3 plus 4 - Burde den ikke vise bare en lille streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Risen

Betina&nicoline skriver:

Kender det kun alt for godt lige nu, men ellers kunne du teste hver morgen for hyggens skyld. Det ville der jo ikke ske noget ved, og så er der også en god gund til at man kan komme ud af sengen med et smil på læben 

Hahah, ja det ville være hyggeligt, men også en dyr fornøjelse - Men kan nok ikke lade være..  Prøver i også at få en lille en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Risen

Betina&nicoline skriver:

Kender det kun alt for godt lige nu, men ellers kunne du teste hver morgen for hyggens skyld. Det ville der jo ikke ske noget ved, og så er der også en god gund til at man kan komme ud af sengen med et smil på læben 

sorry det gik for stærkt.. Hvor lang tid har i prøvet at få en lille en?

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Risen skriver:

Jeg testede i morges 3 plus 4 og den er bragende negativ, ikke engang en skygge af en streg kom frem.. Opgav så helt og sagde til min mand at det nok ikke var ikke denne måned vores datter skulle være storesøster, da jeg pludselig drikker noget danskvand som gør at helt min mund smager som blod/metal, jeg spytter for at se om der er blod, men ingenting, beder derefter min mand om at drikke af vandet og han kan intet smage.. Mærkeligt tænker jeg og finder så ud af det kan være et graviditetstegn idet jeg havde det i min sidste graviditet med Clara.Jeg synes jeg tisser meget mere end jeg plejer (måske blærebetændelse?) men ellers ingen vilde symptomer. Burde der ikke være en lille bitte streg når man er 3 plus 4 og normalt plejer at kunne teste positivt omkring 3 plus 4?

Det blev til en lang smørre.. Håber nogle kan hjælpe  

nix.. ikke altid du kan se den er posetiv før et par dage efter testdag faktisk 

Anmeld

13. juli 2012

1990h

Risen skriver:

Jeg testede i morges 3 plus 4 og den er bragende negativ, ikke engang en skygge af en streg kom frem.. Opgav så helt og sagde til min mand at det nok ikke var ikke denne måned vores datter skulle være storesøster, da jeg pludselig drikker noget danskvand som gør at helt min mund smager som blod/metal, jeg spytter for at se om der er blod, men ingenting, beder derefter min mand om at drikke af vandet og han kan intet smage.. Mærkeligt tænker jeg og finder så ud af det kan være et graviditetstegn idet jeg havde det i min sidste graviditet med Clara.Jeg synes jeg tisser meget mere end jeg plejer (måske blærebetændelse?) men ellers ingen vilde symptomer. Burde der ikke være en lille bitte streg når man er 3 plus 4 og normalt plejer at kunne teste positivt omkring 3 plus 4?

Det blev til en lang smørre.. Håber nogle kan hjælpe  

samme her..hos mig er det 4+0 i dag..mens kun 1 dag forsinket men lige testet negativ..

Anmeld

13. juli 2012

Betina&nicoline

Risen skriver:

sorry det gik for stærkt.. Hvor lang tid har i prøvet at få en lille en?

Hehe ja det kan der måske være noget om, de er jo ikke helt billige nogle af graviditetstestene.

Det er vores første månede hvor vi prøver. Min første graviditet var ikke planlagt, så der havde jeg nogle helt andre følelser end jeg har denne gang.

Håber at jeg kan teste mig positivt i denne månede, og hvis ikke tager vi bare en månede mere. Vi har ikke tænkt så meget over ægløsningstidspunkten, det kan være vi begynder på det, hvis jeg stadig ikke er blevet gravid om nogle måneder.

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.