Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Buhuu.. Stakkels mig
JEG VIL HAVE EN KÆRESTE... LIGE NU!!
Det der single liv, det er altså bare ikke mig. Jeg mangler en at putte med. Jeg mangler den der kæreste-kærlighed!
Det ender med bare at være mig, Ida og 25 katte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så bliver du crazy cat-lady
Du skal nok finde en mand.
twinny skriver: Så bliver du crazy cat-lady Du skal nok finde en mand.
Haha, ja... Og jeg kan ikke engang lide katte
Jeg tvivler! Jeg er alt for kræsen, krævende, jaloux og ja... Alt det man ikke skal være
rikkeregnbue skriver: Buhuu.. Stakkels mig JEG VIL HAVE EN KÆRESTE... LIGE NU!! Det der single liv, det er altså bare ikke mig. Jeg mangler en at putte med. Jeg mangler den der kæreste-kærlighed! Det ender med bare at være mig, Ida og 25 katte
Sådan havde jeg det også. Og pludselig en dag hvor man mindst ventede det så stod manden i mit liv der Din prins skal også nok dukke op når du mindstventer det
Slott skriver: Sådan havde jeg det også. Og pludselig en dag hvor man mindst ventede det så stod manden i mit liv der Din prins skal også nok dukke op når du mindstventer det
Ja, jeg håber i hvert fald
TeamRocket skriver: Jeg bytter gerne min mand for 25 katte! Han ligger stadig og snorker og er skide morgensur når jeg spørg om han ikke snart står op.
Jeg bytter gerne min mand for 25 katte! Han ligger stadig og snorker og er skide morgensur når jeg spørg om han ikke snart står op.
Hahaha... Jeg har ikke 25 katte, men du kan få en tøjbamse for ham? På den anden side... Morgensur mand... Nah, jeg tror jeg nøjes
rikkeregnbue skriver: Haha, ja... Og jeg kan ikke engang lide katte Jeg tvivler! Jeg er alt for kræsen, krævende, jaloux og ja... Alt det man ikke skal være
Med garanti når du har arbejdet med jalouxi, at være krævende og kræsen osv så møder du den skønneste mand everså brug endelig tiden til det
CS skriver: Med garanti når du har arbejdet med jalouxi, at være krævende og kræsen osv så møder du den skønneste mand everså brug endelig tiden til det
Haha, ja.. Mon ikke?
rikkeregnbue skriver: Haha, ja.. Mon ikke?
det er ren win win - du får det bedre med dig selv - du slipper for alle de tanker der er i fht jalouxi - du får den mand du beder om, for det er da ok at være kredsen, nogle gange skal man bare huske at kigge indad ift sin liste med krav
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128