Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh det er jeg ked af at høre.
Jeg håber I kan finde ud af det som venner, mine forældre kan stadig være i samme hus og snakke godt sammen på trods af de er skilt, og det gør det hele noget lettere.
Held og lykke med det og et herfra.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Drømme skriver: Åh det er jeg ked af at høre. Jeg håber I kan finde ud af det som venner, mine forældre kan stadig være i samme hus og snakke godt sammen på trods af de er skilt, og det gør det hele noget lettere. Held og lykke med det og et herfra.
Tusind tak.
Ja vi skal bare fortsætte med at holde på vores venskab for det betyder bare SÅ meget både for os og ungerne.
Er nødt til at sende et stort kram. Uanset hvad grunden er, er et brud aldrig sjovt ( slet ikke for børnene) . Og det er rigtig øv med dit job også
Ej hvor pokker. Faldt lige over dit indlæg på forsiden. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv altså
wamse skriver: Det er jeg ked af at høre, men du får en velkommen i gruppen
Det er jeg ked af at høre, men du får en velkommen i gruppen
Tak for det, selvom det ikke lige var den gruppe jeg ønskede at være i
Kongmulle skriver: Er nødt til at sende et stort kram. Uanset hvad grunden er, er et brud aldrig sjovt ( slet ikke for børnene) . Og det er rigtig øv med dit job også
Tusind tak. Ja det ser ikke så lyst ud lige nu. Men det der gør meget mere ondt end noget andet er at jeg skal undevære min skønne datter de dage hun nu skal have samvær med sin far.
Min mave slår simpelhen knuder når jeg tænker på det. Jeg kan ikke undvære hende Men selvfølgelig skal hun også være sammen med ham. Hvad gør man lige ved den sorg?
Lullaby skriver: Ej hvor pokker. Faldt lige over dit indlæg på forsiden. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv altså
Polkaprik skriver: Tak for det, selvom det ikke lige var den gruppe jeg ønskede at være i
Polkaprik skriver: Tusind tak. Ja det ser ikke så lyst ud lige nu. Men det der gør meget mere ondt end noget andet er at jeg skal undevære min skønne datter de dage hun nu skal have samvær med sin far. Min mave slår simpelhen knuder når jeg tænker på det. Jeg kan ikke undvære hende Men selvfølgelig skal hun også være sammen med ham. Hvad gør man lige ved den sorg?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128