Potte eller toilet? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

B&J

Baagøe skriver:

Vores er magen til

den er super smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Nemesis

Startede med potte da de kunne sidde selv. Primært fordi jeg har været meget alene og derfor måtte tage ungerne med når jeg selv skulle.

Sara som er den sidst ankomne var faktisk senere igang end drengene. Hun startede på potten som knap 1 årig og brugte den indtil april i år hvor hun var 2,4 år.

Hun smed bleen helt om dagen og til putteluren i april og vi har en del nætter hvor bleen også er tør.

Nu bruger hun kun potten hvis toilettet er optaget :-)

Sisse

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

B&J skriver:

den er super smart

Nemlig!

Anmeld

9. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

her hjemme er det wc med toilet sæde med trappe..

Det er det samme toiletsæde vi har og det er super godt.

Anmeld

9. juli 2012

Moma

Vores søn på nu 3 år ville på toilet med toiletsæde, da han var knap 2 år. Men da han en dag i bare iver ville vise, hvor dygtig han var til at sidde på toilet selv, glemte han at der ikke var toiletsæde på, og faldt derfor i .

Siden da har han haft lidt af et toilettraume og ville kun på potten. Han har været renlig både om dagen og om natten siden han var knap 2 ½ år. Men først for et par uger siden, insisterede han på at komme på toilet igen - uden bræt. Jeg var noget nervøs for, om han stadig som 6-årig skulle sidde på potten.

Men når man tager tingene i den rækkefølge børnene kan være med til, så skal det nok komme.

Anmeld

9. juli 2012

B&J

MoarHvidovre skriver:

Det er det samme toiletsæde vi har og det er super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.