Ja så røg jeg også i denne kategori
Vi har valgt at stoppe vores forhold efter at have kæmpet en brav kamp i flere år hvor der er forsøgt med parterapeut og mange andre ting. Vi er for langt fra hinanden på nogle essentielle punkter der gør det uforligneligt at være i et forhold med hinanden. Det er pisse hårdt da vi jo også har en datter sammen, han har 3 delebørn fra et tidligere ægteskab som jo er Sarahs søskende og vi elsker stadig hinanden. Ingen af os har råd til at blive i huset så det er også noget rod og skaber en masse usikkerhed. Og så står jeg i den situation at jeg mister mit arbejde så snart jeg flytter da jeg jo er dagplejer
Jeg håber vi får solgt huset hurtigt selvom det er meget vemodigt og jeg slet slet ikke har lyst til at skulle væk fra huset og alle de dejlige ting og minder vi har her.
Heldigvis er vi gode venner og det gør det hele lidt nemmere. Håber vi begge snart kan komme videre med hver vores da jeg er nervøs for at den anden situation hvor vi kan være tvunget til at blive boende sammen pga økonomi kan ødelægge det gode vi har tilbage.
Øvøv
Anmeld