Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pastry26 skriver: Håber du er okay, trods alt. Føler virkelig med dig!!
Håber du er okay, trods alt. Føler virkelig med dig!!
Det er en hård kamel at sluge, og det bliver hårdere og hårdere for hvert forsøg. Men jeg skal nok komme ovenpå igen efter en god gedin selvmedlidenhed og forkælelse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Ja, jeg har heldigvis en masse at fyld emin hverdag op med, både arbejde, venner og andre ting. Men det er virkelig svært at abstrahere fra den kæmpe drøm om at få et barn... Lige nu skal jeg have lov at fordøje, at det ikke lykkes for os. Og så er jeg sikker på, at jeg nok skal komme ovenpå igen og få kampgejsten tilbage
Ja, jeg har heldigvis en masse at fyld emin hverdag op med, både arbejde, venner og andre ting. Men det er virkelig svært at abstrahere fra den kæmpe drøm om at få et barn...
Lige nu skal jeg have lov at fordøje, at det ikke lykkes for os. Og så er jeg sikker på, at jeg nok skal komme ovenpå igen og få kampgejsten tilbage
Ja, selvfølgelig havde også selv brug for noget tid til at fordøje alle de mislykkedes forsøg.
Jeg er rigtig ked af at det ikke lykkedes for jer denne her gang, men er spændt på at høre fra dig, når i er klar igen og du får igen min fulde opbakning og støtte
håber i får en god sommer
Fidus skriver: Ja, selvfølgelig havde også selv brug for noget tid til at fordøje alle de mislykkedes forsøg. Jeg er rigtig ked af at det ikke lykkedes for jer denne her gang, men er spændt på at høre fra dig, når i er klar igen og du får igen min fulde opbakning og støtte håber i får en god sommer
Jo tak, og i lige måde!
Nu kan sommeren nydes på en helt anden måde. Så må vi håbe, at vejret bliver skønt. Din sommer bliver jo bare fantastisk
Putomanen skriver: Jo tak, og i lige måde! Nu kan sommeren nydes på en helt anden måde. Så må vi håbe, at vejret bliver skønt. Din sommer bliver jo bare fantastisk
Tak ja så er det bare ud og få en masse gode og dejlige oplevelser og ja, nu må det gode vejr godt snart komme så i også kan få en skøn ig dejlig sommer ja, har også en dejlig pony jeg skal ud til hver dag
Glæder mig til at høre fra dig igen
herfa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128