Opskrifter med Pesto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

B&J

Månsson skriver:

Jeg bruger basilikum, persille, pinjekerner og olie.. man kan bruge alle grønne urter mere eller mindre.. I rød pest bruger jeg større tomater, chili, peberfrugt og olie

wow mange tak det var lige opskrifter fra bund

mange mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

B&J

Dinna88 skriver:

hehe. alle tingene derpå smager jo af en masse, men det er jo vidt forskellige smage! Du SKAL prøve at lave dem en dag - du gør dig selv en tjeneste!

det skal jeg helt sikkert fordi jeg mangler en masse sundt fedt i kroppen fik jeg afvide så det er jo bare med at komme igang med en masse spænde

Anmeld

4. juli 2012

Isabella_mor

og min yndlings..

pizza med tomat og ost.. 

og så rucula, parmaskinke,  frisk tomat og revet parmasan ost og pesto   MÅÅÅÅÅÅMS... 

Anmeld

4. juli 2012

B&J

Månsson skriver:

Hov fik lige sendt fire hurtigt. jeg bruger den grønne på bøffer eller svinemørbrad og den røde på tigerrejer eller i pasta

tigerrejer ej nu skal der snart grilles eller wok mad MUMS  den ryger direkte i opskrifterne

Anmeld

4. juli 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

og min yndlings..

pizza med tomat og ost.. 

og så rucula, parmaskinke,  frisk tomat og revet parmasan ost og pesto   MÅÅÅÅÅÅMS... 

det lyder altså også vildt lækkert.... hvordan smager lufttøret skinke??

Anmeld

4. juli 2012

Isabella_mor

B&J skriver:

det lyder altså også vildt lækkert.... hvordan smager lufttøret skinke??

GOOOODT. og der er næsten ingen fedt i fordi det er så tyndskåret... og så kan du jo lave en grov pizzadej, så bliver det en sund pizza

Anmeld

4. juli 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

GOOOODT. og der er næsten ingen fedt i fordi det er så tyndskåret... og så kan du jo lave en grov pizzadej, så bliver det en sund pizza

mums det lyder godt

Anmeld

4. juli 2012

Isabella_mor

B&J skriver:

mums det lyder godt

jaha.. (der er et pizzaria i kbh der hedder leifs pizza. hvor de laver den, bagt i stenovn..) DET ER SÅÅÅÅÅ GODT... MUUUMS..

Anmeld

4. juli 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

jaha.. (der er et pizzaria i kbh der hedder leifs pizza. hvor de laver den, bagt i stenovn..) DET ER SÅÅÅÅÅ GODT... MUUUMS..

wow sådan et pizzaria skal vi da også have her SNYD

Anmeld

4. juli 2012

L&V

B&J skriver:

tigerrejer ej nu skal der snart grilles eller wok mad MUMS  den ryger direkte i opskrifterne

Så lidt der er mega lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.