Hej.
Jeg elsker min mand rigtig meget,jeg syntes det med et barn bare tære helt vildt på parforholdet.
Det ikke fordi vi skændes vi kan bare ikke finde ud af at snakke sammen.
Men vi glider fra hinanden. Vi elsker ca 1-2 om.mdr ( det er lidt for os) Måske det mest er mig. Jeg har ikke rigtig lyst til ham mere. Det er normalt mig der har haft mest lyst. Men det er væk nu.
Vi har det mærkeligt. Den ene dag kan vi kysse og hygge Og den næste slet ikke snakke sammen..
Vi forstår ikke hinanden. Eller måske er det igen mig der ikke forstår ham.
Jeg kan ikke forstår leve uden ham men lige nu har jeg også svært ved at leve ham.
Han siger han ikke har det ligesom mig. Han ved jo vi ikke har det perfekt. Men han syntes ikke det så slemt som jeg gør det til.
Vi har store problemer med at få søn til sove fortiden. Det smadre os fuldstændig. Vi prøver at skiftes til at gå ind til han når han græder. Når det er min mands tur. Så kigger han hver gang fortabt på mig og siger han"hvad skal jeg gøre". Men det ved jeg jo ikke for så sov han jo allerede ligesom. Jeg så kommer til at sige det sådan bliver han sur og siger. Jeg spurgte jo bare..
Vi hakker af hinanden og jeg tager mig selv i at rette på ham hele tiden. Jeg er så bange for at miste ham..
Jeg ved ikke hvad jeg vil med trænger bare til at komme af med det.
Vi har haft det på nøjagtig samme måde herhjemme, da Anton var mindre - vi har været igennem både kolik og øreproblemer (som først blev opdaget da Anton var 15 måneder) - og jeg har samtidig haft en depression
Det har været hårdt for mig, for manden og for os som par. Det har bestemt ikke været en dans på roser for os at få Anton og vi havde utallige skænderier og små-sammenstød HELE tiden i maaaange måneder, indtil jeg snakkede med min SP om hele situationen.
Hun fik arrangeret, at vi kunne snakke med Familierådgivningen her i kommunen og det var SUPER - vi var der 2 gange (vi afsluttede selv), hvor vi fik lov at sætte ord på vores følelser uden at blive afbrudt (det betyder mere end man tror) og vi fik "hørt" hinandens "version" af hjemmesituationen 
Anton fylder 2 år til august og jeg ELSKER livet med ham og manden
Vi har efterhånden været igennem mange ting sammen som par (både før og efter vi fik Anton), så vi er overbeviste om at VI ER STÆRKE nok til at få tingene på rette køl igen uanset hvad 
Det virker SÅ uoverskueligt det hele, når man står i det - man får ingen søvn, ingen kærtegn, ingenting - men det vigtigste er at man SNAKKER SAMMEN (om man så får hjælp til det, er jo op til en selv, men det virkede i hvert fald for os).
Du må meget gerne skrive en PB, hvis du har lyst til at spørge mere - jeg har mange flere personlige ting (såsom sygdomsforløb), men dem vil jeg helst ikke dele her 

OG OG OG - hvis I har mulighed for det, så få passet lillemanden en nat eller bare nogle timer, så I har mulighed for at få ladt batterierne op og være kærester 
Anmeld