Opskrifter med Pesto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

B&J

nu har jeg besluttet der skal prøves opskrifter med pesto både rød og grøn...

men er der nogle her inde der har nogle gode opskrifter med pesto???

for jeg kan kunne komme i tanke om pastasalat

håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Isabella_mor

pestokylling, pestosmør (prøvede lige i weekenden, lækkert til grillmad , og til at komme oven på brødet )

kylling/bacon sandwich med pesto

Anmeld

4. juli 2012

dorismusse

pizza med frisk mozeralle, luftørret skinke og enten grøn eller rød pesto - smager fantastisk

Anmeld

4. juli 2012

Dinna88

Pizza! 

Grov bund, tomatpure, grøn pesto, løg, ananas, all-round krydderi og lidt forskelligt og slutteligt ost. Min kæreste der er kødspiser med stort K elsker disse vegetarpizzaer

Anmeld

4. juli 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

pestokylling, pestosmør (prøvede lige i weekenden, lækkert til grillmad , og til at komme oven på brødet )

kylling/bacon sandwich med pesto

så du gnider bare pestoen ind i kyllingen??? også på grillen

mums pesto sandwich lyder sååå lækkert

Anmeld

4. juli 2012

B&J

dorismusse skriver:

pizza med frisk mozeralle, luftørret skinke og enten grøn eller rød pesto - smager fantastisk

wow det lyder sundt og lækkert mange tak mums da

Anmeld

4. juli 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Pizza! 

Grov bund, tomatpure, grøn pesto, løg, ananas, all-round krydderi og lidt forskelligt og slutteligt ost. Min kæreste der er kødspiser med stort K elsker disse vegetarpizzaer

jaaa for den lyder jo lidt kedelig kun med det sunde på det er jo pizza... men smagen af det er sikkert MUMS himmelsk

mange tak

Anmeld

4. juli 2012

L&V

B&J skriver:

nu har jeg besluttet der skal prøves opskrifter med pesto både rød og grøn...

men er der nogle her inde der har nogle gode opskrifter med pesto???

for jeg kan kunne komme i tanke om pastasalat

håber i kan hjælpe mig

Jeg bruger basilikum, persille, pinjekerner og olie.. man kan bruge alle grønne urter mere eller mindre.. I rød pest bruger jeg større tomater, chili, peberfrugt og olie

Anmeld

4. juli 2012

Dinna88

B&J skriver:

jaaa for den lyder jo lidt kedelig kun med det sunde på det er jo pizza... men smagen af det er sikkert MUMS himmelsk

mange tak

hehe. alle tingene derpå smager jo af en masse, men det er jo vidt forskellige smage! Du SKAL prøve at lave dem en dag - du gør dig selv en tjeneste!

Anmeld

4. juli 2012

L&V

Månsson skriver:

H

Jeg bruger basilikum, persille, pinjekerner og olie.. man kan bruge alle grønne urter mere eller mindre.. I rød pest bruger jeg større tomater, chili, peberfrugt og olie

Hov fik lige sendt fire hurtigt. jeg bruger den grønne på bøffer eller svinemørbrad og den røde på tigerrejer eller i pasta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.