Så tosset! De tænker sig ikke om,.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Mother-love

Jeg var brændt fuldstændig sammen. Men vil også sige at din kæreste trods det at han stod med den lille burde kunne have sagt at nu stoppede de. Jeg ville godt nok være ligeglad med om jeg kendte dem eller ej så skulle jeg nok sige fra hvis de var ved at smadre mit hjem.
Og ærligt så havde jeg sagt til min søster at hun skulle erstatte de ting der var blevet ødelagt, for det er jo ikke din skyld at deres stedfar ikkekan styrre de unger så burde han jo ikke være alene med dem.
Ja undskyld men det er min mening.

Synes at det er så respektløst først og fremmest at komme anmassende på den måde uden at give lyd fra sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

LR85

hele problematikken med a folk bare kommer uden a sige det, går jeg SLET IKKE med til.

jeg ville simpelthen IKKE lukke op. Og hvis de kunne se en ind gennem vinduerne eller lign, ville jeg melde klart ud at det passede mig dårligt og jeg ikke havde 'tid'/lyst til besøg nu.

har heldigvis aldrig oplevet a folk bare er kommet uanmeldt. og folk ville simpelthen ikke komme ind hvis det passede mig dårligt

Anmeld

15. juli 2012

Carina:-)

Jeg havde så sagt nej tak til gæster,men jeg havde heller ikke taget ud og kigge på tøj og ladet min kæreste stå med gæster og 2 små børn under 1 år.....

At din søster s kæreste burde have sagt fra er korrekt,men måske I kunne have tagtet et barn med hver,så dem derhjemme ikke havde stået med det hele?

Jeg var blevet tosset hvis min kæreste havde ladet mig stå med gæster,ny baby og en lille dreng under 1 år som jo nok er påvirket af at han er blevet storebror og er lidt op at køre.

Så en anden gang så sig nej tak til gæster,eller bliv hjemme så ikke en person står alene med det hele

Anmeld

15. juli 2012

Carina:-)

LR85 skriver:

hele problematikken med a folk bare kommer uden a sige det, går jeg SLET IKKE med til.

jeg ville simpelthen IKKE lukke op. Og hvis de kunne se en ind gennem vinduerne eller lign, ville jeg melde klart ud at det passede mig dårligt og jeg ikke havde 'tid'/lyst til besøg nu.

har heldigvis aldrig oplevet a folk bare er kommet uanmeldt. og folk ville simpelthen ikke komme ind hvis det passede mig dårligt

Kommer din fam aldrig uanmeldt?

Det gør de tit her,men det er så til gengæld også ok at sige nej tak til gæster hvis overskuddet ikke er til det

Anmeld

15. juli 2012

onlyme

michelledam skriver:

Jeg var brændt fuldstændig sammen. Men vil også sige at din kæreste trods det at han stod med den lille burde kunne have sagt at nu stoppede de. Jeg ville godt nok være ligeglad med om jeg kendte dem eller ej så skulle jeg nok sige fra hvis de var ved at smadre mit hjem.
Og ærligt så havde jeg sagt til min søster at hun skulle erstatte de ting der var blevet ødelagt, for det er jo ikke din skyld at deres stedfar ikkekan styrre de unger så burde han jo ikke være alene med dem.
Ja undskyld men det er min mening.

Synes at det er så respektløst først og fremmest at komme anmassende på den måde uden at give lyd fra sig.

Nej,. Han sagde også noget til dem men når han sad med Lærke i armene kunne han ikke sidde og råbe til dem pga hun lå i hans arme og spiste,. Og samme tid sad han og gav vores søn rugbrødsmadder så han havde lige fokus på noget andet,.!
Men det burde simpelthen ikke være hans problem og se efter de børn,.! Det burde stedfaren simpelthen selv kunne klare for ja som du siger så må hun lade være med at efterlade dem hos ham.!

Anmeld

15. juli 2012

onlyme

LR85 skriver:

Det ville også være en fin ting at gøre,. Problemet er bare at de bor over 100km væk så jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sige til dem, ærgeligt spild af benzin og tid, i må smutte igen,.!

Anmeld

15. juli 2012

onlyme

Carina:-) skriver:

Jeg havde så sagt nej tak til gæster,men jeg havde heller ikke taget ud og kigge på tøj og ladet min kæreste stå med gæster og 2 små børn under 1 år.....

At din søster s kæreste burde have sagt fra er korrekt,men måske I kunne have tagtet et barn med hver,så dem derhjemme ikke havde stået med det hele?

Jeg var blevet tosset hvis min kæreste havde ladet mig stå med gæster,ny baby og en lille dreng under 1 år som jo nok er påvirket af at han er blevet storebror og er lidt op at køre.

Så en anden gang så sig nej tak til gæster,eller bliv hjemme så ikke en person står alene med det hele

Jeg tog med fordi vi havde en libero pakke som skulle afhentes i byen,. Og vi har ingen bil og togene kører ikke her oppe i det nordjyske,. Så det var faktisk min mand som spurgte om jeg ikke kunne tage med og hente den,. Også vidste han jeg ville nyde at komme lidt ud og i dette tilfælde gå rundt og kigge lidt på tøj,.
Hvis ikke han havde sagt han syntes jeg skulle tage med, havde jeg ikke taget med!
Jeg vidste han nok skulle klare vores børn, da det også var i benjamins middagslur.

Ja set i bakspejlet så skulle vi nok havde taget den ene eller begge af søsters børn med, men når hun siger til dem de skal blive ved hendes kæreste går man da ud fra han kan styrer dem,!

Anmeld

15. juli 2012

Camilla30

Enig - jeg tænker også der er flere årsager til at situationen er blevet kaotisk Dog ville jeg heller ikke finde mig i uanmeldte besøg, et skal helst være klart for alle hvornår de kommer og hvor langt et besøg vi regnr med. God søndag alle sammen.

Anmeld

15. juli 2012

LR85

Kommer din fam aldrig uanmeldt?

Det gør de tit her,men det er så til gengæld også ok at sige nej tak til gæster hvis overskuddet ikke er til det

Nej det gør de aldrig og har aldrig gjort. 

Man ringet altid først og 99% a gangene har man en aftale om fx a ses i morgen. 

Anmeld

15. juli 2012

LR85

onlyme skriver:

Det ville også være en fin ting at gøre,. Problemet er bare at de bor over 100km væk så jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sige til dem, ærgeligt spild af benzin og tid, i må smutte igen,.!

Det kan jeg virkelig godt forstå. 

Men hvad hvis i var taget ud og handle eller i zoo eller lign. 

For mig er det meget mærkeligt a komme uanmeldt på den måde. 

Men kan godt forstå du ikke kan afvise dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.