KittyGirl skriver:
Vores fantastiske mislinger blev 4 uger igår, og jeg ved at det nu er ved at være tid hvor jeg skal lære dem at gå i kattebakke og spise fast føde..
Men jeg har altså et par spørgsmål som jeg håber jeg kan få hjælp til...
Jeg har sat Lasses kravlegård op og sat killingerne i, det hygger de sig meget med. Har puttet en lille killinge kasse i, hvor missemor har tisset i.. derudover en lille skål med killinge foder fra Royal Canon som jeg har blødt op i vand... giver dem også most vådkost ..
Den ene af killingerne har spist lidt af den faste føde, men det er som om de andre nægter... er det bare at væbne sig med tålmodighed? eller hvad er jeres erfaringer?
Hvordan gør jeg det med at lære dem at gå i bakken, eller kommer det af sig selv?
og så har jeg det problem at missemor æder killingernes mad!!!!!
og selvfølgelig lidt billeder 
først: nåååå hvor er de 2 orange nuttede
de fleste missemødre lærer selv killingerne at gå på bakke, men et godt råd kan være at bære kattene hen på bakken og tøre den nogle gange i numsen med en våd klud og gøre det fx når de lig har sovet, li har spist osv.. det efterligner når mor slikker dem bag i og kan få dem til at tisse 
med hensyn til maden kan det være en god ide at logge killingerne lidt ved fx at stikke fingeren i maden og prøve at få dem til at slikke det af.. men det r ihværtifal helt normalt at en er hurtiger end andre til at lære alting 
Anmeld