3 plus 4 - Burde den ikke vise bare en lille streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Risen

Jeg testede i morges 3 plus 4 og den er bragende negativ, ikke engang en skygge af en streg kom frem.. Opgav så helt og sagde til min mand at det nok ikke var ikke denne måned vores datter skulle være storesøster, da jeg pludselig drikker noget danskvand som gør at helt min mund smager som blod/metal, jeg spytter for at se om der er blod, men ingenting, beder derefter min mand om at drikke af vandet og han kan intet smage.. Mærkeligt tænker jeg og finder så ud af det kan være et graviditetstegn idet jeg havde det i min sidste graviditet med Clara.Jeg synes jeg tisser meget mere end jeg plejer (måske blærebetændelse?) men ellers ingen vilde symptomer. Burde der ikke være en lille bitte streg når man er 3 plus 4 og normalt plejer at kunne teste positivt omkring 3 plus 4?

Det blev til en lang smørre.. Håber nogle kan hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Happiness

Er ikke sikker. Men tror det kan være forskelligt fra graviditet til graaviditet hvornår man kan teste positivt.

Kan også huske smagen af metal Så opgiv ikke helt håbet om at den er der denne måned

Anmeld

12. juli 2012

Lise

Jeg testede sidste gang 3+2 pga pludselig kvalme - NEGATIV!!! men 4+1 var der en svag streg

Så, nej, jeg mener ikke der bør være en lille bitte streg 3+4.

for at den er der.

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

Risen skriver:

Jeg testede i morges 3 plus 4 og den er bragende negativ, ikke engang en skygge af en streg kom frem.. Opgav så helt og sagde til min mand at det nok ikke var ikke denne måned vores datter skulle være storesøster, da jeg pludselig drikker noget danskvand som gør at helt min mund smager som blod/metal, jeg spytter for at se om der er blod, men ingenting, beder derefter min mand om at drikke af vandet og han kan intet smage.. Mærkeligt tænker jeg og finder så ud af det kan være et graviditetstegn idet jeg havde det i min sidste graviditet med Clara.Jeg synes jeg tisser meget mere end jeg plejer (måske blærebetændelse?) men ellers ingen vilde symptomer. Burde der ikke være en lille bitte streg når man er 3 plus 4 og normalt plejer at kunne teste positivt omkring 3 plus 4?

Det blev til en lang smørre.. Håber nogle kan hjælpe  

Synes du skal prøve at ringe til lægen i morgen og høre om han/hun ikke kan tage en blodprøve i stedet

Anmeld

12. juli 2012

Risen

Happiness skriver:

Er ikke sikker. Men tror det kan være forskelligt fra graviditet til graaviditet hvornår man kan teste positivt.

Kan også huske smagen af metal Så opgiv ikke helt håbet om at den er der denne måned

Uh jeg håber virkelig.. Hmm.. Men tør jo næsten ikke tro noget.. Ved du om det vil ændre noget at teste i morgen? Eller skal der gå 42 timer i mellem? 

Anmeld

12. juli 2012

Risen

Lise skriver:

Jeg testede sidste gang 3+2 pga pludselig kvalme - NEGATIV!!! men 4+1 var der en svag streg

Så, nej, jeg mener ikke der bør være en lille bitte streg 3+4.

for at den er der.

Jeg håber godt nok! Det ville være så dejligt.. Testede du flere gange efter 3 plus 2, eller ventede du helt til 4 plus 1?

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Prøv at teste igen om nogle dage Du har jo testet tidligt så synes bestemt ikke du skal opgive håbet søde

Anmeld

12. juli 2012

Risen

Wimmie skriver:

Synes du skal prøve at ringe til lægen i morgen og høre om han/hun ikke kan tage en blodprøve i stedet

Det vil min læge desværre ikke, han siger det er dyrt..

Anmeld

12. juli 2012

Betina&nicoline

Tror det er meget forskelligt hvornår man kan testes posetivt. Selvom det er svært så prøv at teste igen den dag du skal have din mens, så er der større chance for at testen viser rigtig

Jeg er selv 2+5 og kan heller ikke vente med at det bliver den 23 juli, hvor jeg kan teste om der er en baby i maven.

Krydser fingre for at du tester positivt.

Anmeld

12. juli 2012

Lise

Risen skriver:

Jeg håber godt nok! Det ville være så dejligt.. Testede du flere gange efter 3 plus 2, eller ventede du helt til 4 plus 1?

Hov! Nu var jeg sgu lige ved at anmelde din tråd i stedet for at citere

Nå, til sagen. Jeg testede ikke imellem, da jeg ikke troede at jeg var gravid. Havde LIGE smidt p-pillerne, og havde forført manden tre dage før jeg troede jeg havde ægløsning for at lave en pige - troede virkelig ikke jeg var blevet gravid. Testede kun pga den der kvalme der pludselig opstod. Så da dagen for mens kom, men mens ikke kom, testede jeg igen, og der var stregen meget svag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.