Øv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Drømme

Åh det er jeg ked af at høre.

Jeg håber I kan finde ud af det som venner, mine forældre kan stadig være i samme hus og snakke godt sammen på trods af de er skilt, og det gør det hele noget lettere.

Held og lykke med det og et herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Polkaprik

Drømme skriver:

Åh det er jeg ked af at høre.

Jeg håber I kan finde ud af det som venner, mine forældre kan stadig være i samme hus og snakke godt sammen på trods af de er skilt, og det gør det hele noget lettere.

Held og lykke med det og et herfra.

Tusind tak.

Ja vi skal bare fortsætte med at holde på vores venskab for det betyder bare SÅ meget både for os og ungerne.

Anmeld

8. juli 2012

wamse

Det er jeg ked af at høre, men du får en velkommen i gruppen

Anmeld

8. juli 2012

Kongmulle

Er nødt til at sende et stort kram. Uanset hvad grunden er, er et brud aldrig sjovt ( slet ikke for børnene) . Og det er rigtig øv med dit job også

Anmeld

8. juli 2012

Lullaby

Ej hvor pokker. Faldt lige over dit indlæg på forsiden. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv altså

Anmeld

8. juli 2012

Polkaprik

wamse skriver:

Det er jeg ked af at høre, men du får en velkommen i gruppen

Tak for det, selvom det ikke lige var den gruppe jeg ønskede at være i

Anmeld

8. juli 2012

Polkaprik

Kongmulle skriver:

Er nødt til at sende et stort kram. Uanset hvad grunden er, er et brud aldrig sjovt ( slet ikke for børnene) . Og det er rigtig øv med dit job også

Tusind tak. Ja det ser ikke så lyst ud lige nu. Men det der gør meget mere ondt end noget andet er at jeg skal undevære min skønne datter de dage hun nu skal have samvær med sin far.

Min mave slår simpelhen knuder når jeg tænker på det. Jeg kan ikke undvære hende Men selvfølgelig skal hun også være sammen med ham. Hvad gør man lige ved den sorg?

Anmeld

8. juli 2012

Polkaprik

Lullaby skriver:

Ej hvor pokker. Faldt lige over dit indlæg på forsiden. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv altså

Anmeld

8. juli 2012

wamse

Polkaprik skriver:

Tak for det, selvom det ikke lige var den gruppe jeg ønskede at være i

Nej det tror jeg ikke at ret mange af os ønsker, men det er rart at der findes andre, som man kan spørge til råds om eventuelle problemstillinger som enlige forældre kan stå i

Anmeld

8. juli 2012

Kongmulle

Polkaprik skriver:

Tusind tak. Ja det ser ikke så lyst ud lige nu. Men det der gør meget mere ondt end noget andet er at jeg skal undevære min skønne datter de dage hun nu skal have samvær med sin far.

Min mave slår simpelhen knuder når jeg tænker på det. Jeg kan ikke undvære hende Men selvfølgelig skal hun også være sammen med ham. Hvad gør man lige ved den sorg?

Du skal selvfølgelig vænne dig til det hele. Og så skal du fokusere på at hendes Samvær med far er vigtigt for hende. Desuden skal han jo undvære meget mere end du skal hvis hun bor hos dig og på sigt vil du nyde dine fridage. Det er jeg sikker på. Og det må man altså godt. Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe dig. Har selv prøvet det engang Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.