Heller ikke denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Putomanen

pastry26 skriver:

Håber du er okay, trods alt. Føler virkelig med dig!!

Det er en hård kamel at sluge, og det bliver hårdere og hårdere for hvert forsøg. Men jeg skal nok komme ovenpå igen efter en god gedin selvmedlidenhed og forkælelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Ja, jeg har heldigvis en masse at fyld emin hverdag op med, både arbejde, venner og andre ting. Men det er virkelig svært at abstrahere fra den kæmpe drøm om at få et barn...

Lige nu skal jeg have lov at fordøje, at det ikke lykkes for os. Og så er jeg sikker på, at jeg nok skal komme ovenpå igen og få kampgejsten tilbage

Ja, selvfølgelig havde også selv brug for noget tid til at fordøje alle de mislykkedes forsøg.

Jeg er rigtig ked af at det ikke lykkedes for jer denne her gang, men er spændt på at høre fra dig, når i er klar igen og du får igen min fulde opbakning og støtte

håber i får en god sommer

Anmeld

8. juli 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Ja, selvfølgelig havde også selv brug for noget tid til at fordøje alle de mislykkedes forsøg.

Jeg er rigtig ked af at det ikke lykkedes for jer denne her gang, men er spændt på at høre fra dig, når i er klar igen og du får igen min fulde opbakning og støtte

håber i får en god sommer

Jo tak, og i lige måde!

Nu kan sommeren nydes på en helt anden måde. Så må vi håbe, at vejret bliver skønt. Din sommer bliver jo bare fantastisk

Anmeld

9. juli 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Jo tak, og i lige måde!

Nu kan sommeren nydes på en helt anden måde. Så må vi håbe, at vejret bliver skønt. Din sommer bliver jo bare fantastisk

Tak ja så er det bare ud og få en masse gode og dejlige oplevelser og ja, nu må det gode vejr godt snart komme så i også kan få en skøn ig dejlig sommer  ja, har også en dejlig pony jeg skal ud til hver dag 

Glæder mig til at høre fra dig igen

herfa 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.