Føler Mig Som Verdens Dårligste Mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.816 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

4xGreve

Som overskriften lyder så føler jeg mig som verdens dårligste mor...
Min mand og jeg har sådan lidt for sjovt snakket om at vi godt kunne tænke os at komme ud og spise og i biografen, og jeg prøvet derfor at ringe og spøger min storebror om de kunne tænke sig at passe daniella en aften, og bang så var det aftalt nu skal de passe hende d. 20 maj fra ca. kl 15 og til engang hen på aften, det vil sige de både skal gi aftensmad og godnat flasken, og det vil sige at jeg IKKE er ved mit barn hele tiden, og det får jeg det virkelig dårligt med, for ved ikke om hun er parat endnu...
Jeg er ihvertfald ikke...
Og det væreste er at det kun er 4 dage efter vi har flyttet hende ind på eget værelse og kun 2 dage efter vi har været på en lille shoppingtur til århus...

Arrgh føler mig som verdens dårligeste mor...
Føler jeg lader min lille baby i stikken...
Føler det er noget af det meste forkert jeg overhovedet kan gøre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Fam. Madsen

hej..

jeg synes ikke du skal føle dig som en dårlig mor... hun har jo godt af og komme ud og blive passet, så hun kan lære at det er okay og være andre steder og at mor og far jo altid kommer og henter hende igen..

jeg havde det også selv meget svært første gang marcus skulle ud og passes.. men da jeg først kom ud havde jeg det godt og nød faktis og ikke have ham med ud og spise men ikke nok med det da jeg hente ham dagen efter var han så glad for og se mig og jeg havde en helt ny energi til og være sammen med ham igen...

så jeg tror på at det er godt for både forældre og barn og komme ud hverfor sig..

du skal nok klare det og ikke nok med hende hun skal også nok klare det og de ringer jo til dig hvis der skulle ske et eller andet

ups. det blev lidt langt men kort sagt så er du ikke en dårlig mor fordi at du skal ud og have en kærste aften sammen med din kæreste

Anmeld

6. maj 2009

fam.4xc

WiitrioeN skriver:

Som overskriften lyder så føler jeg mig som verdens dårligste mor...
Min mand og jeg har sådan lidt for sjovt snakket om at vi godt kunne tænke os at komme ud og spise og i biografen, og jeg prøvet derfor at ringe og spøger min storebror om de kunne tænke sig at passe daniella en aften, og bang så var det aftalt nu skal de passe hende d. 20 maj fra ca. kl 15 og til engang hen på aften, det vil sige de både skal gi aftensmad og godnat flasken, og det vil sige at jeg IKKE er ved mit barn hele tiden, og det får jeg det virkelig dårligt med, for ved ikke om hun er parat endnu...
Jeg er ihvertfald ikke...
Og det væreste er at det kun er 4 dage efter vi har flyttet hende ind på eget værelse og kun 2 dage efter vi har været på en lille shoppingtur til århus...

Arrgh føler mig som verdens dårligeste mor...
Føler jeg lader min lille baby i stikken...
Føler det er noget af det meste forkert jeg overhovedet kan gøre!!

hvor gammel er det nu hun er??

Du skal ik føle dig som nogen dårlig mor fordi I gerne vil pleje jeres parforhold lidt også!! Men har du det vildt skidt med det vil det ik være nogen nydelse - kender det fra mig selv ;-)

Anmeld

6. maj 2009

Mormilla

Her på fredag skal min søn os passes for første gang ud over dagplejen. Han skal sove hos min far. Det har jeg det os lidt dårligt med. Men han skal jo os snart prøve det. Synes os at vi er ved at ha brug for et par timer for os selv. Så vi bare kan hygge os

Anmeld

6. maj 2009

fam.4xc

Mormilla skriver:

Her på fredag skal min søn os passes for første gang ud over dagplejen. Han skal sove hos min far. Det har jeg det os lidt dårligt med. Men han skal jo os snart prøve det. Synes os at vi er ved at ha brug for et par timer for os selv. Så vi bare kan hygge os

Her nupper vi en fridag indimellem og sender pigerne afsted i inst så kan vi hygge igennem og ha total voksen tid i 5-6 timer med alt hva det kan indebære :-)

Netop fordi vi ik har det gidt med at sku undvære dem mere end vi ellers sku hvis vi jobbede....

God fornøjelse fredag - lad høre hvordan det går, det blir sikkert super godt :-)

Anmeld

6. maj 2009

Miamaja

ej altsaa det er bagateller

Anmeld

6. maj 2009

fam.4xc

Miamaja skriver:

ej altsaa det er bagateller

det er det da ik for trådstarter!!!!

Og det er det iøvrigt heller ik for mig

Anmeld

6. maj 2009

Miamaja

fam.4xc skriver:

det er det da ik for trådstarter!!!!

Og det er det iøvrigt heller ik for mig

nej men hvis man ser paa det store billede saa er det i realiteten en bagatel om du eller traadstarter ikke synes det

Anmeld

6. maj 2009

Pia

Det er så vigtig og have voksen tid..
Så uasnet og barnet er 3 måneder, 9 måender eller 2 år vil det for nogen bare være svært..
MIn datter var 3½ måned da hun blev passet i 5 timer første gang..
Jeg savnede hende ingen tvivl om det.. Men i guder hvor jeg nød og nusse og hygge med min mand..
Og vi havde begge bare en helt ny energi da vi hentede hende igen..
Den dag i dag tøver jeg ikke et sekund når svigermor feks siger om de ikke lige skal tage hende med en overnatning..
Så har vi en hel dag/aften for os selv, som vi enten bruger på hinanden eller på nogen af de ting man egentlig gerne vil gre, men som man ikke lige når og når vi så henter hende dagen efter, så har alle mand fornyet energi og hun har råhygget sig og nydt den fulde opmærksomhed hun har fået..

Så nyd i nu jeres aften sammen..
Og tænk på den glæde jeres barn også føler når hun kan mærje at mor og far har fået fornyet energi og har haft deres alene tid..

selvom man får børn , ja så har man stadig brug for voksen tid..
Sådan vil det altid være..

Anmeld

6. maj 2009

4xGreve

Hun fylder 1år d. 17maj... Dog er hun født 3 Måneder for tidligt... Og vi kommer hjem og sover og tager hende hvis hun får brug for dte om natten, så de tager hjem når vi kommer hjem...

Føler bare det er alt for tidligt... Alt alt alt for tidligt...

Kan slet ikke rumme det inden i, selvom jeg gerne vil ha voksens tid med manden, men syntes det er fortidligt at få hende passet om aften, og især at nogen putter hende, føler mig ikke parat til at tag det skridt...
Hun er alt vi er næsten altid sammen og det har jeg bare ikke lyst til at gi slip på, ikke endnu, jeg kunne i modsætning til mange ikke ha hende tæt på mig de første par måneder af hendes liv...
Men på en eller anden måde så er det jo også bare at blive udrustet til at andre skal passe hende inden hun skal starte i dagpleje og udover min mand så er min storbror den jeg stoler mest på og den som minder mest om mig og manden...

MEN MEN MEN... Hun er alt for lille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.