Heller ikke denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.456 visninger
43 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Putomanen

Hjemmetesten i morges viste negativ

I følge mine egne beregninger, skulle jeg være 4+2, hvis jeg havde været gravid. Så det betyder, at endnu et forsøg er fejlet.

BP er på fredag, men lige nu glæder jeg mig til weekenden, hvor jeg kan have ondt af mig selv på sofaen.

Det er virkeligt hårdt, at 3. forsøg heller ikke lykkes for os. Tanken om at være barnløs resten af livet ligger og lurer i baghovedet

Tak for de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

I følge mine egne beregninger, skulle jeg være 4+2, hvis jeg havde været gravid. Så det betyder, at endnu et forsøg er fejlet.

BP er på fredag, men lige nu glæder jeg mig til weekenden, hvor jeg kan have ondt af mig selv på sofaen.

Det er virkeligt hårdt, at 3. forsøg heller ikke lykkes for os. Tanken om at være barnløs resten af livet ligger og lurer i baghovedet

Tak for de

Så længe du ikke har fået en blødning så er der jo god chance for at den er positiv på fredag

Anmeld

4. juli 2012

nielsen80

Det var bare ikke den opdatering jeg havde håbet på. Det er bare ikke fair. Ved der er intet der hjælper lige nu, men du ved, du kan skrive når som helst, hvis du har brug for det.

Det skal nok lykkes!!!! Og jeg krydser selvfølgelig for, at du danner hcg lidt langsomt, og testen derfor viser negativ.

Anmeld

4. juli 2012

tarkoflen

Øv søde du jeg håber at du bare er en langsom starter og det når at ændre sig til på fredag!

Stort

Anmeld

4. juli 2012

Filuka

Kan godt forstå at du er bange og tænker det er slut. Men må sige at jeg har hørt om mange i din situation som blev noget overraskede da klinikken ringede. Min læge forklarede, at grunden til man tager blodprøven er for at kunne opfange det noget før en hjemmetest evt. ville kunne og der er enormt stor forskel på hvor meget hcg man danner fra starten. Krydser fingre for dig og håber på det bedste

Anmeld

4. juli 2012

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Tak for de

KÆMPE KRAMMER SØDE!!!!

Anmeld

4. juli 2012

Line11

Eej søde det er jeg bare så ked af at høre! 

Jeg er dog stadig sikker på det nok skal lykkes for jer, men hvor er det uretfærdigt altså! Jeg håber I kommer igennem og op på hesten igen hurtigt. 

Kæmpe knus og tanker fra Line

Anmeld

4. juli 2012

Nessie

4. juli 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Så længe du ikke har fået en blødning så er der jo god chance for at den er positiv på fredag

Jeg må indrømme, at jeg ikke har nogen forventninger. Ved min bio i sidste forsøg, testede jeg svagt positivt på dette tidspunkt.

Nu skal BP på fredag bare overståes, og så skal der hygges i weekenden.

Anmeld

4. juli 2012

Putomanen

Det var bare ikke den opdatering jeg havde håbet på. Det er bare ikke fair. Ved der er intet der hjælper lige nu, men du ved, du kan skrive når som helst, hvis du har brug for det.

Det skal nok lykkes!!!! Og jeg krydser selvfølgelig for, at du danner hcg lidt langsomt, og testen derfor viser negativ.

Nej, det er rigtig øv!!! Det bliver hårdere og hårdere for hvert forsøg, og det tærer mere og mere på kræfterne hver gang.

Mange tak for tilbuddet, det er rigtig sødt af dig! Lige nu tror jeg bare, at jeg skal sluge den. Weekenden står på kærestetid og hygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.