Kender i det når folk spørger om man er okay og man bare svare ja...
Jeg er gået fra kæresten og er ikke i tvivl om at det er det rigtige. Han har virkelig såret mig på det groveste.
Men hold da op jeg synes det er hårdt. Vores datter er kun 3 mdr. Og ville ønske jeg havde fundet ud af det hele før min graviditet så det ikke gik ud over en lille uskyldig.
Men går og er rigtig ked af det. Prøver bare at komme igennem dagene, og håber på det nok skal blive nemmere.
Og efter 7 år sammen er jeg bare ikke særlig god til at være alene. Er stærk for min datters skyld.
Føler bare alt er væk.. elsker ham virkelig højt. Troede vi skulle giftes og have flere børn. Græder ofte og kan ikke sove om natten.. er så bange for at det skal gå ud over amningen. Røg før jeg blev gravid, og trangen er stærkere ens nogensinde før. Men kan heldigvis ikke få mig selv til at udsætte min datter for det, så holder ved.
Han har bare løjet så meget overfor mig at alt tillid er væk. Men nøj hvor jeg savner ham. Jeg savner min bedste ven. Jeg kan slet ikke forstå han kan gøre alt det mod mig når han påstår han elsker mig. Og synes det er så synd for min datter. Hun skal leve uden sin far, hver dag. Æv altså. Det fortjener hun bare slet ikke. Hun fortjener en kernefamilie, hvor mor og far er der hver dag. en tryg base, som jeg nu må se om jeg kan skabe for hende alene... For helvede, hvor hun fortjener bedre forældre end os.
Har bare ingen fremtidsudsigter, jeg er enlig mor, som kommer til at sidde med stram økonomi og pt ingen job. Alt det jeg have svoret jeg aldrig skulle være.... men må vel se hvad livet bringer.
vorfor skal det bare være så hårdt.
Anmeld