hvorfor skal man frygte sin kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

du må fortælle ham at enten har du ret til de samme ting som ham, du er et frit menneske.. og han skal behandle dig ordentligt nu og stoppe med det drikkeri, når han bliver på den måde.. ellers er det slut..

og ændrer han det ikke må du afslutte forholdet.. har været i et som det og det endte i vold..

ja det har du ret i jeg synes bare også at det er der er så forfærdeligt er at han lyver næsten hele tiden og om den tøs han skriver med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Nej, det er meget klassisk på de usunde forhold. Mit løfte som en fremmede er ingenting, men lyt til mig når jeg siger at det er det første skridt der er det absolut sværeste. Tænk på din frihed som en kæmpe snebold der står på toppen af bjerget, du skal bare give dig selv det første lille skub, så klarer naturlovene resten.
Har du brug for en plan? Så læg den, behold den hos dig og udfør de fornødne skridt som du har lovet dig selv. Du behøver ikke fortælle ham noget før du er igang med at flytte, hvis han er typen der bliver dybt urimelig.
Hold fast i din beslutning, dit indlæg skriger på at du får noget luft. Det synes jeg du skulle unde dig selv og lade dit barns far finde ud af at livet faktisk ikke er en leg når man er forælder.

ja men hold kæft det er svært når vi har det så godt når han er 'glad' 

Anmeld

3. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

ja det har du ret i jeg synes bare også at det er der er så forfærdeligt er at han lyver næsten hele tiden og om den tøs han skriver med

jeg kan kun sige at min var kontrolerende fordi han ikke selv havde rent mel i posen.. han var kontrolerende og ond.. hvor han før var kærlig og respectful.. og elskede mig..

det var min fejl at jeg lod det køre så langt ud..

Anmeld

3. juli 2012

MorDk

Du får altså liiige en kæmpe krammer herfra

DU fortjener bedre!!! Du må IKKE finde dig i hans opførsel! Du skal ikke gå hverdag og FRYGTE ham...

Håber du kommer videre... på den ene eller anden måde...

Tanker herfra!

Anmeld

3. juli 2012

HeXeri

Anonym skriver:

ja men hold kæft det er svært når vi har det så godt når han er 'glad' 

Jamen du kan da for søren ikke bygge dit liv op rundt om en kæreste der kun er sød "når han er glad". Handler kærligheden ikke om at man er sød - uanset humøret?
Ud fra det du skriver virker det helt ærligt heller ikke som om han gider dig eller jeres barn. Herhjemme kan det tælles på en hånd hvor mange gange vi har været i byen hver for sig siden vi fik drengen for 21 måneder siden. Forpligtiger man sig til et forhold på en rigtig måde, især efter der er kommet barn ind i det, vil ens prioriteter helt naturligt ændres. Det kan man ikke rigtigt sige at hans har.

Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men det der vil jeg personligt ikke finde mig i. Skal jeg være enlig mor, skal han ikke komme hjem under min varme dyne

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Jamen du kan da for søren ikke bygge dit liv op rundt om en kæreste der kun er sød "når han er glad". Handler kærligheden ikke om at man er sød - uanset humøret?
Ud fra det du skriver virker det helt ærligt heller ikke som om han gider dig eller jeres barn. Herhjemme kan det tælles på en hånd hvor mange gange vi har været i byen hver for sig siden vi fik drengen for 21 måneder siden. Forpligtiger man sig til et forhold på en rigtig måde, især efter der er kommet barn ind i det, vil ens prioriteter helt naturligt ændres. Det kan man ikke rigtigt sige at hans har.

Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men det der vil jeg personligt ikke finde mig i. Skal jeg være enlig mor, skal han ikke komme hjem under min varme dyne

du har ret i det med at det ikke virker som om han gider mig. 

når vi går på gaden bliver han 'flov' over at holde i hånd, kysse mig på åben gade eller at give en KÆMPE krammer? når vi er i fx netto sammen, bliver han flot hvis han står 5-8 meter væk og jeg så taler til ham??

har spurgt ham om hvad årsagen er til det og han svare at sådan har det altid været for ham... han virker ikke som om han gider mig, han bliver mere flov.. 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du får altså liiige en kæmpe krammer herfra

DU fortjener bedre!!! Du må IKKE finde dig i hans opførsel! Du skal ikke gå hverdag og FRYGTE ham...

Håber du kommer videre... på den ene eller anden måde...

Tanker herfra!

mange tak for svar... håber også på en løsning... 

Anmeld

3. juli 2012

HeXeri

Anonym skriver:

du har ret i det med at det ikke virker som om han gider mig. 

når vi går på gaden bliver han 'flov' over at holde i hånd, kysse mig på åben gade eller at give en KÆMPE krammer? når vi er i fx netto sammen, bliver han flot hvis han står 5-8 meter væk og jeg så taler til ham??

har spurgt ham om hvad årsagen er til det og han svare at sådan har det altid været for ham... han virker ikke som om han gider mig, han bliver mere flov.. 

Hvis du vil have min uforbeholdne mening, så synes jeg du skulle få fundet dig en lejlighed. Kan du ikke selv betale indskuddet, kan du søge din kommune om hjælp til det. Og så få flyttet.

Ingen kan have lyst til at leve sit liv i et kærlighedsløst forhold, især ikke når du kan finde dig en mand der vil elske at holde din hånd. For dem er der heldigvis mange flere af, end de dumme svin.

Og han vil have sundt af at blive sat godt og grundigt på plads. Snottede møgunge.

Anmeld

3. juli 2012

OverTheRainbow

først en masse 

og så: KAn du SÅ komme afsted med dig og jeres barn?! Du føler ikke du kan gå fra ham? Så går jeg udfra at du føler du intet er værd, lav selvtillid etc. 

Som kvinde (og måske især som mor) har jeg svært ved at sætte mig ind i andre kvinder der ikke kan forlade en kæreste der behandler dem som lort og ISÆR hvis han udviser aggressiv adfærd. Og er der et barn indblandet kan det ikke gå for langsomt med at gå fra ham...

Håber du finder styrken til at be ham skride ad helvedes til

Anmeld

3. juli 2012

modesty

Jeg ved godt at det nok ikke lige er dét du har brug for at høre nu, men hvorfor i alverden har du fået et barn med sådan en mand? Du skriver selv at han var sådan inden du blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.