Øv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Polkaprik

wamse skriver:

Nej det tror jeg ikke at ret mange af os ønsker, men det er rart at der findes andre, som man kan spørge til råds om eventuelle problemstillinger som enlige forældre kan stå i

Ja helt bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Polkaprik

Kongmulle skriver:

Du skal selvfølgelig vænne dig til det hele. Og så skal du fokusere på at hendes Samvær med far er vigtigt for hende. Desuden skal han jo undvære meget mere end du skal hvis hun bor hos dig og på sigt vil du nyde dine fridage. Det er jeg sikker på. Og det må man altså godt. Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe dig. Har selv prøvet det engang Knus

Ja det er helt klart vigtigt og hendes far mister jo også meget tid med hende. Han har dog klaret sig fint med at være væk fra hende når han har skullet være væk fra hende i maaange dage ad gangen. Jeg har prøvet 3 gange at være væk fra hende i 3 døgn og jeg har været helt ødelagt hver gang Jeg kan slet ikke holde ud at der bliver så mange ting i hendes liv jeg går glip af. Vi har aftalt at hun skal være hos ham fra fredag til mandag i den ene uge og fra onsdag til fredag i den anden uge. så den hedder 9/5. Hun er meget knyttet til mig og jeg håber sådan hun kommer til at trives med denne ordning. Hun er kun 4 år og forstår slet ikke hvad det er der skal ske

Anmeld

9. juli 2012

roenlund

åhh Michelle hvor er jeg dog ked af at høre at du er nød til at gå dete igennem... Jeg håber for dig og din datter at det kommer til at gå så smertefrit som muligt selvom der vil være mange dage hvor det gør ondt

Jeg håber at du har nogle gode veninder at snakke med, så har du jo baby.dk hvor der altid er nogen der er klar til at lytte og hjælpe med det de kan.

Knus Mia

Anmeld

9. juli 2012

Loa

Nej øv øv øv, den havde jeg ikke troet  

Det er jeg virkelig ked af på dine vegne....

Er dog glad for at høre i stadig er gode venner, er sikker på det vil gøre det meget lettere, et meget langt stykke af vejen...

Kæmpe og mange tanker til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.