Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aprilmor11 skriver: Jeg har det på PRÆCIS samme måde. Altid og hver dag. Mest når jeg er i svømmehal, legeland og sådan noget, men mest af alt når min søn er kommet i seng. Det med at man kan tag på familietur og bare være lykkelig med barn og mand. Nu er det kun mor-barn kærlighed, men man mangler lige den der kæreste-kærlighed. Ingen misforståelser. For jeg elsker min søn og skal vi være selv altid, så er det sådan, men kæreste kærligheden kan man godt bruge
Jeg har det på PRÆCIS samme måde. Altid og hver dag. Mest når jeg er i svømmehal, legeland og sådan noget, men mest af alt når min søn er kommet i seng. Det med at man kan tag på familietur og bare være lykkelig med barn og mand. Nu er det kun mor-barn kærlighed, men man mangler lige den der kæreste-kærlighed. Ingen misforståelser. For jeg elsker min søn og skal vi være selv altid, så er det sådan, men kæreste kærligheden kan man godt bruge
Nemlig! Helt lige præcis... Det er værst når man skal på tur, og når ens guld sover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Uha, ej... Det tør jeg slet ikke!
Uha, ej... Det tør jeg slet ikke!
Ej jo Rikke!!!
Så sender jeg et billede af ham til dig, og et af dig til ham Jeg har jo flere fyre i min vennekreds end jeg har piger .. Så der er masser at vælge i mellem
emsaroto skriver: Ej jo Rikke!!! Så sender jeg et billede af ham til dig, og et af dig til ham Jeg har jo flere fyre i min vennekreds end jeg har piger .. Så der er masser at vælge i mellem
Jamen... Ej... Hihih..... Bliver helt: "Fnis.. Ej... Hihihihih.. 10hif9zzzz"
rikkeregnbue skriver: Jamen... Ej... Hihih..... Bliver helt: "Fnis.. Ej... Hihihihih.. 10hif9zzzz"
hehe hvor du skør
En dag så gør jeg det bare
rikkeregnbue skriver: Nemlig! Helt lige præcis... Det er værst når man skal på tur, og når ens guld sover
emsaroto skriver: hehe hvor du skør En dag så gør jeg det bare
Haha! Pludselig en dag står der en totalt fremmed foran min dør
rikkeregnbue skriver: Haha! Pludselig en dag står der en totalt fremmed foran min dør
Jep hahaha
emsaroto skriver: Jep hahaha
Haha, jeg glæder mig
rikkeregnbue skriver: Buhuu.. Stakkels mig JEG VIL HAVE EN KÆRESTE... LIGE NU!! Det der single liv, det er altså bare ikke mig. Jeg mangler en at putte med. Jeg mangler den der kæreste-kærlighed! Det ender med bare at være mig, Ida og 25 katte
Buhuu.. Stakkels mig
JEG VIL HAVE EN KÆRESTE... LIGE NU!!
Det der single liv, det er altså bare ikke mig. Jeg mangler en at putte med. Jeg mangler den der kæreste-kærlighed!
Det ender med bare at være mig, Ida og 25 katte
Jeg kan sagtens forstå dig søde... Sådan havde jeg det også førhen.. Sådanne aftner er bare SKOD!!!
AalborgPigen skriver: Det ender med bare at være mig, Ida og 25 katte Jeg kan sagtens forstå dig søde... Sådan havde jeg det også førhen.. Sådanne aftner er bare SKOD!!!
Haha, griner du af mig?
Ja... De aftener er godt nok værst..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128