Føler Mig Som Verdens Dårligste Mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Mette+Mathias

WiitrioeN skriver:

Som overskriften lyder så føler jeg mig som verdens dårligste mor...
Min mand og jeg har sådan lidt for sjovt snakket om at vi godt kunne tænke os at komme ud og spise og i biografen, og jeg prøvet derfor at ringe og spøger min storebror om de kunne tænke sig at passe daniella en aften, og bang så var det aftalt nu skal de passe hende d. 20 maj fra ca. kl 15 og til engang hen på aften, det vil sige de både skal gi aftensmad og godnat flasken, og det vil sige at jeg IKKE er ved mit barn hele tiden, og det får jeg det virkelig dårligt med, for ved ikke om hun er parat endnu...
Jeg er ihvertfald ikke...
Og det væreste er at det kun er 4 dage efter vi har flyttet hende ind på eget værelse og kun 2 dage efter vi har været på en lille shoppingtur til århus...

Arrgh føler mig som verdens dårligeste mor...
Føler jeg lader min lille baby i stikken...
Føler det er noget af det meste forkert jeg overhovedet kan gøre!!

Hvis du synes der sker for meget oveni hinanden, hvorfor så ikke udskyde flytningen til eget værelse (eller gøre det nu), - hvorfor skal det lige ske den 16.? Og hvad med shoppeturen, kan den udskydes, eller kan far passe hende imens? Formentlig sover hun på en del af turen, og så er indtrykkene nok ikke så voldsomme alt i alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

Mette+Mathias

fam.4xc skriver:

Hvori bedømmer du at den lille har godt af at komme lidt væk fra mor og far??

Den lille har det allerbedst hos mor og far, men kan da godt være uden et par timer hvis alle parter har det godt med det, ellers har ingen da glæde af det..

Enig

Anmeld

8. maj 2009

4xGreve

Mette+Mathias skriver:

Hvis du synes der sker for meget oveni hinanden, hvorfor så ikke udskyde flytningen til eget værelse (eller gøre det nu), - hvorfor skal det lige ske den 16.? Og hvad med shoppeturen, kan den udskydes, eller kan far passe hende imens? Formentlig sover hun på en del af turen, og så er indtrykkene nok ikke så voldsomme alt i alt.

Faderen skal med ud og shoppe, og grunden til at det skal ske lige der re fordi der har han fri...

Og hun kommer ind på eget værelse d. 16 fordi jeg valgte at det skulle være når hun blev et år og det gør hun d. 17 + jeg tror ikke jeg får sovet meget så vil gerne lige ha at faderen er hjemme de første par dage derefter!

Anmeld

8. maj 2009

Miamaja

WiitrioeN skriver:

Hun fylder 1år d. 17maj... Dog er hun født 3 Måneder for tidligt... Og vi kommer hjem og sover og tager hende hvis hun får brug for dte om natten, så de tager hjem når vi kommer hjem...

Føler bare det er alt for tidligt... Alt alt alt for tidligt...

Kan slet ikke rumme det inden i, selvom jeg gerne vil ha voksens tid med manden, men syntes det er fortidligt at få hende passet om aften, og især at nogen putter hende, føler mig ikke parat til at tag det skridt...
Hun er alt vi er næsten altid sammen og det har jeg bare ikke lyst til at gi slip på, ikke endnu, jeg kunne i modsætning til mange ikke ha hende tæt på mig de første par måneder af hendes liv...
Men på en eller anden måde så er det jo også bare at blive udrustet til at andre skal passe hende inden hun skal starte i dagpleje og udover min mand så er min storbror den jeg stoler mest på og den som minder mest om mig og manden...

MEN MEN MEN... Hun er alt for lille...

wow. 3 mdr fortidligt fodt.. det er meget. min er kun en mdr fortidlig. har hun vokset sig fra det??

Anmeld

9. maj 2009

4xGreve

Miamaja skriver:

wow. 3 mdr fortidligt fodt.. det er meget. min er kun en mdr fortidlig. har hun vokset sig fra det??

Nej slet ikke, ikke end´nu, altså udvikling er hun godt med men str. er hun lidt lille... 6.68kg og mellem 70-74cm. Så hun er jo ikke vildt stor, men hun kommer hurtiger og hurtiger efter det emd udviklingen...

Har 1 månede noget at sige for din den lille?

Anmeld

10. maj 2009

Miamaja

WiitrioeN skriver:

Nej slet ikke, ikke end´nu, altså udvikling er hun godt med men str. er hun lidt lille... 6.68kg og mellem 70-74cm. Så hun er jo ikke vildt stor, men hun kommer hurtiger og hurtiger efter det emd udviklingen...

Har 1 månede noget at sige for din den lille?

han blev fodt med hul i hjertet men det groede sammen af sig selv som han voksede efter et par maaneder, og ved 5 mdrs check havde han indhentet det og vokset saa fint at han var som en 5 mdrs der var fodt til tilpas tid. heldigvis!! saa det er jeg rigtig glad for og ellers er han altid sund og rask og mange siger han ligner en paa 2.5 selvom han kun er lige fyldt 2.

dejligt din lille er ok. det er flot synes jeg for 3 mdr er meget

Anmeld

10. maj 2009

4xGreve

Miamaja skriver:

han blev fodt med hul i hjertet men det groede sammen af sig selv som han voksede efter et par maaneder, og ved 5 mdrs check havde han indhentet det og vokset saa fint at han var som en 5 mdrs der var fodt til tilpas tid. heldigvis!! saa det er jeg rigtig glad for og ellers er han altid sund og rask og mange siger han ligner en paa 2.5 selvom han kun er lige fyldt 2.

dejligt din lille er ok. det er flot synes jeg for 3 mdr er meget

ej det var flot, rigtig dejligt...
Er meget glad på dine vegne for at høre at det går godt med jeres lille dreng, det er stort!

jamen daniella blev også født med hul i hjertet men det lukket ikke af sig selv, så det var de inde og gøre her d. 26marts...

Anmeld

10. maj 2009

Miamaja

WiitrioeN skriver:

ej det var flot, rigtig dejligt...
Er meget glad på dine vegne for at høre at det går godt med jeres lille dreng, det er stort!

jamen daniella blev også født med hul i hjertet men det lukket ikke af sig selv, så det var de inde og gøre her d. 26marts...

ahhh lille pus. det er haardt at se en saa lille baby gaa igennem operation. jeg kan godt se nu hvorfor du er lidt ekstra pylre mor mht den forrige traad med at vaere vaek fra hende kun en lille aften...

Anmeld

10. maj 2009

4xGreve

Miamaja skriver:

ahhh lille pus. det er haardt at se en saa lille baby gaa igennem operation. jeg kan godt se nu hvorfor du er lidt ekstra pylre mor mht den forrige traad med at vaere vaek fra hende kun en lille aften...

Vil godt indrømme at jeg er en pylre mor, endda i stor stil, og det har ennda også kostet mig dyrt men min lille pige er det vigtigste og er alt... så heller lidt for meget og at hun så har det som blommen i et æg end lidt for lidt og hun så står og mangler lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.