Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Nu er du jo stadig meget ung og ikke været single så længe sørg i stedet for at nyde friheden og livet som det er uden nogen at tage hensyn til - det gør jeg lige for tiden
Nu er du jo stadig meget ung og ikke været single så længe sørg i stedet for at nyde friheden og livet som det er uden nogen at tage hensyn til - det gør jeg lige for tiden
Det gør jeg bestemt også! Jeg mangler bare fyren om aftenen og generelt når Ida sover og jeg intet har at lave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg var single havde jeg det præcis lige som dig. Det er RIGTIG TRÆLS at være alene..især om aftenen, når man mangler en at se film med eller hygge med , og man gider bestemt ikke at se på et kærestepar der holder om hinanden på en busstation, SUUUUK!!
Strawberry skriver: Da jeg var single havde jeg det præcis lige som dig. Det er RIGTIG TRÆLS at være alene..især om aftenen, når man mangler en at se film med eller hygge med , og man gider bestemt ikke at se på et kærestepar der holder om hinanden på en busstation, SUUUUK!!
NEMLIGGG!!!! Og at jeg så faktisk kun har veninder med kærester... Ja... Det er sgu ikke fedt
rikkeregnbue skriver: NEMLIGGG!!!! Og at jeg så faktisk kun har veninder med kærester... Ja... Det er sgu ikke fedt
Uh ha' det kan jeg godt se ..mine veninder er alle singler haha. Så det er lige omvendt
Strawberry skriver: Uh ha' det kan jeg godt se ..mine veninder er alle singler haha. Så det er lige omvendt
Hahaha
rikkeregnbue skriver: Det gør jeg bestemt også! Jeg mangler bare fyren om aftenen og generelt når Ida sover og jeg intet har at lave
Læs en god bog - det gør jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128