Nogen der har erfaring omkring det at have killinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Ryberg

michelledam skriver:

Du kan sagtens fjerne urinen i bakken da der stadig sidder lugten tilbage. For en "fyldt" bakke kan jo gøre at katten nægter og gå deri.

Men ja kan godt forstå dig. Men missemor gør det hun skal resten klare de selv

okey, fjerner det lige imorgen så... ihhh altså, det er ikke sådan at være førstegangs mormor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Okay =) 

Jamen det var da så lidt

Sys i hvert fald at det er super godt, og ikke vanvittig dyrt =)

3 kasser á 7,5kg i petworld, til 199kr og nogen gange er der ekstra i, så der er 10kg i =)

HÅBER at enten farmland eller MaxiZoo har det, ellers får jeg det ikke købt, da det er de forretninger der ligger tættest..

Men kigger lige.. og synes heller ikke det er galt.. og hellere give lidt ekstra end det der støvende noget fra brugsen

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

HÅBER at enten farmland eller MaxiZoo har det, ellers får jeg det ikke købt, da det er de forretninger der ligger tættest..

Men kigger lige.. og synes heller ikke det er galt.. og hellere give lidt ekstra end det der støvende noget fra brugsen

Tror ikke nogen af de steder har det.. Men der er jo ikk andet for end at du må se til det =)

Jeg køber det ved petworld eller ved Dyrehospitalet i Silkeborg =) 

Startede med at købe det ved Dyrehospitalet. Men så fik vi en petworld, og der var det billigere Tihi..

Anmeld

4. juli 2012

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Tror ikke nogen af de steder har det.. Men der er jo ikk andet for end at du må se til det =)

Jeg køber det ved petworld eller ved Dyrehospitalet i Silkeborg =) 

Startede med at købe det ved Dyrehospitalet. Men så fik vi en petworld, og der var det billigere Tihi..

ja okey... hmm.. må prøve at lure ellers må jeg kræve at de får det

Anmeld

4. juli 2012

Ryberg

Solstrålebørn skriver:

Årh hvor er de altså bare søde.... 

taaaak jeg kan heller ikke stå for dem

Anmeld

4. juli 2012

MortilElias2010

KittyGirl skriver:

Missemor har bestemt været i bakken, og har ikke fjernet hendes tis, det lader jeg være deri.....

og tak for din forklaring jeg vil prøve at slappe lidt af Vil bare gerne gøre det så godt som muligt for dem, også så de er renlige og velfungerende for deres nye ejere

Fordi du er en ansvarsfuld katteejer!

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

ja okey... hmm.. må prøve at lure ellers må jeg kræve at de får det

Haha Jah ;P

Man ved sgu aldrig

Jeg ku i hvert fald ikk drømme om at bruge andet, og min svigermor bruger det også, og er super glad for det

Og sys det passer til mange katte. Har en stor kastrat på 6kg, og en halvstor hunkat på 4,6.. Og det passer fint til deres... forbrug

Og min svigermor har en bette hunmis på 2-3kg.. og der er det også bare super

Anmeld

4. juli 2012

Mother-love

KittyGirl skriver:

okey, fjerner det lige imorgen så... ihhh altså, det er ikke sådan at være førstegangs mormor

Hahaha nej det er ikke nemt. Jeg havde nok stået det samme sted hvis det var mig. Selvom jeg ved sådan rimelig om det. Men ved det med de selv lærer og gå i bakken fordi jeg engang fik to killinger hvor den ene var handikappet på den måde at den var så skiløjet at den ikke kunne hoppe op på noget uden at hoppe ved siden af. Men det bemærkede jeg først efter nogle dage fordi jeg troede den bare var lidt klodset.
Men snakkede nemlig med en dyrlæge fordi den ikke kunne finde ud af at gå i bakken selvom jeg satte den i bakken og lukkede døren ud til badeværelset lavede den alligevel ved siden af.
Og der sagde dyrlægen at når en killing på 15 uger ikke kunne finde ud af at gå i bakken var der noget galt hvor jeg så havde den til undersøgelse for om den havde blærebetændelse. Så sagde dyrlægen at dens syn ikke var optimalt hvor jeg så forklarede dens stundts. Og efter den var blevet undersøgt og ikke fejlede noget med urinvejene så sagde han at den nok aldrig ville lære at gå i bakken. Og så valgte jeg at aflive med med hans råd fordi det ikke er et katteliv værdigt samt at dens syn var så svækket. Puhaaa det gjorde av selvom jeg kun havde haft en i tre uger.

Anmeld

4. juli 2012

Ryberg

MortilElias2010 skriver:

Fordi du er en ansvarsfuld katteejer!

Anmeld

4. juli 2012

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Haha Jah ;P

Man ved sgu aldrig

Jeg ku i hvert fald ikk drømme om at bruge andet, og min svigermor bruger det også, og er super glad for det

Og sys det passer til mange katte. Har en stor kastrat på 6kg, og en halvstor hunkat på 4,6.. Og det passer fint til deres... forbrug

Og min svigermor har en bette hunmis på 2-3kg.. og der er det også bare super

Jeg har altid brugt det her Vitacraft - http://www.123hjemmeside.dk/mallingdyrehospital/23 061288

og det har jeg været glad for ved mine tidligere katte..

Men hende her... hun graver helt vildt, og det lugter faktisk!! det plejer det ikke at gøre med det grus, derfor jeg gerne vil prøve noget nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.