HeXeri skriver:
Jamen du kan da for søren ikke bygge dit liv op rundt om en kæreste der kun er sød "når han er glad". Handler kærligheden ikke om at man er sød - uanset humøret?
Ud fra det du skriver virker det helt ærligt heller ikke som om han gider dig eller jeres barn. Herhjemme kan det tælles på en hånd hvor mange gange vi har været i byen hver for sig siden vi fik drengen for 21 måneder siden. Forpligtiger man sig til et forhold på en rigtig måde, især efter der er kommet barn ind i det, vil ens prioriteter helt naturligt ændres. Det kan man ikke rigtigt sige at hans har.
Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men det der vil jeg personligt ikke finde mig i. Skal jeg være enlig mor, skal han ikke komme hjem under min varme dyne 

du har ret i det med at det ikke virker som om han gider mig.
når vi går på gaden bliver han 'flov' over at holde i hånd, kysse mig på åben gade eller at give en KÆMPE krammer? når vi er i fx netto sammen, bliver han flot hvis han står 5-8 meter væk og jeg så taler til ham??
har spurgt ham om hvad årsagen er til det og han svare at sådan har det altid været for ham... han virker ikke som om han gider mig, han bliver mere flov..
Anmeld