Øv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Polkaprik

Ja så røg jeg også i denne kategori

Vi har valgt at stoppe vores forhold efter at have kæmpet en brav kamp i flere år hvor der er forsøgt med parterapeut og mange andre ting. Vi er for langt fra hinanden på nogle essentielle punkter der gør det uforligneligt at være i et forhold med hinanden. Det er pisse hårdt da vi jo også har en datter sammen, han har 3 delebørn fra et tidligere ægteskab som jo er Sarahs søskende og vi elsker stadig hinanden. Ingen af os har råd til at blive i huset så det er også noget rod og skaber en masse usikkerhed. Og så står jeg i den situation at jeg mister mit arbejde så snart jeg flytter da jeg jo er dagplejer 

Jeg håber vi får solgt huset hurtigt selvom det er meget vemodigt og jeg slet slet ikke har lyst til at skulle væk fra huset og alle de dejlige ting og minder vi har her. 

Heldigvis er vi gode venner og det gør det hele lidt nemmere. Håber vi begge snart kan komme videre med hver vores da jeg er nervøs for at den anden situation hvor vi kan være tvunget til at blive boende sammen pga økonomi kan ødelægge det gode vi har tilbage.

Øvøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det er aldrig sjovt at blive skilt, men jeg er glad for, at I skilles som venner. Det vil også være det bedste for børnene.

Knus og tanker

Anmeld

8. juli 2012

Maja_4000

Åh nej Det er jeg godt nok ked af at høre ! Håber det hele kommer til at glide

Anmeld

8. juli 2012

Dot D

åh, Michelle, det er jeg ked af at høre, men som jeg plejer at sige.... når i nu har kæmpet for det, og det ikke hjælper, så er det nok den bedste udvej for jer begge.

det er godt, at i kan skilles som venner, det er dejligt at høre

Anmeld

8. juli 2012

Dot D

fik trykket send lidt for hurtigt...

jeg er ked af det med dit job, for det kan jeg jo høre, du elsker.. jeg håber, du vil få mulighed for at genoptage det, i dit kommende hjem

Anmeld

8. juli 2012

SS82

Det er jeg ked af at hører 

Anmeld

8. juli 2012

Polkaprik

PT skriver:

Det er aldrig sjovt at blive skilt, men jeg er glad for, at I skilles som venner. Det vil også være det bedste for børnene.

Knus og tanker

Ja det gør bestemt det hele lidt nemmere når man kan bevare den gode tone og ikke være uvenner. Tusind tak

Anmeld

8. juli 2012

Polkaprik

Maja_4000 skriver:

Åh nej Det er jeg godt nok ked af at høre ! Håber det hele kommer til at glide

Tusind tak

Anmeld

8. juli 2012

Polkaprik

Dot D skriver:

åh, Michelle, det er jeg ked af at høre, men som jeg plejer at sige.... når i nu har kæmpet for det, og det ikke hjælper, så er det nok den bedste udvej for jer begge.

det er godt, at i kan skilles som venner, det er dejligt at høre

Tusind tak Dot

Det er sgu hårdt at miste sin familie, sit hjem og sit job på én gang

Jeg får ikke mulighed for at fortsætte som dp et andet sted af flere grunde. Man skal have hus og have, der er nedskæringer i kommunen og derfor ansættelsesstop og jeg ville skulle genansættes et nyt sted hvis det var og så kan jeg ikke varetage sådan et job med de lange dage og samtidig være enlig mor

Så jeg må se om jeg kan finde noget andet.

Anmeld

8. juli 2012

Polkaprik

Slott skriver:

Det er jeg ked af at hører 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.