kan man forberede sine brystvorder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Princesspigen

jeg høre flere snakke om det gør ondt at amme, at nogle får sår osv..

men så stræfede tanken mig.. kan man forberede brystvorder på det der venter ? så det måske ikke bliver lige så smertefuldt i starten ?

for ingen tvivl om at jeg vil amme hvis ikke noget forhindre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

La´chrissen

Du må have kæresten til at nullere dem lidt Hehe. Ej ved det ikke. Kigger bare med.

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

fik besked på at nuldre brystvorterne med et håndklæde...

samt er det en god idé at massere mellemkødet med olivenolie hver dag det skulle forhindre man gik for meget i stykker

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

Kamulla skriver:

fik besked på at nuldre brystvorterne med et håndklæde...

samt er det en god idé at massere mellemkødet med olivenolie hver dag det skulle forhindre man gik for meget i stykker

den med mellemkødet har vi haft oppe her inde før hvor de fleste ikke tror eller har erfaring med det virker  

men ku være det sku prøves alligevel.. ku være man sku prøve den med brystvorderne os

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

Princesspigen skriver:

den med mellemkødet har vi haft oppe her inde før hvor de fleste ikke tror eller har erfaring med det virker  

men ku være det sku prøves alligevel.. ku være man sku prøve den med brystvorderne os

vil da ønske at jeg prøvede begge..

1. fik en slem 4. grads bristning

2. måtte afbryde amning da jeg ikke kunne hænge sammen mere da mine brystvorter var så ødelagte at jeg efterlod blodspor på gulvet..

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

Kamulla skriver:

vil da ønske at jeg prøvede begge..

1. fik en slem 4. grads bristning

2. måtte afbryde amning da jeg ikke kunne hænge sammen mere da mine brystvorter var så ødelagte at jeg efterlod blodspor på gulvet..

puha, det lyder bestemt ikke rart  

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

slet slet ikke rart.. så næste gang prøver jeg ALLE ting .. hehe

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

Kamulla skriver:

slet slet ikke rart.. så næste gang prøver jeg ALLE ting .. hehe

kan jeg godt forstrå

er du kommet dig helt oven på igen ?

tænker efter du bristede i mellem kødet ?

Anmeld

9. juli 2012

Guldimaven

Min jordemor sagde at det ikke hjalp at herde brystvorterne, så det gjorde jeg ikke.. Og min amning har aldrig gjort ondt med sår o.s.v de var bare lidt ømme da han var omkring en uge gammel. 

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

Princesspigen skriver:

kan jeg godt forstrå

er du kommet dig helt oven på igen ?

tænker efter du bristede i mellem kødet ?

både og.. har jo ret meget arvæv.. men gik til fys efter fødslen... og med hård træning (af bækkenbunden hehe) burde mit underliv være i ok form, og jeg må føde naturligt næste gang, hvis jeg har mod på dette det må vi se på til den tid jo

men 4år efter får jeg stadig mega ondt i mellemløret/arvævet hvis jeg har trusser på der strammer, eller har gået i flere timer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.