3 plus 4 - Burde den ikke vise bare en lille streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Risen

Laulund87 skriver:

Prøv at teste igen om nogle dage Du har jo testet tidligt så synes bestemt ikke du skal opgive håbet søde

Ja, men de sidste to gange var der gevinst på dette tidspunkt.. .. Men du har ret må holde ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Happiness

Risen skriver:

Uh jeg håber virkelig.. Hmm.. Men tør jo næsten ikke tro noget.. Ved du om det vil ændre noget at teste i morgen? Eller skal der gå 42 timer i mellem? 

Jeg testede hver dag da jeg prøvede at blive gravid (nogle gange både morgen og aften ... Altså efter jeg var de der 3+4-5 stykker.

Men det er nok mere sikkert hvis du venter et par dage. Men når det er sagt, ville jeg selv slet ikke kunne vente mere end en dag

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

Risen skriver:

Det vil min læge desværre ikke, han siger det er dyrt..

Arh, sikke da en spade 

Anmeld

12. juli 2012

Risen

Betina&nicoline skriver:

Tror det er meget forskelligt hvornår man kan testes posetivt. Selvom det er svært så prøv at teste igen den dag du skal have din mens, så er der større chance for at testen viser rigtig

Jeg er selv 2+5 og kan heller ikke vente med at det bliver den 23 juli, hvor jeg kan teste om der er en baby i maven.

Krydser fingre for at du tester positivt.

Ja du har helt ret.. Jeg kan bare næsten ikke holde det ud.. Men må bide det i mig og vente.. Der er jo ikke andet for..

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Risen skriver:

Ja, men de sidste to gange var der gevinst på dette tidspunkt.. .. Men du har ret må holde ud.. 

Anmeld

12. juli 2012

Risen

Happiness skriver:

Jeg testede hver dag da jeg prøvede at blive gravid (nogle gange både morgen og aften ... Altså efter jeg var de der 3+4-5 stykker.

Men det er nok mere sikkert hvis du venter et par dage. Men når det er sagt, ville jeg selv slet ikke kunne vente mere end en dag

Hihi det kender jeg godt til .. 

Ja du har helt ret, jeg må holde mig fra tissepotten.. Tak for dit svar 

Anmeld

12. juli 2012

chael

Nej det "burde" man ikke

Man burde først se en streg, forudsat man er gravid, den dag man skulle have sin menstruation.

Jeg har haft negative test til 1 dag inden min forventet mens. Og lige på dagen for forventet mens, testede jeg bragede positiv

Håber snart der er 2 streger

Anmeld

12. juli 2012

Risen

Lise skriver:

Hov! Nu var jeg sgu lige ved at anmelde din tråd i stedet for at citere

Nå, til sagen. Jeg testede ikke imellem, da jeg ikke troede at jeg var gravid. Havde LIGE smidt p-pillerne, og havde forført manden tre dage før jeg troede jeg havde ægløsning for at lave en pige - troede virkelig ikke jeg var blevet gravid. Testede kun pga den der kvalme der pludselig opstod. Så da dagen for mens kom, men mens ikke kom, testede jeg igen, og der var stregen meget svag.

Ej hvor skønt! Jeg havde absolut også følelsen i dag efter test, "kom så mens", er ikke gravid-stemning og så kom det dumme metalsmag i munden pludselig.. Nu kører tankerne løs igen, men må bide det i mig og vente.. Tak for dine svar.. 

Anmeld

12. juli 2012

Betina&nicoline

Risen skriver:

Ja du har helt ret.. Jeg kan bare næsten ikke holde det ud.. Men må bide det i mig og vente.. Der er jo ikke andet for..

Kender det kun alt for godt lige nu, men ellers kunne du teste hver morgen for hyggens skyld. Det ville der jo ikke ske noget ved, og så er der også en god gund til at man kan komme ud af sengen med et smil på læben 

Anmeld

12. juli 2012

Risen

chael skriver:

Nej det "burde" man ikke

Man burde først se en streg, forudsat man er gravid, den dag man skulle have sin menstruation.

Jeg har haft negative test til 1 dag inden min forventet mens. Og lige på dagen for forventet mens, testede jeg bragede positiv

Håber snart der er 2 streger

Hm, håber da virkelig jeg er det så hehe.

Har bare oplevet et par gange nu at kunne teste 3 plus 4 positivt, så frygter det ikke skal være denne gang.. Men må bide det i mig.. Tak for dit svar og dine   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.