kan man forberede sine brystvorder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

AndreasMor84

Princesspigen skriver:

okay.. måske man sku invisterer i suttebrikker fra start  

er der forskeld på dem ?

Jeg brugte både dem fra avent og pigeon og vil klart anbefale dem fra pigeon.. de er mindre
Synes der er utrolig store huller i dem fra avent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik at man ka gøre så meget for at hærde dem på forhånd, for om de går i stykker, handler mere om hvordan baby sutter! Det er også derfor det er så vigtig at få god hjælp til at få lært at amme rigtigt fra start!!! Og når man så ammer, kan man bruge en rigtig god brystvort creme. Jeg har brugt den fra apoteket til både thea og til vores lille ny nu!! 

Ang bristninger i mellemkødet, der var min jordmor verdensmester i at  puttet varme klude på under fødslen, for at sørger for at det var afslappet og blødt, til når baby kom ud!! Vh stine

Anmeld

10. juli 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Tror ik at man ka gøre så meget for at hærde dem på forhånd, for om de går i stykker, handler mere om hvordan baby sutter! Det er også derfor det er så vigtig at få god hjælp til at få lært at amme rigtigt fra start!!! Og når man så ammer, kan man bruge en rigtig god brystvort creme. Jeg har brugt den fra apoteket til både thea og til vores lille ny nu!! 

Ang bristninger i mellemkødet, der var min jordmor verdensmester i at  puttet varme klude på under fødslen, for at sørger for at det var afslappet og blødt, til når baby kom ud!! Vh stine

du er den første der nævner varmeklude på mellemkødet under fødslen.. klart værd at have med i overvejelserne..

jeg har selv tænkt den tanke at jeg ville vil føde i vand med derimod være i vandet under veerne så måske det lidt kan have samme efekt ? ? ?

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Princesspigen skriver:

du er den første der nævner varmeklude på mellemkødet under fødslen.. klart værd at have med i overvejelserne..

jeg har selv tænkt den tanke at jeg ville vil føde i vand med derimod være i vandet under veerne så måske det lidt kan have samme efekt ? ? ?

De klude var i hvert fald jordens bedste opfindelse under pressefasen! Det svier når baby ska presses ud og der hjalp så meget, at jeg bare tænkte at de var guld værd!!

Tror da helt sikket at hvis du ska føde i vand, at det er 1000 x mere efektivt! Vh stine

Anmeld

10. juli 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

De klude var i hvert fald jordens bedste opfindelse under pressefasen! Det svier når baby ska presses ud og der hjalp så meget, at jeg bare tænkte at de var guld værd!!

Tror da helt sikket at hvis du ska føde i vand, at det er 1000 x mere efektivt! Vh stine

jeg fik skrevet forkert..

vil ikke føde i vand men gerne være i vand under veerne.. sku de stå  hihi

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Princesspigen skriver:

jeg fik skrevet forkert..

vil ikke føde i vand men gerne være i vand under veerne.. sku de stå  hihi

Det lyder stadig som en rigtig god plan! Vh stine

Anmeld

10. juli 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Det lyder stadig som en rigtig god plan! Vh stine

super tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.