Så tosset! De tænker sig ikke om,.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

onlyme

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Jeg er igen igen igen igen igen ENIG med dig

Ej jeg var virkelig også bare blevet sur ! Hvis jeg var dig, ville jeg smide dem en sms hvor i du fortæller at de faktisk har fået jeres søn helt op at køre og at jeres hus/lejlighed ligner jerusalemsødelæggelse... Og så ville jeg fortælle dem, at næste gang de kommer uden at ringe først, vil du simpelthen ikke lukke dem ind

Nu igen

Jamen jeg ved sku snart ikke hva faen jeg skal stille op med hende ''mormor'' hun ser simpelthen gennem finger med hvordan jeg vil have tingene,.
Jeg har simpelthen så mange gange bedt dem om at ringe inden de kommer, enden vi fik baby, bedte jeg hende om det så vi kunne få besøgene til at passe med benjamin havde sovet så han fik sin fulde søvn, da han tit vågnede når de kom fordi de bare ikke kan vise hensyn,. Og nu gør de det også efter bebs er kommet,. Jamen det er bare træls at stå med Benjamin som er helt rundt på gulvet og overtræt fordi min søsters børn ikke forstod de ikke skulle gå ind på hans værelse så de har vækket ham nogle gange i middags, også er han helt vild oppe og køre efter al den larm og råben og skrigen, han er slet overhovedet ikke vant til så meget larm! Han har simpelthen ikke gjort andet end at skrige og grade siden de er taget afsted,.
Jamen vi sidder tilbage med hovede pine,.!

Vi er blevet enige om at låse døren for eftertiden, også stille gå ud og se hvem der står der ude, og simpelthen kun lukke op hvis vi har overskud til det,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

MorDk

Problembarnet skriver:

puha, stakkels jer

Jeg var tændt FULDSTÆNDIG af!!

De havde fået lov til at rydde op og erstattet ødelagte ting - og så ville jeg satme holde min dør låst (har vi i forvejen)  

Forstår dig godt, stort kram

Enig!

Anmeld

14. juli 2012

onlyme

Lenats31 skriver:

Nej, der var jeg også blevet tosset! 

Man kommer ikke bare brasende hvis de pågældende man vil besøge ønsker et forvarsel.

Desuden er det alm. god opdragelse og etik at børn rydder op efter sig selv om de er ikke er hjemme. de skal ikke have lov til at efterlade et hjem som en slagmark. Det er så min mening.

Her forlanger alle i familien at børn der har roddet også er fælles om at rydde det hele op igen efter sig.

Nej jeg mener også at det ikke er for meget at forlange!
Spicelt nu der sker så meget i vores lille hjem og ikke mindst med vores søn Benjamin, at vi har fået en lille ny er jo en kæmpe forandring for ham, og det hjælper bare ikke særlig meget der kommer 2 uforstyret unger og hopper rundt om ham en hel dag,. Normalt fungerer hverdagen stille og rolig og uden råben og skrigen her hjemme, uden undtagelser!

Og det er bare ikke særlig længe siden de selv har haft børn, ved min søster er det jo kun 2 år siden sidst, min mor 9 år siden. Og man må da kunne huske hvor meget der var i starten og hvor lidt man får sovet,.

Og nej jeg ville da abselut også mene at det bare er en naturlig ting man ryder op efter sig selv,. Barn eller ej hjemme eller ej,. Så der kan vi da kun blive helt enige.!
Mine børn skal i hvert fald opdrages med at de skal rydde op efter sig selv, med det de leger med før de går vider til noget andet, hvis ikke de vil vil jeg spørge om vi skal gøre det sammen, hvis de stadig ikke vil jamen så er der bare ingen ''lej'' sjov før de har gjort det,.
Og det jeg syntes er værst er at min søster ikke selv tænkte over at de måske lige skulle rydde lidt op enden de tog hjem af,.

Anmeld

14. juli 2012

onlyme

twinny skriver:

puhha det er bare så øv.

Min svigermor kom uanmeldt (hvor hun vidste jeg havde underlivsbetændelse = 39,9 i feber) med en af hendes kollegaer hverken min mand eller jeg havde set før.  

Orv der var jeg satme også blevet sur,.!
Jamen er bare utroligt folk ikke tænker længere,.!

Anmeld

14. juli 2012

twinny

onlyme skriver:

Orv der var jeg satme også blevet sur,.!
Jamen er bare utroligt folk ikke tænker længere,.!

Ja, min mand har heller ikke tilfreds. samtidig med hun havde været der HVER dag siden jeg havde født. Og ikke fordi vi havde inviteret hende.

Anmeld

14. juli 2012

onlyme

twinny skriver:

Ja, min mand har heller ikke tilfreds. samtidig med hun havde været der HVER dag siden jeg havde født. Og ikke fordi vi havde inviteret hende.

Jamen det er da dejligt de er glade og gerne vil se barnet,. Men utroligt de ikke kan skælne mellem velkommen og bare ikke velkommen,. Er bare så vigtigt man får slappet af så man har så meget energi og overskud som overhovedet muligt og det får man altså ikke med familien i baggrunden som ånder en i nakken,. Utroligt

Anmeld

14. juli 2012

twinny

onlyme skriver:

Jamen det er da dejligt de er glade og gerne vil se barnet,. Men utroligt de ikke kan skælne mellem velkommen og bare ikke velkommen,. Er bare så vigtigt man får slappet af så man har så meget energi og overskud som overhovedet muligt og det får man altså ikke med familien i baggrunden som ånder en i nakken,. Utroligt

ja, det er utroligt, at nogen bedsteforældre har så lidt situationsfornemmelse. Når det handler om nybagte børnebørn.

Anmeld

14. juli 2012

onlyme

twinny skriver:

ja, det er utroligt, at nogen bedsteforældre har så lidt situationsfornemmelse. Når det handler om nybagte børnebørn.

JA !

Ja jeg må skam ærligt indrømme at jeg har tænkt nogle gange,. Jamen man skulle tro min mor aldrig selv havde haft børn,."

Anmeld

14. juli 2012

twinny

onlyme skriver:

JA !

Ja jeg må skam ærligt indrømme at jeg har tænkt nogle gange,. Jamen man skulle tro min mor aldrig selv havde haft børn,."

Ja. Lige præcis.

Anmeld

14. juli 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

onlyme skriver:

Nu igen

Jamen jeg ved sku snart ikke hva faen jeg skal stille op med hende ''mormor'' hun ser simpelthen gennem finger med hvordan jeg vil have tingene,.
Jeg har simpelthen så mange gange bedt dem om at ringe inden de kommer, enden vi fik baby, bedte jeg hende om det så vi kunne få besøgene til at passe med benjamin havde sovet så han fik sin fulde søvn, da han tit vågnede når de kom fordi de bare ikke kan vise hensyn,. Og nu gør de det også efter bebs er kommet,. Jamen det er bare træls at stå med Benjamin som er helt rundt på gulvet og overtræt fordi min søsters børn ikke forstod de ikke skulle gå ind på hans værelse så de har vækket ham nogle gange i middags, også er han helt vild oppe og køre efter al den larm og råben og skrigen, han er slet overhovedet ikke vant til så meget larm! Han har simpelthen ikke gjort andet end at skrige og grade siden de er taget afsted,.
Jamen vi sidder tilbage med hovede pine,.!

Vi er blevet enige om at låse døren for eftertiden, også stille gå ud og se hvem der står der ude, og simpelthen kun lukke op hvis vi har overskud til det,.!

God idé!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.