Heller ikke denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Line11

Når det så er sagt krydser jeg alle fingre og tæer for, at du er lidt langsom til at danne hcg, og at der er en drillepind på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Moar2011

Putomanen skriver:

Hjemmetesten i morges viste negativ

I følge mine egne beregninger, skulle jeg være 4+2, hvis jeg havde været gravid. Så det betyder, at endnu et forsøg er fejlet.

BP er på fredag, men lige nu glæder jeg mig til weekenden, hvor jeg kan have ondt af mig selv på sofaen.

Det er virkeligt hårdt, at 3. forsøg heller ikke lykkes for os. Tanken om at være barnløs resten af livet ligger og lurer i baghovedet

Tak for de

Anmeld

5. juli 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Åhhh det er jeg ked af at høre troede på at den var der, denne her gangfor jer men vent nu til fredag hvor du skal have taget BP man kan jo aldrig vide, der er jo nogle kvinder, hvor man først kan se det senere i forløbet

Ved det er hårdt, har selv prøvet det. jeg  stadig fingre for dig til fredag er spændt på en update.

Tusind tak

Jeg har ikke de store forhåbninger. Lutinus er også begyndt at blive lidt blodfarvet, når det kommer ud, så jeg tror min mens stille og roligt er på vej.

Anmeld

5. juli 2012

Putomanen

Line11 skriver:

Forstår dig rigtig godt søde. Hvis man bare kunne få den der garanti, og også gerne en dato, uanset hvornår denne så end måtte indfinde sig, ville alting være meget nemmere. Usikkerheden er det allerværste. Men er nu sikker på det nok skal lykkes jer  

Prøvelserne undervejs kan bare virke så uoverskuelige 

Jeg ville så gerne være der til at give dig et kæmpe knus og hjælpe dig med at holde fast i troen. Husk på, at det jo HAR lykkes før! Det KAN altså lade sig gøre. Spørgsmålet er bare hvornår. 

Tænk på, at 3 forsøg jo kun virker af meget, fordi i er igennem ivf. I spontan graviditet hvor der ikke er noget i vejen, er 3 forsøg jo ikke ret meget, da kun 3 måneder! 

Tusind tak for de søde ord.

Nogle gange ville det være rart at få et kæmpe kram af nogen, som ved hvordan det er at gå igennem behandling!

Du har ret i, at vi skal fokusere på, at det er lykkes os før, og derfor er der gode chancer for, at det vil lykkes igen og at det bliver siddende. Det kan bare være svært at fortælle ens følelser det...

3 forsøg, som du skriver det, er ikke meget i den forstand. Men det er svært at tænke på, at vi skal igang med vores sidste forsøg.

Hvis der er mulighed for det, vil jeg bestemt have 2 æg op i det sidste forsøg, så vi øger chancerne lidt mere....

Anmeld

5. juli 2012

Putomanen

Line11 skriver:

Når det så er sagt krydser jeg alle fingre og tæer for, at du er lidt langsom til at danne hcg, og at der er en drillepind på vej

Det ville være skønt. Men jeg testede svagt positivt på samme tidspunkt ved min bio, så mine forhåbninger er meget små... Samtidig er Lutinusen begyndt at blive en smule blodfarvet, så jeg tror min mens er på vej nu.

Anmeld

5. juli 2012

Putomanen

Storms-Mor skriver:

Tak, det varmer meget med alle de "hilsner"

Anmeld

5. juli 2012

Moar2011

Putomanen skriver:

Tak, det varmer meget med alle de "hilsner"

Dejligt at høre

Anmeld

5. juli 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Tusind tak

Jeg har ikke de store forhåbninger. Lutinus er også begyndt at blive lidt blodfarvet, når det kommer ud, så jeg tror min mens stille og roligt er på vej.

Åhhh, hvor er jeg ked af det på dine vegne men lov mig, i må endelig ikke give op, det skal nok lykkedes for jer jeg havde næsten givet op og vi var begyndt at acceptere at vi skulle have et liv uden børn og vupti så var den der.

Har du en interesse at gå op i?? det kan måske godt være alt afgørende for så får du tankerne et andet sted hen Det havde jeg, jeg helligede mig min interesse 110% og så blev vi gravide

Du får lige et kram fra mig

Anmeld

6. juli 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Åhhh, hvor er jeg ked af det på dine vegne men lov mig, i må endelig ikke give op, det skal nok lykkedes for jer jeg havde næsten givet op og vi var begyndt at acceptere at vi skulle have et liv uden børn og vupti så var den der.

Har du en interesse at gå op i?? det kan måske godt være alt afgørende for så får du tankerne et andet sted hen Det havde jeg, jeg helligede mig min interesse 110% og så blev vi gravide

Du får lige et kram fra mig

Ja, jeg har heldigvis en masse at fyld emin hverdag op med, både arbejde, venner og andre ting. Men det er virkelig svært at abstrahere fra den kæmpe drøm om at få et barn...

Lige nu skal jeg have lov at fordøje, at det ikke lykkes for os. Og så er jeg sikker på, at jeg nok skal komme ovenpå igen og få kampgejsten tilbage

Anmeld

6. juli 2012

pastry26

Putomanen skriver:

Hjemmetesten i morges viste negativ

I følge mine egne beregninger, skulle jeg være 4+2, hvis jeg havde været gravid. Så det betyder, at endnu et forsøg er fejlet.

BP er på fredag, men lige nu glæder jeg mig til weekenden, hvor jeg kan have ondt af mig selv på sofaen.

Det er virkeligt hårdt, at 3. forsøg heller ikke lykkes for os. Tanken om at være barnløs resten af livet ligger og lurer i baghovedet

Tak for de

Håber du er okay, trods alt. Føler virkelig med dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.