Lenats31 skriver:
Nej, der var jeg også blevet tosset!
Man kommer ikke bare brasende hvis de pågældende man vil besøge ønsker et forvarsel.
Desuden er det alm. god opdragelse og etik at børn rydder op efter sig selv om de er ikke er hjemme. de skal ikke have lov til at efterlade et hjem som en slagmark. Det er så min mening
.
Her forlanger alle i familien at børn der har roddet også er fælles om at rydde det hele op igen efter sig.
Nej jeg mener også at det ikke er for meget at forlange!
Spicelt nu der sker så meget i vores lille hjem og ikke mindst med vores søn Benjamin, at vi har fået en lille ny er jo en kæmpe forandring for ham, og det hjælper bare ikke særlig meget der kommer 2 uforstyret unger og hopper rundt om ham en hel dag,. Normalt fungerer hverdagen stille og rolig og uden råben og skrigen her hjemme, uden undtagelser!
Og det er bare ikke særlig længe siden de selv har haft børn, ved min søster er det jo kun 2 år siden sidst, min mor 9 år siden. Og man må da kunne huske hvor meget der var i starten og hvor lidt man får sovet,.
Og nej jeg ville da abselut også mene at det bare er en naturlig ting man ryder op efter sig selv,. Barn eller ej hjemme eller ej,. Så der kan vi da kun blive helt enige.!
Mine børn skal i hvert fald opdrages med at de skal rydde op efter sig selv, med det de leger med før de går vider til noget andet, hvis ikke de vil vil jeg spørge om vi skal gøre det sammen, hvis de stadig ikke vil jamen så er der bare ingen ''lej'' sjov før de har gjort det,.
Og det jeg syntes er værst er at min søster ikke selv tænkte over at de måske lige skulle rydde lidt op enden de tog hjem af,.
Anmeld