Opskrifter med Pesto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Lou87

B&J skriver:

MUMS den er hoppet på min opskrifte liste over ting jeg gemmer for det lyder lækkert friskt

tak

... Friskt og dejlig nemt da det passer dog selv i ovnen (os rodfrugterne.. Plejer og købe sådan en blandet pose med pastinak, gulerod og rødbeder fra netto og så skrælle dem og lidt kartofler os hvis man vil og så skære i tern)

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

B&J

Thalia skriver:

Det kommer an på fyldet.

Bacontern går bedst med rød pesto synes jeg, mens soltørrede tomater bedst kommer til deres ret med grøn pesto.

Og valnødder kan bruges til begge dele.

Hvis man synes det er for meget med nødder og pesto sammen kan man evt erstatte pestoen med en rød tapanade

Mange tak det skal jeg huske det er super gode tips

Anmeld

5. juli 2012

B&J

IsabellaCiinea skriver:

Masser af grøn pesto og en sjat olie og en sjat soya i en pose.. og i med nogle koteletter... og så skal de ligge og hygge sig der i ca. 24 timer.. så skal de lige i et fad og i ovnen til de er done.. Kan ikk huske hvor længe jeg giver dem

Og så ellers den slags kartoffel til som man bedst kan li

Og en god omgang kryddersmør

mums mums musm tak for tippet det er skrevet ned

Anmeld

5. juli 2012

B&J

Lou87 skriver:

... Friskt og dejlig nemt da det passer dog selv i ovnen (os rodfrugterne.. Plejer og købe sådan en blandet pose med pastinak, gulerod og rødbeder fra netto og så skrælle dem og lidt kartofler os hvis man vil og så skære i tern)

Velbekomme

jamen det er både nemt og lækkert MUMS

Anmeld

6. juli 2012

BellaCiinea

B&J skriver:

mums mums musm tak for tippet det er skrevet ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.