KittyGirl skriver:
okey, fjerner det lige imorgen så... ihhh altså, det er ikke sådan at være førstegangs mormor 
Hahaha nej det er ikke nemt. Jeg havde nok stået det samme sted hvis det var mig. Selvom jeg ved sådan rimelig om det. Men ved det med de selv lærer og gå i bakken fordi jeg engang fik to killinger hvor den ene var handikappet på den måde at den var så skiløjet at den ikke kunne hoppe op på noget uden at hoppe ved siden af. Men det bemærkede jeg først efter nogle dage fordi jeg troede den bare var lidt klodset.
Men snakkede nemlig med en dyrlæge fordi den ikke kunne finde ud af at gå i bakken selvom jeg satte den i bakken og lukkede døren ud til badeværelset lavede den alligevel ved siden af.
Og der sagde dyrlægen at når en killing på 15 uger ikke kunne finde ud af at gå i bakken var der noget galt hvor jeg så havde den til undersøgelse for om den havde blærebetændelse. Så sagde dyrlægen at dens syn ikke var optimalt hvor jeg så forklarede dens stundts. Og efter den var blevet undersøgt og ikke fejlede noget med urinvejene så sagde han at den nok aldrig ville lære at gå i bakken. Og så valgte jeg at aflive med med hans råd fordi det ikke er et katteliv værdigt samt at dens syn var så svækket. Puhaaa det gjorde av selvom jeg kun havde haft en i tre uger.
Anmeld