening om dette,.
Vi er nybagte forældre til en lille pige som kom d 4/7 så ikke mere end 10 dage gammel og har i forvejen en søn der bliver 1 år om 6 dage,.!

Min mor samt hendes mand, min søster samt hendes 2 børn (2 og 4år) og hendes kæreste kom ved en 10,30 tiden masende ind af døren,. 6 Mennesker hvor de 2 er okay små.
De kommer så uanmeldt trods vi flere gange har bedt dem ringe og melde deres ankomst, så man ville have mulighed for at sige nej tak til besøge hvis overskudet ikke er der til det,.
Vækker vores datter pga de væltede ind af døren fuldstændig hensynsløse og højtråbende,.
Da børnene er lagt, vil min mor så gerne ud og se på tøj enden hun skal på ferie i weekenden, jeg vil gerne med og se om jeg kunne finde noget sødt til børnene, min søster tager også med,. Hendes børn bliver hjemme hos os sammen med deres mors kæreste, regner ikke med det var noget større problem,. MEN da vi så kommer hjem godt 2 timer sener ligger der legetøj ud over det hele, ting er ødelagt og selv vores peter'plys papirs lampe fra børnenes legeværelse er blevet slået ned, trods der er 3m til loftet, så de har desideret stået med kosteskaftet og hammerede på den for at få den ned,. Ham på 4 har så kørt rundt i vores gåstol, som jo er alt alt for lille til ham, samt på en lille bil vi har til benjamin,. trods flere nej... Og lange forklaringer om hvor hvidt han simpelthen bare er for stor til den.

Så nu efter de lige er taget hjem igen står vi med et rod uden lige og med ødelagte ting,. Og overskudet er virkelig lille,. Vores søn er helt oppe og køre pga de mange mennesker og den konstante larm,. Så han er helt ustyrlig,.

Helt ærlig, ville i ikke blive tosset ?
børnenes ''stedfar'' sagde ikke en skid til de børn, og kæresten havde travlt med flaske og bleskift og med vores søn så han kunne ikke holde styr på dem, men prøvede så godt sommulig men disse børn kender ham ikke særlig godt og omvendt, så han kunne jo ikke gøre andet end bestemt sige at det måtte de ikke,. fatter simpelthen ikke stedfar ikke greb ind og forklarede at de altså ikke er hjemme og kan gøre hvad der passer dem.

Åh kan bare blive så sur over folk ikke selv kunne huske hvor meget der var i starten og hvor trætte man var, og de ved vi har 2 meget tæt og at vores søn også har problemer med hans soven, kamp enden sengetid sover først kl 10-11 og vågner 1000 gange på en nat,. at de ikke tager hensyn og tænker jamen mon ikke vi skulle ringe og høre om de har overskud til besøg,.
^ og at de så tager 2 små børn med som ikke får sovet til middag og derfor er vildt oppe og køre,.

Jeg fatter minus
Er så sur,.

Oh my god.. respektløs og VIRKELIG mangel på situationsfornemmelse!!  Var blevet rasende!

Du må tale med dem om det, så det ikke sker igen. Det er virkelig dårlig opførsel. Og så skal de vel erstatte ødelagte ting?

til dig og familien!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.