Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Jeg bruger basilikum, persille, pinjekerner og olie.. man kan bruge alle grønne urter mere eller mindre.. I rød pest bruger jeg større tomater, chili, peberfrugt og olie
Jeg bruger basilikum, persille, pinjekerner og olie.. man kan bruge alle grønne urter mere eller mindre.. I rød pest bruger jeg større tomater, chili, peberfrugt og olie
wow mange tak det var lige opskrifter fra bund
mange mange mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: hehe. alle tingene derpå smager jo af en masse, men det er jo vidt forskellige smage! Du SKAL prøve at lave dem en dag - du gør dig selv en tjeneste!
hehe. alle tingene derpå smager jo af en masse, men det er jo vidt forskellige smage! Du SKAL prøve at lave dem en dag - du gør dig selv en tjeneste!
det skal jeg helt sikkert fordi jeg mangler en masse sundt fedt i kroppen fik jeg afvide så det er jo bare med at komme igang med en masse spænde
og min yndlings..
pizza med tomat og ost..
og så rucula, parmaskinke, frisk tomat og revet parmasan ost og pesto MÅÅÅÅÅÅMS...
Månsson skriver: Hov fik lige sendt fire hurtigt. jeg bruger den grønne på bøffer eller svinemørbrad og den røde på tigerrejer eller i pasta
Hov fik lige sendt fire hurtigt. jeg bruger den grønne på bøffer eller svinemørbrad og den røde på tigerrejer eller i pasta
tigerrejer ej nu skal der snart grilles eller wok mad MUMS den ryger direkte i opskrifterne
Isabella_mor skriver: og min yndlings.. pizza med tomat og ost.. og så rucula, parmaskinke, frisk tomat og revet parmasan ost og pesto MÅÅÅÅÅÅMS...
det lyder altså også vildt lækkert.... hvordan smager lufttøret skinke??
B&J skriver: det lyder altså også vildt lækkert.... hvordan smager lufttøret skinke??
GOOOODT. og der er næsten ingen fedt i fordi det er så tyndskåret... og så kan du jo lave en grov pizzadej, så bliver det en sund pizza
Isabella_mor skriver: GOOOODT. og der er næsten ingen fedt i fordi det er så tyndskåret... og så kan du jo lave en grov pizzadej, så bliver det en sund pizza
mums det lyder godt
B&J skriver: mums det lyder godt
jaha.. (der er et pizzaria i kbh der hedder leifs pizza. hvor de laver den, bagt i stenovn..) DET ER SÅÅÅÅÅ GODT... MUUUMS..
Isabella_mor skriver: jaha.. (der er et pizzaria i kbh der hedder leifs pizza. hvor de laver den, bagt i stenovn..) DET ER SÅÅÅÅÅ GODT... MUUUMS..
wow sådan et pizzaria skal vi da også have her SNYD
B&J skriver: tigerrejer ej nu skal der snart grilles eller wok mad MUMS den ryger direkte i opskrifterne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128