er du okay???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

chael

Som min oldemor altid sagde: Noget vil vise sig

Er sikker på du nok skal klare den

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Sujan

Wimmie skriver:

Du får lige en krammer herfra. Jeg har stået (står) i stort set samme situation - gik fra min mand da vores datter var 3 mdr. gammel og kom også ud med KÆMPE tab ved hussalget...og mine fremtidsudsigter er også lidt uoverskuelige pt. og økonomien meget stram.

Jeg vil dog sige at det er ingen skam at indrømme at du har det skidt og har brug for hjælp. Ingen stempler dig som en dårlig mor af den grund - tværtimod er det et plus at du selv er i stand til at indrømme at tingene ikke kører på skinner og i stedet for at prøve at opretholde en facade som måske ikke kan holdes i længden, så er det meget bedre at få arbejdet med problemerne og få det bedre så hurtigt som muligt. Så er chancerne for at du bliver glad og får overskuddet tilbage meget større 

Hvordan er dit forhold til din eks nu?

Tak for dit svar. Og kram til dig også..

Tak for dine ord. Er så rart at få at vide at man ikke er en dårlig mor.

Vores forhold er at vi kan snakke om de praktiske ting. Men ikke rigtig andet da det ender i diskution og gråd.. han skrev tit "jeg elsker dig" "jeg savner dig" "hvad kan jeg gøre for i kommer tilbage" men har bedt ham lade være fordi det er alt for hårdt.

Men vil samarbejde med ham.. det vil jeg gøre alt for..

Anmeld

5. juli 2012

Sujan

chael skriver:

Som min oldemor altid sagde: Noget vil vise sig

Er sikker på du nok skal klare den

*C

Anmeld

5. juli 2012

Sujan

babymus77 skriver:

Det er der sødeste!!!! Jeg har selv været der, og det er såHårdt, men lyset og livet venter påDig!!!!!! Knus knus knus

Anmeld

5. juli 2012

Sujan

TTM skriver:

Først får du et KÆMPE

Jeg har stået i en lign. situation, og var hele møllen igennem med følelsen af jeg svigtede min datter osv.

Men netop fordi du er opmærksom, så er du en fantastisk mor! Du sætter din datters behov højest, og kun en rigtig god mor gør dette!

Hvis du har brug for noget så skriv! Jeg kommer gerne og hjælper dig, evt. med at gå med din prinsesse så du kan få sovet/et bad/mad i ro og mag.... Jeg bor selv i Slagelse, og jeg har en skulder hvis det er det du har behov for

Stort TTM

Tak:-)

Har heldigvis en dejlig nem datter så behovet for aflastning er ikke stort..

Men kan være det kunne være hyggeligt med en snak en dag,-)

Anmeld

5. juli 2012

TTM

Sujan skriver:

Tak:-)

Har heldigvis en dejlig nem datter så behovet for aflastning er ikke stort..

Men kan være det kunne være hyggeligt med en snak en dag,-)

Du siger bare til

Anmeld

5. juli 2012

Lone Jakobsen

sender dig det absolut største kram

jeg har selv stået i en situation som alene mor til 3 børn og med en ex der bare gjorde mit liv til et H.....

folk spurgte tit om jeg var okay (???) og nej, jeg var sørme ikke okay, og den dag jeg indså at det var det eneste rigtige svar at give... der begyndte jeg langsomt at få det bedre.

for man er bestemt ikke okay i sådan en situation, og tanken om at ens drømme familie smuldrer for næsen af en, er bare ikke til at bære.... så det bedste du kan gøre, er det du gør lige nu

læs af, indrøm at du har det rigtigt skidt. fortæl hvad der går dig på og hvorfor. det er tegn på styrke når man tør indse at man er svag.

min historie er lang og trist, men tro mig, jeg ved hvad du går igennem, så sku du få lyst til at læsse lidt af... så skriv endelig privat.

Anmeld

5. juli 2012

Mette Nexø

Bliver ked af at læse dit indlæg. Husk Maja får ikke en bedre mor end dig, du gør det virkelig godt. Og tror ikke du skal tænke mere over det med at kontakte kommunen for hjælp, hvis du har brug for det, så gør det. Det gør dig ikke til en dårlig mor.

Du er en helt fantastisk mor Sussi og en god veninde, du er et godt menneske, det kan både jeg og Zenia skrive under på. Hvis du har brug for noget, så siger du bare til.

Anmeld

5. juli 2012

Sujan

Mette Nexø skriver:

Bliver ked af at læse dit indlæg. Husk Maja får ikke en bedre mor end dig, du gør det virkelig godt. Og tror ikke du skal tænke mere over det med at kontakte kommunen for hjælp, hvis du har brug for det, så gør det. Det gør dig ikke til en dårlig mor.

Du er en helt fantastisk mor Sussi og en god veninde, du er et godt menneske, det kan både jeg og Zenia skrive under på. Hvis du har brug for noget, så siger du bare til.

Tak søde Mette.. ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer.. i har stået der gang på gang og støttede mig lige meget hvad...

Jeg er måske ikke altid god til at få åbnet munden..

Men i hjælper meget. Du viser om nogen at det hele kan lade sig gøre. Du er mit forbillede som enlig mor:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.